Radiomontering i Vw Sharan
Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 25-06-04 10:58

Hejsa

Jeg har haft mine svigerforældres radio afmonteret i ca. 1 time, da jeg
satte den til igen skrev "safe", hvordan kan dette afhjælpes? Bilen er en VW
Sharan årg. 2002 med original radio.

/Claus

Fra : J.K.Arning

Dato : 25-06-04 11:14

Claus & Lene Viborg-Larsen wrote:
> [...]
> jeg satte den til igen skrev "safe", hvordan kan dette afhjælpes?
> Bilen er en VW Sharan årg. 2002 med original radio.

Enten kræver den en "pinkode" indtaster eller en lille boks i nøglerings
størrelse der skal holdes op til radioen der så registrerer at i er de
retsmæssige ejere af radioen for derefter at låse den op.

Se evt. efter i de ting der fulgte med bilen .. måske ligger der en
plastik strimmel med en kode eller lignede.

Men det kan VW med sikkerhed forklare uddybende.

Regards

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 25-06-04 11:14

J.K.Arning wrote:

> [...]
> plastik strimmel med en kode eller lignede.
>
> Men det kan VW med sikkerhed forklare uddybende.

Der sidder en 4 cifret kode oven på radioen, er det den du mener og hvordan
indtastes den?

/Claus

Fra : J.K.Arning

Dato : 25-06-04 13:06

Claus & Lene Viborg-Larsen wrote:
> Der sidder en 4 cifret kode oven på radioen, er det den du mener og
> hvordan indtastes den?

Jeg kender ikke de enkelte systemer men der er mange systemer der benytter
sig af den slags systemer.

Spørg VW de ved det ..

Regards

Fra : JK

Dato : 25-06-04 11:21

On Fri, 25 Jun 2004 11:58:08 +0200, "Claus & Lene Viborg-Larsen"
<ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>satte den til igen skrev "safe", hvordan kan dette afhjælpes? Bilen er en VW

WV værksteder kan slå pin-koden op for dig. Det gjorde de engang for
mig, da jeg havde haft batteriet fra.

mvh

John