Det levende Søkort
Fra : Steffen

Dato : 08-05-01 13:18

Hjælp !!

Hvor finder jeg "det levende Søkort" som ISO fil på nettet ??

/Lillebror

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 08-05-01 15:20

Selvhjælp.

www.piratsoftware.com, eller

www.jeg_er_pirat.dk

/HHA

Fra : Jonas

Dato : 08-05-01 23:39

"Steffen" <lillebror@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp !!
>
> Hvor finder jeg "det levende Søkort" som ISO fil på nettet ??

Hvad står ISO for ?
Jeg som har DLSK

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 09-05-01 05:52

"Jonas" <holte@ofir.dk> wrote in
<iB_J6.14148$T22.1388465@news010.worldonline.dk>:

>"Steffen" <lillebror@city.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad står ISO for ?
>Jeg som har DLSK

Jeg tror at den oprindelige spørger er ude på at hente en
kopi af CD'en uden at betale for den... sådanne kopier
findes i ".iso" format og kan vha. en CD-ROM brænder laves
til perfekte kopier af den oprindelige CD.

(Ja, det er klart ulovligt)

Mvh. NKJensen

Fra : Steffen

Dato : 09-05-01 07:54

Hej

Nu ikke rigtigt. Det er rigtigt at ISO filen er en kopi af disken, men
problemet er at den orginale CD er blevet så ridset at jeg ikke kan lave en
LCD fil fra den, men den kører udemærket fra CD-drevet. Jeg vil godt have
CD'en ind som LCD (Viatuel CD), men det er her det går galt. Grunden til
dette er at en Viatuel CD bruger meget mindre strøm end en CD.

/Steffen

PS: Ja det er rigtigt at lablen på CD'en er DLSK. ISO er en image fil af
CD'en.

Fra : Mikael Wahlgren

Dato : 09-05-01 08:14

> [...]
> CD'en ind som LCD (Viatuel CD), men det er her det går galt. Grunden til
> dette er at en Viatuel CD bruger meget mindre strøm end en CD.

Är du säker på att CDn du har är "kass"? Det är inte kopieringsskyddet som
gör att du får problem?

För övrigt så förstår jag inte varför du vill göra en "virtuell CD"
överhuvudtaget. Det går ju att installera programmet på hårddisken och
sedan aldrig behöva använda CDn mer. Verkar mycket enklare än att skapa en
virtuell CD. Se på DLSK hemsida för att se hur man gör.

Mikael

Fra : Steffen

Dato : 09-05-01 08:31

Hej Mikael

Det lyder fint. Tak skal du have. Så behøver jeg ikke en ISO (LCD) fil.

/Steffen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 10-05-01 07:49

<9daom7$hi8$1@newstoo.ericsson.se>:

> [...]
>have CD'en ind som LCD (Viatuel CD), men det er her det går galt.
>Grunden til dette er at en Viatuel CD bruger meget mindre strøm end en

Det må du undskylde, jeg løb med en halv vind. Flovt.

Mvh. NKJensen

Fra : Steen Andreasen

Dato : 10-06-01 21:44