Efterlysning: motorcykel stjålet
Fra : default

Dato : 08-05-01 15:20

En af mine kammerater har fået stjålet nedenstående motorcykel i Løkken
natten mellem 7. og 8. maj:

Suzuki GSX 600F
'93
Kendetegn:
Sølvmetal
Der står Suzuki på tanken (Skulle vist være specielt)
600F klistermærke ved bagsæde
39000 km.
Blå visir
Laser udstødning med lille bule
Sorte fælge

Oplysninger om denne modtages gerne.

PS: Hvis I ser vedkommende, der har stjålet den, så bank ham lige!

Mvh.
Olav Bro
Suzuki GSX 550 EF

Fra : Olav Bro

Dato : 08-05-01 15:27

default wrote:

> [...]
> Sorte fælge
>
> Oplysninger om denne modtages gerne.
>
> PS: Hvis I ser vedkommende, der har stjålet den, så bank ham lige!

Hej igen!

Jeg kunne se, at min emailadresse ikke var sat rigtigt op.

Her er en mail med rigtig afsender på.

Mvh.
Olav Bro
Suzuki GSX 550 EF

Fra : Henry

Dato : 08-05-01 16:00

Reg nummer?

Hvad var den låst med? (ren nysgerrighed)

mvh
Henry

Fra : Olav Bro

Dato : 08-05-01 16:10

Henry wrote:

> Reg nummer?
>
> Hvad var den låst med? (ren nysgerrighed)
>
> mvh
> Henry

Reg. nummer er DJ13754

Styrlås og en eller anden skivebremselås. Mærke kunne han ikke huske.
Den er stjålet fra en carport

Mvh.
Olav
Suzuki GSX 550 EF

Fra : Henry

Dato : 08-05-01 20:17

Løkken

> Reg. nummer er DJ13754
>
> Styrlås og en eller anden skivebremselås. Mærke kunne han ikke huske.
> Den er stjålet fra en carport

R*vhullerne har vel båret den væk, har I talt med naboerne?

Henry (der holder øje i Århus)

Fra : Peter J

Dato : 08-05-01 21:17

Olav Bro <olav.bro@lmd.ericsson.se> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3AF80C3C.4C12C41C@lmd.ericsson.se...

Løkken

> Reg. nummer er DJ13754
>
> Styrlås og en eller anden skivebremselås. Mærke kunne han ikke huske.
> [...]

Hvis jeg finder den skal jeg nok få fat i torturmesteren,
Jon Larsen, hans mors Lada og en frossen pore

Djursland bliver hermed sat under luppen

Peter
GSX 400 F der skal til syn den 23/5

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 09-05-01 07:24

Skivebremse låse er det letteste at få af

metoder:
1 skru hele skiven af og strip den til gaffelbenet...kør forsigtigt

2 dask skivebremsen med en hammer, den er så sprød af den hurdig vil flække
og låsen fjernes.

de fleste skivebremser på det danske marked er ikke pengene værd....så man
skal sørge for at købe et mærke som er testet.

Lasse
CBR1000f & Karin
Abus Granit 12mm kæde
Abus Granit Vari skivelås

begge to tunge som et ondt år...men gode

Fra : Morten Johansen

Dato : 09-05-01 10:53

Yeps
Derfor har jeg også købt samme sæt som dig, selv om den er lidt besværlig at
køre rundt med. Men rundt om et eller andet fast, og så på skive bremsen med
den.
Så kan de sku da ikke liiiige løbe med dyret.
Hvor meget gavd du for låsen?
Jeg gav 1198

Morten
TL1000R

Fra : Steffler

Dato : 08-05-01 17:16

> [...]
Det bliver nok ikke det eneste...

Men vi kigger efter den på Amager og Herlev området..

/Steffen

Fra : Jon Larsen

Dato : 08-05-01 17:49

> Det bliver nok ikke det eneste...
>
> Men vi kigger efter den på Amager og Herlev området..
>
> /Steffen
>
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jeg klemmer hans fingre i bildøren min mors Lada, og giver ham skridttæsk
med en frossen porre..

Odense er hermed overvåget

--
MVH.
Jon larsen.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-05-01 23:50

Jon Larsen wrote:

> Jeg klemmer hans fingre i bildøren min mors Lada, og giver ham skridttæsk
> med en frossen porre..
>
> Odense er hermed overvåget

Og Gludsted overvåges hermed også
Og nok også Silkeborg
Og hvis jeg får fat i svinet tvinger jeg ham til at pisse på apparatet til
en elefantindhegning... *gnæk*gnæk*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Bent Madsen

Dato : 08-05-01 18:25

oki... jeg vil da holde øje med det.

- nordlige del af KBH-området er nu overvåget...

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 08-05-01 18:30

Så holder jeg øje med Århus.

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 08-05-01 20:31

....og Randers og en stor del af århus amt er hermed dækket

Fra : Henry

Dato : 08-05-01 20:27

Du kan også efterlyse hans MC på http://www.dmcn.dk/

mvh
Henry

Fra : Bo Thomsen

Dato : 08-05-01 21:18

jeg holder kigger efter ham i det nordlige kattegat fra på mandag.
og ellers kigger jeg efter ham på vest lolland
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 09-05-01 12:42

> En af mine kammerater har fået stjålet nedenstående motorcykel i Løkken
> natten mellem 7. og 8. maj:

Hej Default (Brug dog dit rigtige navn !)

Jeg kan anbefale at bruge taxaerne til at lede efter din MC i nærområdet. De
kommer alle steder, og en belønning ala en hund til kagekassen kan få 20
chauffører til at kigge deres hoveder a led i en uge Kontakt de lokale
centraler nu!

Jeg kigger i Lyngby.

--
Hilsen Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Fra : Henry

Dato : 09-05-01 15:38

Nå ja, og husk lige at afmelde din efterlysning hvis den dukker op igen. Så
slipper vi for at glo olmt om mistænksomt på alle de stakkels MCister der er
retmæssige ejere af deres GSX 600F

mvh
Henry

Fra : Rune Pedersen

Dato : 09-05-01 16:38

Er ihvertfald glad for at min GSX600F er helt sort, så man ikke lige får
nogle amatørdetektiver på nakken ;)

Kigger lidt rundt i Aalborg og Nørresundby!

Mvh

Rune

Fra : John Thomsen

Dato : 21-05-01 13:11

On Wed, 9 May 2001 17:37:44 +0200, "Rune Pedersen"
<spotpower@stofanet.dk> wrote:

>Er ihvertfald glad for at min GSX600F er helt sort, så man ikke lige får
>nogle amatørdetektiver på nakken ;)

Sku' da li'e være dekketiver på sort arbejde... )

Venligst
John