motorer, hvad passer i hullet..?
Fra : Jan Dennis Blach Han~

Dato : 24-06-04 22:45

daws derude..
jeg ville lige spørge, hvilke motorer der passer ned i hullet på min fiat
uno 3dørs 1,1 60s 86..som osse passer til min gearkasse..?
Og hvad jeg typisk kan regne med at de koster,og evt ,hvad jeg skal kigge
efter, og hvor de kan købes henne..?
Er bosiddene i humlebæk-nordsjælland..
ps... hvis jeg skulle beholde min nuværende motor, ville jeg høre ad, om
hvad planslibning af topstykke koster, og hvor ?.helst i nærheden af min
bopæl...kbh kan osse gøre det.Takker for alle svar.
hilsen en håbefuld fiat ejer.

Fra : Lars G

Dato : 25-06-04 13:17

"Jan Dennis Blach Hansen" <blach@sleepy.dk> skrev i en meddelelse
> daws derude..
> jeg ville lige spørge, hvilke motorer der passer ned i hullet på min fiat
> uno 3dørs 1,1 60s 86..som osse passer til min gearkasse..?

Jeg fik lagt en Lancia 1,3L motor i den Fiat Uno 60S jeg havde engang.

Mener at værstedet tog 4-5 timer til det.

Mvh
Lars G