Rydbergs mc i Aidt/Thorsø (halvlang histor~
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 21:53

Jeg havde besluttet at jeg ville sætte progressive fjedre i forgaflen, da
det også hjalp min Thunderace meget. Fik bestilt fjedrene over nettet, men
opdager via ZX12'erens sevice manual, at man skal bruge special-værktøj for
at kunne få fjedrene ud

Hmmm, prøver at låne det værktøj de bruger hos Franz Kroon, men det er ikke
stærkt nok..

Ringer til henrik fra rydbergs mc, som heller ikke har det rigtige værktøj,
men dog mener at vi nok kan finde ud af noget. Hvis jeg kommer næste dag (i
torsdags), vil han selv hjælpe mig med det, da hans mekanikere er fuldt
booket.

Vi får da også efter meget bøvl skiftet fjedrene (5 timer), men jeg opdager
selvfølgelig først da jeg er kommet hjem og har samlet hele cyklen igen, at
den ene rebound-skrue ikke virker... Øv... But shit happens...
Ringer til Henrik igen, og har været derude igen i dag i 8 timer, og efter
igen at lavet vores egen løsning, fik vi lavet problemet, da denne slags
reservedele ikke kan købes...

Jeg har aldrig mødt en forhandler der vil gå så langt for hans kunder som
Henrik, og alt hvad jeg skulle give var 300 til kaffekassen. Selv om han
både skal ekspedere kunder, passe telefonen, og hjælpe mig, er han stadig et
stort smil... Og man kan nok regne ud at det her har han ikke gjort for
pengenes skyld....

Behøves jeg at fortælle hvem jeg har som min nye forhandler fra nu af ???

PS cyklen kører som en drøm nu, 300 km/t på motorvejen Århus-Grenå er intet
problem (altså, rent hypotetisk

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-08-04 23:13

"Peter Jakobsen" writes:

> Jeg har aldrig mødt en forhandler der vil gå så langt for hans
> kunder som Henrik

En bekendt fik også hans Bandit 600 dyset ind deroppe (jeg jagede ham
derop efter han havde ladet MC-huset i Kølkær dyse den helt ved siden
af), men da den skulle hentes var den ikke klar. Det var selvfølgelig
et minus, men han kunne til gengæld bare låne en ZZR1100, så kæresten
ikke skulle køre ham endnu engang

Ham gutten var så nok ikke lige den første jeg ville anbringe på en
ZZR1100 (med vinylmake-up på sædet, gyys), men han slap da levende fra
det
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Kenneth S

Dato : 11-08-04 00:44

Hæ.. Sidste år ved bakkelukningen, blev 6 af Kantana-klubbens cykler væltet
på parkeringspladsen af en (anden) uheldig MC'ist. Rydberg fik
forsikrings-jobbet og tog turen med alle cyklerne(frem og tilbage) i
varevognen mellem Aidt og Valby (København) uden beregning.

Dog undtaget min egen. Min var nemlig færdig først (den behøvede ingen
lakering), så da jeg foreslog Rydberg at hente den før tid, lånte han mig
prompte en bil, så jeg slap for besværligheder med at komme frem til
værkstedet. (..at jeg så kørte det halve Jylland rundt for at finde Aidt, er
en anden sag)

God kundebehandling? ..det er da vist ingen tvivl om.

Kenneth S

Fra : Ronni Jensen

Dato : 11-08-04 02:11

> God kundebehandling? ..det er da vist ingen tvivl om.
>
> Kenneth S

Jeg har desværre ikke haft aflagt Rydberg et besøg endnu, men læser mere
eller mindre overalt kun gode ting om dem.. Såe..

Er der nogen der har en idé om hvad prisen på et std. 6000km eftersyn på
min lille GSX600 ville ligge på sådan ca.?

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 06:09

Ronni Jensen wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der har en idé om hvad prisen på et std. 6000km eftersyn
> på min lille GSX600 ville ligge på sådan ca.?

Et kvalificeret gæt ville være 1500-2000 kr, men ring selv til Rydberg på
Tlf 86 96 69 80

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-08-04 08:02

Ronni Jensen wrote:

> Er der nogen der har en idé om hvad prisen på et std. 6000km eftersyn
> på min lille GSX600 ville ligge på sådan ca.?

