In article <a6ukh011jpmv0io6p2huciudmlrcbpimhi@4ax.com>, Steen Gruby
<oz9zi@(AT)gruby.dk> says...
> On Wed, 11 Aug 2004 21:36:13 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13>
> wrote:
>
> Hej.
> >>
> >> det lyder helt sikkert som om der er en ledning som har fået
> >> stelforbindelse, check efter ledninger hvor isoleringen er slidt af, har
> >> selv haft samme problem
> >
> >.... eller som kul'ene i startermotoren, er slidt helt op!?
>
> Naeh, den tror jeg ikke meget på.
> Der er normalt ikke en sikring i selve startkredsløbet hvor den store
> strøm går, så jeg er mere på linie med teorien om at der er en ledning
> der har fået "stelkontakt".
> Pil ledningen der trækker startrelæet og mål med multimeteret i
> stilling x1 ohm mellem stel og ledningen til starterrelæet.
> Tændingen skal være afbrudt under målingen.
> Der må ikke være stelkontakt.
> Hvis der er, så undersøg ledningsføringen til startknappen,
> Fejlen kan ligge i kontakten selv (mellem kontakten og styret).
>
>
Næææh, det kan du have ret i!
Jeg er lige landet, efter et par hundrede kilometer på nogle MEGET små
svenske landeveje ,,, på 'dunkedyret', så måske jernevindingerne ikke
er helt på plads endnu! Jeg ser næsten dobbelt, stadigvæk!
--
/Hekto
Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!