Hvornår lukker vi bakken?
Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 03-08-04 23:49

DMCN's kalender siger mandag den 6. september 2004.
Andre kalendere siger mandag den 30. august 2004.
Hvad er der rigtige dato ????

Mvh
Jørgen

Fra : Keld Sørensen

Dato : 04-08-04 05:45

Hvad står der mon på Bakken's webside ????? www.bakken.dk
Men det er rigtigt, at de har udvidet sæsonnen med en uge i år - - - - så
mandag d. 6/9
Sæsonen 2004
Bakken er åben fra torsdag den 1. april til mandag den 6. september, begge
dage inkl

Keld

---

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-08-04 09:00

Jorgen Gerdorf wrote:
> DMCN's kalender siger mandag den 6. september 2004.
> Andre kalendere siger mandag den 30. august 2004.
> Hvad er der rigtige dato ????

Jeg ville sætte min lid til www.bakken.dk - information - åbningstider : 6.
september.

Det blev vist flyttet frem - onde tunger påstår at det er på grund af den
elendige sommer - de skal nå at tjene lidt ind.

vh
Torben

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 05-08-04 22:41

Tak for de hurtige svar
Mvh
Jørgen

Fra : Palle

Dato : 06-08-04 06:44

> Det blev vist flyttet frem - onde tunger påstår at det er på grund af den
> elendige sommer - de skal nå at tjene lidt ind.

Så er de ret forudseende... De rykkede datoen i april.

Palle - Daytona

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-08-04 09:46

Palle wrote:

> Så er de ret forudseende... De rykkede datoen i april.

Onde tunger besværer sig sjældent med fakta..

vh
Torben

Fra : jesper

Dato : 04-08-04 08:09

"Jorgen Gerdorf" <jorgen.gerdorf@hotmail.com> wrote in message news:<411015f4$0$262$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> DMCN's kalender siger mandag den 6. september 2004.
> Andre kalendere siger mandag den 30. august 2004.
> Hvad er der rigtige dato ????

6.september
www.bakken.dk så let kan det gøres

Jesper

Fra : Thomas Makro

Dato : 06-08-04 19:54

On Wed, 4 Aug 2004 00:49:16 +0200, "Jorgen Gerdorf"
<jorgen.gerdorf@hotmail.com> wrote:

>DMCN's kalender siger mandag den 6. september 2004.
>Andre kalendere siger mandag den 30. august 2004.
>Hvad er der rigtige dato ????
Det er naturligvis DMCNs dato - da det er mig der har indtastet den

Seriøst, jeg måtte rette datoen for noget tid siden, da jeg
konstaterede at den var flyttet.
--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F