Prisen skal jo betale for alt den gratis service han yder, så mon ikke i
omegnen af 20.000,-

--
vh
Torben

Fra : jesper

Dato : 11-08-04 07:35

> Hæ.. Sidste år ved bakkelukningen, blev 6 af Kantana-klubbens cykler væltet
> på parkeringspladsen af en (anden) uheldig MC'ist.

Ja han havde glemt at slå sidestøtten op. Han var ret rystet over det,
så vi måtte lige hjælpe ham med at sætte sedler på MC'erne.
Han kørte meget forsigtigt derfra. Men selvom der sidder en seddel på
MC kan jeg ikke forestille mig hvor surt det er at komme ud til en
væltet MC.

Jesper

Fra : Kenneth S

Dato : 12-08-04 00:37

"jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Han kørte meget forsigtigt derfra. Men selvom der sidder en seddel på
> MC kan jeg ikke forestille mig hvor surt det er at komme ud til en

Nej!!, var du der? ..kan du fortælle mere om hvad der skete, vi har kun hørt
det fra manden selv, men det kan være andre øjne så andre ting.

...og ja, humøret i gruppen faldt et par grader. Men den ældre herre gjorde
det jo nok ikke med vilje, så der var jo ikke rigtig nogen at blive sur på.
Så det var bare køre hjem til klubben på sin smadrede cykel, og i det
mindste være glade for den lap papir der sad på cyklen.

Ærgerligt var det også at min håndlavede 100% carbon skal hjelm (980g)
smadredes, da den jo ikke kunne købes mere...sniff..

Kenneth S

Fra : Pierre Roland

Dato : 11-08-04 07:24

> Behøves jeg at fortælle hvem jeg har som min nye forhandler fra nu af ???

Jeg syntes at det er godt at i alle har haft gode oplevelser hos rydberg.
Men det har jeg ikke

Min ombyggede Drag Star 650 skulle omdysses pga. nyt udstødningsrør og
hybercharger luftfilter.

Da jeg hendtede den dagen efter fik jeg at vide at den ikke havde været på
rullebånd (selvom det var aftalt). Undskyldningen var at de kunne ikke få
den op på rullebåndet da min mc er meget lav.
Kæmpe minus, da ham gutten som havde rodet med den fortalte at jeg selv
skulle se efter i tændrørene om benzinen var blandet ordentligt (noget med
farven på olien).
Nå jeg kører på den i et par dage og den køre sku fint, MEN .
Derefter begynder motoren at sætte ug og når jeg vil gi gas så tager den
ikke ved.
Det vises sig så af de idioter (undskyld mit ordvalg) har brugt noget gummi
isoleringstape ved indsugningen til luftfilteret som tætning. Og når det
bliver varme så bliver det blødt og limen smælter og så bliver det sku suget
ind i karburaoren.
Jeg ringe og brokkede mig og det eneste svar jeg fik var at såm måtte jeg jo
bestille ny tid hvis jeg ikke var tilfres med arbejdet eller finde et andet
værksted.

Så der findes ikke kun gode historier om rydberg og et par stykker af mine
bekendte mc gutter har også nogle grimme historier om rydberg men det skal
de selv havde lov til at fortælle.

Pierre Roland
Århus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-08-04 09:26

"Pierre Roland" <pierre-karina@mail.dk> writes:

> Så der findes ikke kun gode historier om rydberg og et par stykker af mine
> bekendte mc gutter har også nogle grimme historier om rydberg men det skal
> de selv havde lov til at fortælle.

Skynd dig at skrive en anmeldelse til dmcn.dk. Dermed får forhandleren
også mulighed for at kommentere sagen, hvilket gør øger troværdigheden
kraftigt. Bed dine bekendte om at gøre det samme. Pt. er der kun
positive anmeldelser af Rydberg, så hvis du ikke synes at det er
retvisende, må du jo gøre noget ved det.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-08-04 09:38

Jeg har tilsvarende gode erfaringer med Rydberg.

For et par år siden stillede en af hans mekanikere på min adresse, kl. 20
for lige at få den klar inden jeg næste morgen, kørte på ferie til
Alperne.... (meget forkortet version)

En anden gang var det kærestens MC, som voldte lidt problemer på vej hjem
fra træf i Svendborg. Han kørte hele vejen til Sydfyn, en søndag, for at
hente hendes MC.

