Postnummer i Tyskland
Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 08-05-01 19:09

Nu har jeg endelig fundet en kværn som jeg er intereseret i at importere fra
tyskland!

Hvordan faen finder jeg ud af hvor de forskellige område numre hører til?
(D-39116)

Er her en tysker tilstede? *GGG*

Mvh. Thomas Jacobsen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 08-05-01 19:20

> Hvordan faen finder jeg ud af hvor de forskellige område numre hører til?
> (D-39116)

Du kan indtaste postnummer på Shellgeostar, og så kommer der også
kørebeskrivelse og det hele.

Anders (ikke tysker)
R1

Fra : Holten