Joke
Fra : Fam. Olsen

Dato : 24-06-04 19:40

Læste lige denne her i dagens lokalsprøjte:

-Altså mekanikere......de er svindlere og bedragere, hele bundtet!

- Ikke ham, jeg bruger. Han tog kun 200 kr. for at skifte væske på mit
blinklys.

)))

MVH Niels

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-06-04 20:11

Fam. Olsen wrote:
> - Ikke ham, jeg bruger. Han tog kun 200 kr. for at skifte væske på mit
> blinklys.

He he...

Eller denne direkte fra dk.snak.vittigheder
Hjertelægen havde sin bil til mekanikeren, og mekanikeren sagde til ham:
- Hej, du doktormand. Jeg har tænkt på, at vi laver jo ca. det samme:
Jeg renser ventiler, renser karburatorer, skifter tændrør, sætter det hele
tilbage i motoren, og den kører igen som en symaskine. Og alligevel får du
en meget højere løn end mig!
Hjertelægen læner sig frem, og siger til mekanikeren:
- Ja, prøv du at gøre det mens motoren kører........

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-06-04 23:28

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev

> [...]
> en meget højere løn end mig!
> Hjertelægen læner sig frem, og siger til mekanikeren:
> - Ja, prøv du at gøre det mens motoren kører........

Og denne her sakset samme sted fra:

The Gynecologist Who Became A Mechanic

A gynecologist had become fed up with malpractice insurance and was on
the verge of being burned out. Hoping to try another career where
skillful hands would be beneficial, he decided to change careers and
become a mechanic.

He found out from the local technical college what was involved, signed
up for evening classes, attended diligently, and learned all he could.

When the time for the practical exam approached, the gynecologist
prepared carefully for weeks, and completed the exam with tremendous
skill. When the results came back, he was surprised to find that he
had obtained a score of 150%.

Fearing an error, he called the instructor, saying "I don't want to
appear ungrateful for such an outstanding result, but I wondered if
there had been an error which needed adjusting."

The instructor said, "During the exam, you took the engine apart
perfectly,which was worth 50% of the total mark. You put the engine back
together again perfectly, which is also worth 50% of the mark."

The instructor went on to say," I gave you an extra 50% because you did
all of it through the muffler"

Mvh.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-06-04 23:32

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev

> Og denne her sakset samme sted fra:
>
> The Gynecologist Who Became A Mechanic

Imellemtiden har en venlig sjæl oversat den:

Og så er der den om gynækologen, som stresser for meget på sit arbejde, så
for at få sig en hobby, beslutter han sig for at tage et fagkursus i
bilmekanik.

Kurset skal afsluttes med en prøve, som består i at skille en motor ad og
samle den igen, og som bedømmes med en pointskala, som går til 100 point.

Da det er gynækologens tur, skiller han først motoren korrekt ad, herefter
samler han den korrekt igen. Eksaminatoren, som har set opmærksomt på imens,
klør sig lidt i nakken og siger så: "Jamen det bliver så 150 points. 50 for
at skille motoren korrekt ad, 50 for at samle den korrekt, og 50 for at gøre
det hele gennem udstødningsrøret"

Mvh.