Men såvidt jeg ved kræver det, at man er kunde deroppe, for at få den slags
service... Og det er vel fair nok. Ellers kunne han jo ikke lave andet end
at kører rundt i det danske land...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jeanett

Dato : 11-08-04 14:21

jeg har så desværre også meget dårlige erfariner med Rydberg - nok til at
jeg ikke sætter mine ben deroppe igen - ej heller mine venner og bekendte..
Uheldigvis fik jeg et lille blik ind i hvordan de behandler cyklerne når
folk ikke liiige er der eller ikke lige kigger - og dét var ikke kønt - ej
heller forsvarligt!

Mht kundepleje - ja naturligvis gør de meget for kunderne - ellers smutter
de da bare hen til en anden forhandler - dem mangler vi jo ikke nogen af -
men mon ikke Rydberg fik hvad de skulle for de ting de har lavet - om ikke
andet så i reklame - de ved jo godt at motorcyklister sladrer og snakker
sammen om forhandlere og oplevelser - de er jo ikke helt dumme ;)

Jeanett

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-08-04 15:10

"men mon ikke Rydberg fik hvad de skulle for de ting de har lavet"

Selvfølgelig, ellers kunne han jo ikke leve.....

Hvis man er usikker på hvordan et værksted behandler sin MC når man ikke er
der, kan man enten være til stede (hvilket man ikke må alle steder!!!) eller
skifte forhandler.
Hvordan de behandler ens MC, afhænger vel også af hvilke "øjne som ser". Jeg
kan jo høre rundt omkring, at det som nogen opfatter som hærværk, mener
andre ikke betyder noget.....
Og endelig kan man ikke udelukke muligheden for at en forhandler rent
faktisk forsøger at komme af med en kunde, som giver ham urimelige
problemer.

Det er ikke rettet mod nogen bestemt i denne tråd, da jeg ikke kender
årsagerne......

Jeg har selv prøvet at blive dårligt behandlet af et værksted og oven i
købet også i en butik hvor jeg stod og ville købe MC og i en anden butik
hvor jeg stod og ville købe komplet "outfit". Men som du selv skriver,
findes der nok af andre steder at handle.

Fra : Moller

Dato : 11-08-04 15:36

Jeanett wrote:

> jeg har så desværre også meget dårlige erfariner med Rydberg - nok til at
> jeg ikke sætter mine ben deroppe igen - ej heller mine venner og bekendte..

   Der er altid nogen få det ik går godt for, eller bare er for krævende
ala for speciel MC til at håndtere, eller for gammel cykel, osv..

> Uheldigvis fik jeg et lille blik ind i hvordan de behandler cyklerne når
> folk ikke liiige er der eller ikke lige kigger - og dét var ikke kønt - ej
> heller forsvarligt!

   Det er så ikke først gang vi har hørt den historie fra dig om rydberg,
men det er svært at tage den udtalelse særligt seriøst, altså af os
som selv skruer osv.. og ved hvad der skal til. Så vidt jeg husker fra
sidst, var der jo ikke nogen buler, flænger osv... efter deres arbejde,
så mon ik du bare er lidt for pivet, og forventer at der pusles for
meget, uden at det må koster tid/ekstra penge.

> [...]
> andet så i reklame - de ved jo godt at motorcyklister sladrer og snakker
> sammen om forhandlere og oplevelser - de er jo ikke helt dumme ;)

   De skal jo leve, lige som alle os andre... og så er der også det at med
de gode ting der kommer om dem, så kan man mærke at det er nogen som
laver MC'er fordi de kan lide MC'er og ikke fordi de skal tjene penge,
ala køge MC osv..

   Hvis vi skal snakke om et værksted som har lige så godt rygte, og kanon
service, men i stedet ligger på Ø'en... så er der helt klart Lydmuren :)
især hvis man har en Luft/olie kølet, som er ændret radikalt, så fiser
den ind foran i køen, fordi de virkelig brænder for at få den til at
køre som en raket :) og om der er 1 eller 2 mand på sagen... hmmm, ja :)
prisen er kanon.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ronni Jensen

Dato : 11-08-04 18:00

> [...]
> fiser den ind foran i køen, fordi de virkelig brænder for at få den
> til at køre som en raket :) og om der er 1 eller 2 mand på sagen...

