Nye tændrør, luftfilter....?
Fra : Rikke & Per

Dato : 23-06-04 22:04

Bilen kører fint, men hvor ofte bør man skifte h.h.v. tændrør, luftfilter og
bensinfilter?

m.v.h. Per

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-06-04 23:45

Hej!

"Rikke & Per <>>prikke@newmail.dk<" wrote:

> Bilen kører fint, men hvor ofte bør man skifte h.h.v. tændrør, luftfilter og
> bensinfilter?

Kommer an på mærke og model. Ikke just de parametre dit indlæg flyder over
med...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : TGD

Dato : 24-06-04 05:01

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Kommer an på mærke og model. Ikke just de parametre dit indlæg flyder over
> med...

Ikke at glemme om man bor forenden af en grus vej

Fra : Rikke & Per

Dato : 24-06-04 07:00

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> luftfilter og

> Ikke at glemme om man bor forenden af en grus vej

Toyota Carina E, 1,6, årgang ´94 - bor for enden af grusvej.

m.v.h. Per

Fra : Roberto Saldo

Dato : 24-06-04 07:51

Rikke & Per <>>prikke@newmail.dk< wrote:
> Bilen kører fint, men hvor ofte bør man skifte h.h.v. tændrør, luftfilter og
> bensinfilter?

Hmmm, det kommer an på så meget.

Manualen kan feks sige 100.000km for tændrør, men det skader jo ikke
at holde øje med dem og skifte dem ved feks 50.000km.

Luftfilteret skifter jeg hvert år.

Benzinfilteret skiftes ved alm service, feks sammen med bremseservice.

--
Roberto Saldo