Det her, er jeg træt af
Fra : Palle

Dato : 10-08-04 11:03

Jeg daffede en tur til Luxembourg, Frankrig, Belgien og Holland...

Hvad er resultatet så af 3800 km touring, på en sports-mc ???

http://www.mayoclinic.org/triggerfinger-jax/index.html

God damn it... nogle af jer der har prøvet det ???

Palle - Daytona og underlige fingre

Fra : p.jarnbak

Dato : 10-08-04 12:55

"Palle " <hansenpallefjerndette@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> http://www.mayoclinic.org/triggerfinger-jax/index.html
>
> God damn it... nogle af jer der har prøvet det ???

Ja.gik med det i et halvt år.Det kom dog ikke af at køre mc,med ved at
flytte en stol hvor jeg greb om ryggen.To læger kunne ikke finde fejlen,de
troede
at de var en forstuvning.Da det blev forår sagde jeg til dem at nu skulle
det være i orden
da jeg skulle køre mc ellers måtte de skære lortet af(min finger).Så kom jeg
på hillerød
og der sagde de bare aha en springfinger.Jeg fik en indsprøjtning af
cordision i seneskeden
og efter et par minutter virkede den igen.Den var helt fin efter et par dage
men jeg kan stadig mærke
en knude i håndfladen og hvis jeg ikke har brugt den i et stykke tid(uger)
kan jeg mærke det igen
Det bliver faktisk bedre når jeg køre og bruger koblingen så nogen træning
skal der nok til.
Hej Palle

Fra : Palle

Dato : 10-08-04 13:19

> Det bliver faktisk bedre når jeg køre og bruger koblingen så nogen træning
> skal der nok til.

Uhmm... så skal jeg enten sidde baglæns på maskinen eller bytte om på
kobling og brems. Jeg har det på højre hånd

Jeg havde det iøvrig også for nogle år siden, da jeg gik 4 måneder på
krykker

Palle

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 10-08-04 21:35

Hej Palle,

hansenpallefjerndette@yahoo.com (Palle ) writes:

> Uhmm... så skal jeg enten sidde baglæns på maskinen eller bytte om på
> kobling og brems. Jeg har det på højre hånd Jeg havde det iøvrig
> også for nogle år siden, da jeg gik 4 måneder på krykker

Hmmm ... det lyder til at du holder for hårdt på gassen.

Håber det eller var en god tur I havde - jeg nåede til Nordkap på
Retteren og kørte 6500km på 13 dage.

--Kai

Fra : Palle

Dato : 11-08-04 07:20

> Hmmm ... det lyder til at du holder for hårdt på gassen.

Nej, det er ikke det der er problemet. Det var mere de 2-3 timer i Paris's
bytrafik, Amsterdam's ditto (dog ikke noget stort problem, da den by
følese mindre end en mellemstor dansk provinsby) og... så de 800 km hjem,
som blev taget i et hug... Daytona'en er bare ikke bygget til touring, og
det er helt fint...

> Håber det eller var en god tur I havde - jeg nåede til Nordkap på
> Retteren og kørte 6500km på 13 dage.

Så har du da også fået kørt nok Vi kørte jo 2 personer på min, plus
fuld oppakning.... der kommer snart billeder og en lille historie her

Palle - Daytona

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-08-04 10:05

> Nej, det er ikke det der er problemet.
[koere i byer]
> så de 800 km hjem, som blev taget i et hug... Daytona'en er bare ikke
> bygget til touring, og det er helt fint...

Hmm. Jeg holder med Kai Efter cirka samme tur paa min ZXR (som jeg
vil vove at paastaa er endnu mindre bygget til touring end din Daytona)
har jeg ikke problemer med nogen af kropsdelene. Efter saadan en
800-1000 kms etape var mit eneste problem en oem r*v og lidt lamme ben.
Oh well, YMMV I guess.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Palle

Dato : 11-08-04 10:45

> Hmm. Jeg holder med Kai

Jaja...men, det ER altså ikke problemet. Jeg har tidligere haft det, og
det var pga af krykker. Jeg klemmer altså ikke om en krykke eller om
håndtaget. Det er vægtbelastningen på håndfladen der gør det. Iøvrigt er
en tanktaske helt perfekt til at aflaste, specielt når der køres i by.

Palle - Daytona