Ja Lydmuren eller Munkedal i Vanløse har jeg også hørt godt om.. Det ender
da med at jeg skal bruge en mønt for at bestemme mig for hvem af dem der
skal tjene en skilling i næste uge :-/

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Jeanett

Dato : 11-08-04 19:08

Bare fordi jeg er af hunkøn betyder [%¤)/¤] ikke, at jeg ikke ved hvordan
man behandler en motorcykel - og nej, jeg forventer ikke at de sætter små
lyserøde sommerfulgle på skærmen og går og pudser den mens de nynner sange
fra The Sound of Music!!!! Jeeez!
At jeg har set hvordan de tiltider behandler motorcykler, betyder ikke at de
er så hårdhåndede ved alle mc'ere - men det burde bare ikke ske at der
ligger løse skruer i motoren, at cyklen får et dask med hammeren når de
tror man ikke kigger (problemet med et åbent værksted!! ;) ) og hvad jeg
ellers hare hørt og oplevet!

Det er helt fint for dem som har haft gode erfaringer med Rydbergs - men jeg
har ikke, samt andre i vennekredsen! Og gudfred være med det ;)

Jeanett

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-08-04 21:06

"men det burde bare ikke ske at der ligger løse skruer i motoren"

Nej. Nu kender jeg ikke omstændighederne. Men alle mekanikere er kun
mennesker og alle værksteder laver fejl (forhåbentlig sjældent). Men jeg er
sikker på at hvis der er sket noget med din MC, så vil Rydberg holde dig
skadesløs, og udbedre alle skader han har påført din MC. Og det gælder
forhåbentlig alle andre forhandlere. I mit hoved er den først gal hvis de
nægter.

Har du konfronteret Rydberg med det?

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 21:30

Jeanett wrote:
> [...]
>
> Det er helt fint for dem som har haft gode erfaringer med Rydbergs -
> men jeg har ikke, samt andre i vennekredsen! Og gudfred være med det

Ikke at jeg ikke tror på hvad du siger, men jeg mener helt bestemt at have
læst din historie herinde før, hvor du heller ikke ville uddybe præcis hvad
Rydberg havde (i dine øjne) gjort galt.

Da jeg selv har stået på deres værksted i næsten 2 arbejdsdage, kan jeg med
sindsro sige, at de behandler alle mc'er som jeg behandler min (og dem der
kender mig ved hvordan jeg er med mit lille "barn")

Fra : Moller

Dato : 12-08-04 07:57

Jeanett wrote:
> [...]
> lyserøde sommerfulgle på skærmen og går og pudser den mens de nynner sange

   Bare fordi jeg er Han køn betyder ikke at jeg tror piger ikke kan
skrue, jeg hentyde til at du ikke skruede selv, og derved kender til
problemerne hvor det oftest, og især på cykler fra folk der ikke laver
noget selv, ala smøre aksler, bolte osv.. er ekstremt nødvendigt med
nogen dask, og derved er en muggert et vigtigt værktøj til at
servicere at ikke serviceret køretøj, kender MANGE Hankøn, som er rene
fjolser når det gælder servicering af deres MC'er samt en del som er
ren 10 tommelfingre.

> [...]
> ligger løse skruer i motoren, at cyklen får et dask med hammeren når de
> tror man ikke kigger (problemet med et åbent værksted!! ;) ) og hvad jeg

   Igen, som sidst denne diskution var oppe, og som der hentydes til her,
så må du frem med den konkrete historie frem for at hisse stemningen op,
med løse påstande, og så få skrevet den ind på dmcn.dk så vi kan høre
modpartens forsvar... det kan jo ikke passe rydberg kun har gode
anmeldelser, hvis du har ret jo,men indtil da, så er dine påstand meget
tvivlsomme.

> Det er helt fint for dem som har haft gode erfaringer med Rydbergs - men jeg
> har ikke, samt andre i vennekredsen! Og gudfred være med det ;)

   tredjehånds historier er altid de mest fejlfortolket, så igen, da du
ikke har noget konkret, så kan de ikke tages seriøst.

