Kan man stadig syne "på chancen" ?
Fra : Asger Steffensen

Dato : 11-08-04 18:33

Der er jo lang ventetid på synstider. I "gamle dage" kunne man køre ud "på
chancen". Kan man stadig det, ellerskal man bestille tid?

Asger
V-Strom

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 11-08-04 18:47

Asger Steffensen wrote:
> Der er jo lang ventetid på synstider. I "gamle dage" kunne man køre
> ud "på chancen". Kan man stadig det, ellerskal man bestille tid?

Hej Asger.
Det kan du sagtens,men jeg har prøvet at holde en hel dag uden held..)-:
Ring til din lokale bilinspektion og hør hvordan det ser ud og hvornår du
skal troppe op.
Er det 10eren der skal synes?
Mvh
Rasmus ZX9R-C

Fra : Asger Steffensen

Dato : 11-08-04 18:52

"Rasmus Hauch" <dit.ras@greennet.gl> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ring til din lokale bilinspektion og hør hvordan det ser ud og hvornår du

Hej Rasmus.

Tak for info.
Ja, det er 10'eren, den har måttet vige pladsen for en DL1000 V-Strom. Havde
brug for lidt mere frihøjde...

Asger

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 11-08-04 19:41

> Ja, det er 10'eren, den har måttet vige pladsen for en DL1000
> V-Strom. Havde brug for lidt mere frihøjde...

Ja,jeg ved at du købte ny,men er det fordi du har fået solgt 10eren,eller er
det for at nemmere kunne sælge?
Mvh
Rasmus ZX9R-C

Fra : Asger Steffensen

Dato : 12-08-04 16:35

> Ja,jeg ved at du købte ny,men er det fordi du har fået solgt 10eren,eller
> [...]

Der er en der har ytret ønske om at købe den, men jeg har lovet at den er
nysynet, så det må den jo så være.

Derfor

Asger

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 12-08-04 18:19

> Der er en der har ytret ønske om at købe den, men jeg har lovet at
> den er nysynet, så det må den jo så være.
>
> Derfor

Held og lykke
Mvh Rasmus ZX9R-C

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 11-08-04 21:38

Asger Steffensen skrev i meddelelsen

> Der er jo lang ventetid på synstider. I "gamle dage" kunne man køre
> ud "på chancen". Kan man stadig det, ellerskal man bestille tid?

Jeg ved at du kan syne på chancen i Avedøre og i Kvistgård v. Helsingør. Men
i Herfølge kan du ikke. Derfor, ring og spørg. Jeg har selv gode erfaringer
med at ringe og spørge på ledige tider. Jeg fik en tid til toldsyn dagen
efter mod at køre små 100 km efter det.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Har du set det nye SV forum ? http://forum.svrider.dk

Fra : jesper

Dato : 12-08-04 07:56

"Asger Steffensen" <ast@get2net.net.dk> wrote in message news:<411a585f$0$180$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> Der er jo lang ventetid på synstider. I "gamle dage" kunne man køre ud "på
> chancen". Kan man stadig det, ellerskal man bestille tid?

Du kan stadig syne på chancen.
Jeg har haft 2 MC'er til syn på chancen i år ved Avedøre. Mødte op kl
8,00 og det seneste jeg har kørt derfra er kl. 10,00.
De er ret gode til at tage MC'er på chancen derude, eller også har jeg
bare været heldig.

Jesper
(der altid syner på chancen)