Skærmkanter til Previa
Fra : Jasper Norman

Dato : 22-06-04 22:49

Hejsa.

Min gode gamle Previa skal snart til syn

Den er en en del rusten omkring de bagerste skærme, som man sandsynligvis
kunne komme til at skære sig på, hvis man var så dumdristig at rulle en tur
under bilen under kørsel ! Den går jo ikke ifølge synshallerne. En af mine
kunder, en snu mekaniker, foreslog at jeg påsatte nogle af de her plastic
skærmkanter. Men kan de fåes til en så kedelig bil som en Previa? Havde dem
til Scorpioen i sin tid, og det så sgu ret godt ud i crom

Men kan synshallen finde på, at grave under skærm proteserne? Eller rager
det ikke dem, hvad der er indenunder?

Mvh

Jasper

Fra : TGD

Dato : 22-06-04 23:04

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> [...]
dem
> til Scorpioen i sin tid, og det så sgu ret godt ud i crom

Hmmm var ellers til syn med Kasketten - og de lider jo af kronisk rustne
skærme, der var de ligeglade med den gang rust der var, jeg fik det dog
ordnet efter synet men det var mere pga. det gode tilbud fra pladsmeden og
det omfang af rust der var kommet..

<KLIP>

Fra : Jasper Norman

Dato : 22-06-04 23:18

Ok, men det er lige før at jeg kan barbere mig på skærmene Nej, men de
er _meget_ rustne. Så meget at man kan tage fat, og brække et stykke af hvis
man vil.

Mvh

/Jasper

Fra : TGD

Dato : 23-06-04 11:55

> Ok, men det er lige før at jeg kan barbere mig på skærmene Nej, men de
> er _meget_ rustne. Så meget at man kan tage fat, og brække et stykke af
hvis
> man vil.

Det kunne man også på Kasketten, jeg fjernede dog de stykker der ligefrem
stak ud.