--
VH
Lars Molnit

Fra : F.Sander

Dato : 12-08-04 10:39

Ahmm, jeg er også uddannet mek. og kan godt lide Rydberg, meeennn hans
værksted er rodet!! motordele og div bremsedele + meget andet skal ikke ikke
ligge på bordet samtidig, og så går kunder ud og ind!! nej , det er altså
ikke måde at lave MC motor på mm

FS
er dog stadig positiv over hans værre måde mm.

Fra : anders majland

Dato : 12-08-04 13:28

> [...]
> skal ikke ikke ligge på bordet samtidig, og så går kunder ud og ind!!
> nej , det er altså ikke måde at lave MC motor på mm

Jeg har ikke været der så jeg ved ikke hvor roder der er. Idealet er vel
et "cleanroom" hvor alt er rengjort inden det kommer ind

Men jeg kan nu godt lide at komme på et værksted hvor jeg kan få lov at
komme indenfor - men er da også klar over at der kun er en til at betale
for den tid jeg bruger på at forstyre mek'erne. Det er rarere at
aflevere og hente en cykel direkte hos mek'eren der skal skrue end
"bare" at smide nøglen i postkassen.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-08-04 16:15

"Jeanett" <J2H@post.com> writes:

> [...]
> sætter små lyserøde sommerfulgle på skærmen og går og pudser den mens
> de nynner sange fra The Sound of Music!!!! Jeeez!

*LOL*

The hiiiils are alive... with the sound of engines.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Jeanett

Dato : 12-08-04 17:06

*LOL* - so right you are..

Mht udpenslinger mht erfaringe, så venter jeg lidt med dem - jeg kan godt se
at folk måske ikke tror på mine oplevelser - men det kan jeg jo ikke gøre
meget ved..
(det er også meget nemmere at tro på folk som har positive oplevelser ;) )

NÅR der kommer noget, så kommer det op på dmcn.dk - skal lige have det hele
opsummeret først!

Jeanett :)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-08-04 17:04

"Jeanett" <J2H@post.com> writes:

> jeg har så desværre også meget dårlige erfariner med Rydberg - nok
> til at jeg ikke sætter mine ben deroppe igen - ej heller mine venner
> og bekendte..

Skriv en anmeldelse til dmcn.dk! ...og få dine venner og bekendte til
det samme. Hvis det passer er det jo helt misvisende, at de kun får
topkarakterer, som det er nu.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre Rydbergs kommentarer til
sagerne, de lyder jo ret alvorlige, selvom du ikke har nævnt hvad de
drejer sig om endnu.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-08-04 19:44

"Jeanett" <J2H@post.com> writes:

> [...]
> de sætter små lyserøde sommerfulgle på skærmen og går og pudser den
> mens de nynner sange fra The Sound of Music!!!! Jeeez!

*lol* Moller nævnte da vist ikke noget om dit køn, han sagde bare 'os
som selv skruer og ved hvad der skal til'. Du er nok ikke den der
skruer selv (så ville din cykel vel ikke være på værksted og
hvad angår det med at vide hvad der skal til, så er det netop dask
med hamre på aksler der sidder fast etc. Selvfølgelig med passende
forholdsregler, men sommetider skal der altså lidt mere til end et
sprøjt rustløsner Det ved du muligvis godt, men du har vist
misforstået Moller en hel del

> At jeg har set hvordan de tiltider behandler motorcykler, betyder
> ikke at de er så hårdhåndede ved alle mc'ere - men det burde bare
> ikke ske at der ligger løse skruer i motoren

Nej! Er det da sket?

>, at cyklen får et dask med hammeren når de
> tror man ikke kigger (problemet med et åbent værksted!! ;)

Dask med hamre er der som sagt ikke nødvendigvis noget galt i. Når de
tror du ikke kigger? Hvis ikke du kiggede, så ville de nok alligevel
ikke regne med at du overhørte det

> og hvad jeg ellers hare hørt og oplevet!

