Jeg kender intet til Geely Boss kan jeg lige så godt sige
> Det er fint nok. Rart at høre om erfaringer fra andre "små MCister" også
Jeg køre selv på en SR125er og det er et max lækkert køretøj inde i byen
når
billister ellers fatter man er en MC og ikk 45er
Jeg har endnu ikke oplevet driftstop der ikke har været min egen fejl
udover en sprungen rem
Det med at den skal til service for hver 1000km kan da ikke passe .. er du
sikker på det ikke bare er 1. eftersyn?
> Jeg har snakket med importøren nu. Den skal have skiftet olie ved hver
1000km, og hver 2 eller 3000km, der skal den til service hos forhandleren.
Dog laver de ikke andet ved den end at stramme skruer, tjekke bremser, og
stille ventiler.
Skruer og bremser kan jeg selv klare. Men jeg aner intet om at stille
ventiler. Så hvis der er nogen der ved om det er noget en mekaniktosse som
mig ka finde ud af, så ville det også være rart.
SRen får skiftet olie og rem for hver 5K ca og det er tit.
men den er så oss "pumpet" op til 172ccm malossi sjov.
> Hmm. Ja, så er hver 1000km godt nok også tit.
Hvis malingen ikke er så solid/god på en Geely kan man jo hurtig gøre
noget
ved hvis man da gider
> Yup.
Jeg er nu blevet anbefalet at købe en Puma i stedet for Boss'en.. Da den
har større hjul, og kører liiiidt hurtigere. og så er den til den halve
pris.. Jeg tror jeg tager ud og kigger på den en dag.
Men hvis der er andre med erfaringer fra Geely, så er jeg stadig
interesseret
Mvh
Tim