M-Max boks til GSX-R 250.
Fra : Jon Larsen

Dato : 08-05-01 17:43

Ævs.. Ringede til KS.Motor idag....De havde ikke flere tilbage. Så Jes.. du
fik den sidste... De ville dog se om de kunne skaffe flere...

Ellers vil jeg bare spørge om der er nogen der evt. ved hvor man kan få
sådan en boks ??

Hov.... forresten...
Modellen køre lidt for magert på de 2 af cylindrene... Begg cylindre høre
til den samme karb.
Da jeg fik udstødningen på fik jeg den også dysset ind, så begge CV-Karb's
burde jo køre med samme dyse-størrelse ( går jeg da ud fra, men intet er jo
sikkert)
Lagde mærke til at membranen fra den pågældende karb, er lidt "stiv" i det
kan det evt. være at der så er en lille revne eller hul hvor der kan suges
falsk luft ind ??
Evt. en lille revne i en af studsene til cylindrene??
eller hvis tændrøret ikke slutter helt tæt??

Håber på at få nogle gode svar

MVH.

Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot ( uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr. og
Laser-lyd..

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 06-05-01 04:46

> Ævs.. Ringede til KS.Motor idag....De havde ikke flere tilbage. Så Jes..
du
> fik den sidste... De ville dog se om de kunne skaffe flere...

En M-Max boks til mini gixxeren.
Hvad er det lige man bruger sådan en til??

MVH
DDS
Oxo på en GSX-R 250
-Og har lige kørt sin første tur i år, men har allerede inkasseret den
første bøde

Fra : Rune Larsen

Dato : 08-05-01 21:01

"Dennis Sørensen" <DDS_DK@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er det lige man bruger sådan en til??

Læs tråden!

/Rune

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-05-01 23:36

Rune Larsen wrote:

> "Dennis Sørensen" <DDS_DK@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Læs tråden!

Som hedder "GSXR250 opfølgning-færdig"
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Fer

Dato : 09-05-01 23:54

> Som hedder "GSXR250 opfølgning-færdig"

Som min server ikke har mere

mvh Tommy Fer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-05-01 00:20

Fer wrote:

> [...]
Prøv http://www.deja.com/usenet eller http://www.kandu.dk eller
http://www.newsgate.org
Det er sådan nogle webnews tingester, her kan du nok finde tråden.
Btw er sådan en M-max box til at fjerne evt. droslinger i tændingen.

Fra : Armand

Dato : 09-05-01 00:05

Rune Larsen <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en

> "Dennis Sørensen" <DDS_DK@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Læs tråden!

Det er sgu altså for nemt blot at spørge! :-/

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-05-01 23:45

Jon Larsen wrote:

> Ævs.. Ringede til KS.Motor idag....De havde ikke flere tilbage. Så Jes..
> du fik den sidste... De ville dog se om de kunne skaffe flere...

*gnæk* *gnæk*
Undskyyyyld
Men nu skal jeg jo også lige hive de KS-hoveder lidt i ørerne, så jeg kan
få en ordentlig graf, hvor kurverne er efter _samme_ standard. Og så er der
jo også det med de muligvis fejlagtige rpm-målinger :-/
Hvad angår den japanske manual til m-max boksen arbejder jeg på at få den
oversat. Jeg fandt en japser på icq der gerne ville, men jeg har ikke lige
hørt noget fra ham. Men ellers er der jo masser af andre japsere
Der er jo også to ledninger, som jeg ikke ved hvor skal sidde. Jeg regner
med at splitte boksen ad (den er ikke fyldt med hærdet snot som så meget
andet), så jeg kan se hvad den er lavet af. Hvis nu det er et rimeligt
gennemskueligt kredsløb, så er det måske muligt at lure om det bare er
nogle +/- ledninger eller hvad.

> Ellers vil jeg bare spørge om der er nogen der evt. ved hvor man kan få
> sådan en boks ??

Rune Larsen ved måske noget om det. I tråden "GSXR250 opfølgning-færdig"
ser det ud til at han har noget erfaring med de forskellige sjove boxe, så
måske ved han hvor man ellers kan købe en.

> [...]
> falsk luft ind ??
> Evt. en lille revne i en af studsene til cylindrene??
> eller hvis tændrøret ikke slutter helt tæt??

Til det med indsugningsgummiet mener jeg at der er at trick med at sprøjte
dieselstart på gummiet. Hvis motoren så stiger i rpm, så er den gal. Men
vent hellere lige til nogen har bekræftet det

> Håber på at få nogle gode svar

Hmm, var det her godt nok?

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
GSX-R250 / TS125ER - Bundtræk, hvad er det?

Fra : Armand

Dato : 08-05-01 23:37

Jon Larsen <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en

> [...]
kan
> suges falsk luft ind ??
> Evt. en lille revne i en af studsene til cylindrene??

Jup!
Der er vist generelt kuk med membranerne på 250'eren!

Utæthed omkring karburatoren (stutsen?) findes lettest ved at sprøjte
startspray rundt omkring stutsene - hvis der er den mindste utæthed vil
motoren sniffe gassen istedet for alm. luft og vil derved stige i
omdrejninger

--
Armand.