Det irriterer mig lidt, at du ikke siger noget konkret og udpensler
omstændighederne nærmere, skriver en forhandleranmeldelse etc., så det
bliver lettere at vurdere sandfærdigheden af dine udtalelser. Selvom
du skulle være ærligere Mother Teresa, så kan vi læsere altså ikke
vurdere det gennem skærmen

Men først og fremmest, skriv så en anmeldelse hvor du udpensler de
konkrete omstændigheder, så forhandleren kan komme med sin mening om
sagen, og så vi læsere kan tage din advarsel alvorligt.

> Det er helt fint for dem som har haft gode erfaringer med Rydbergs -
> men jeg har ikke, samt andre i vennekredsen! Og gudfred være med det
> ;)

Nej, sådan fungerer det ikke! Hvis nogen skal tro på en pind af hvad
du siger, så skriv en detaljeret anmeldelse på dmcn.dk, så vi kan se
modpartens synspunkter.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-08-04 21:46

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk>
writes:

> (og dem der kender mig ved hvordan jeg er med mit lille "barn")

Den anden dag skrev du at du 'listede hjem' med en olielampe der
blinkede af og til olielampe... jeg er glad for ikke at være dit barn!

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 07:05

Jes Vestervang wrote:

> Den anden dag skrev du at du 'listede hjem' med en olielampe der
> blinkede af og til olielampe... jeg er glad for ikke at være dit barn!

Ville du efterlade dit "barn" midt på en vej langt væk fra sit hjem
Men du har ret, det var dumt gjort...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-08-04 17:08

"Peter Jakobsen" writes:

> Ville du efterlade dit "barn" midt på en vej langt væk fra sit hjem

Ja, hellere det end at slagte det

> Men du har ret, det var dumt gjort...

Ja, men når man selv står midt i det, kan man godt komme til at tage
nogle dumme beslutninger. Det kender jeg alt for godt fra mig selv :-/
Jeg står jo også og skal bruge 2k,- på en opboring og nyt stempel til
DT'eren, fordi jeg bare gav den noget ekstra gas, da den ikke trak så
godt. Det er vist det man kalder en lærestreg

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-08-04 17:12

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid>
writes:

> Det er rarere at aflevere og hente en cykel direkte hos mek'eren der
> skal skrue end "bare" at smide nøglen i postkassen.

Jeg har nu også særdeles let ved at forestille mig at den direkte
kundekontakt med mekanikeren, gør at vedkommende behandler mc'en mere
samvittighedsfuldt. Jeg ville aldrig anbringe min mc på et lukket
værksted :-| ...ikke at jeg nogensinde har haft en mc på værksted

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-08-04 17:17

"Jeanett" <J2H@post.com> writes:

> Mht udpenslinger mht erfaringe, så venter jeg lidt med dem - jeg kan godt se
> at folk måske ikke tror på mine oplevelser - men det kan jeg jo ikke gøre
> meget ved..

Jo, det er jo lige det jeg skriver!

> (det er også meget nemmere at tro på folk som har positive oplevelser ;) )

Well, velbeskrevne førstehåndserfaringer er generelt lidt mere
pålidelige end løse tredjehåndsbeskyldninger :-/

> NÅR der kommer noget, så kommer det op på dmcn.dk - skal lige have det hele
> opsummeret først!

Gør det!

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 19-08-04 21:16

Jeg har også fået en god behandling de sidste 3 år, hvor jeg har brugt
rydberg... - Senest her i sidste uge, hvor en ventildæksel pakning var
blevet en smule utæt 3 uger efter jeg havde fået stillet ventiler
deroppe. Det var lidt uheldigt eftersom jeg skulle til holland og
belgien dagen efter. Jeg ringede til rylle om aftenen dagen før jeg
skulle afsted, og vi fandt ud af at hvis jeg lige smuttede omkring
Galten og hentede en ny pakning, og så kom ud til ham, så kunne vi
lige lave det. Og selvom vi havde et kølevandsrør der drillede så kom
jeg da afsted sydpå kl. 15 om eftermiddagen. Det eneste jeg skulle
betale var pakningen, eftersom han selv mente at de burde have lavet
det så det var tæt første gang.

Jeg har fået lavet meget hos ham efterhånden, og jeg må sige at jeg
altid bliver rimeligt behandlet. Desuden er hans mekanikkere flinke
til at forklare hvad de laver og hvorfor de laver det, så jeg får både
lavet service og lært diverse ting, så mere og mere laver jeg selv.

Mvh
Kristoffer