Bådforsikring
Fra : jessen

Dato : 07-08-04 05:57

er der nogle der kender et godt forsikeingselskab der ikke er for dyr det er
for en 23fod med en 210HK diesel

henrik

Fra : Lasse Nielsen

Dato : 07-08-04 08:35

Jeg har fundet ud af at Danske bådforsikringer generelt koster de onde
kontanter. En bekendt har forsikret sin båd igennem et tysk firma og det var
mere end 50% billigere ... jeg kan dog ikke huske navnet på firmaet... håber
du kan bruge det.

mvh

Lasse

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 07-08-04 10:01

"Lasse Nielsen" <shika@VÆKaab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> mere end 50% billigere ... jeg kan dog ikke huske navnet på firmaet...

Endnu en gang for Prins Knud
Den lave pris skyldes sandsynligvis, at din ven afstår fra at betale den
lovpligtige afgift til den danske statskasse.

Prøv at søge i tidligere tråde for yderligere info

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Preben og Anette

Dato : 07-08-04 11:15

Hej

Jeg har en 25 fods med 14 hk den giver jeg 119kr i ansvarsforsikring på hos
codan
jeg får så medlemsrabat da jeg er medlem af en bådklub

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Lasse Nielsen

Dato : 07-08-04 15:20

"Peter Ingsø Laursen" <psil@*fjern_dette*tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den lave pris skyldes sandsynligvis, at din ven afstår fra at betale den
> lovpligtige afgift til den danske statskasse.
Dette er blot 1% af forsikrings værdien, så det er ikke det der har gjort
det i hans tilfælde, da båden kun har en værdi på 100.000 kr-.

Fra : MAndersen

Dato : 07-08-04 17:48

> [...]
> Dette er blot 1% af forsikrings værdien, så det er ikke det der har gjort
> det i hans tilfælde, da båden kun har en værdi på 100.000 kr-.

http://dk.pantaenius.com/scripts/index.cfm
Har jeg brugt, billigt og dækker bedre end de fleste.

MAndersen

Fra : Sverre Stokke

Dato : 08-08-04 00:41

"jessen" <jessen@tdcadsl.dk> skriver:
>er der nogle der kender et godt forsikeingselskab der ikke er for dyr det
>er
>for en 23fod med en 210HK diesel

http://www.smaabaadsklub.dk/

Hilsen Sverre.

Fra : Martin Helsted

Dato : 09-08-04 20:56

det hedder CT assurence. det ligger på sjælland, og de forsikre gennem et
tysk selskab..
har selv en bayliner 19 Fod med en 135 Hk motor værdi 110000kr den er
forsikret for ca 3500 kr med kasko..

mvh

martin

Fra : MBJ Esbjerg

Dato : 09-08-04 21:24

Har du en adresse eller telefon til dem ???

Michael

Fra : Martin Helsted

Dato : 12-08-04 07:59

Ja tlf er 55452345

mvh martin

Fra : Søren Lund

Dato : 20-08-04 11:32

Prøv at se på
www.danmarkstursejlerforening.dk
kræver medlemsskab (ca 260kr/år) men det er inkl ansvar. så tegnes der kasko
i tryg med en specielt god pris.

Søren

Fra : Preben Holm

Dato : 20-08-04 21:18

Søren Lund wrote:
> Prøv at se på
> www.danmarkstursejlerforening.dk
> kræver medlemsskab (ca 260kr/år) men det er inkl ansvar. så tegnes der kasko
> i tryg med en specielt god pris.

Bådklubber, sejlerforeninger o.lign. er generelt gode steder at henvende
sig - man kan nok ca. halvere (måske 2 gange endda) prisen i forhold til
hos forsikringsselskabet i sig selv.

Mvh / Preben Holm