Mc Beklædning
Fra : KimGregersen

Dato : 03-08-04 18:50

Hej Derude.

Jeg søger noget Mc beklædning.

Str. XXL, da jeg er en rimelig stor gut. om det er læder eller
syntetisk gør ikke det store, bare det ikke er lyserødt :)

Mvh.

Kim Gregersen

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 04-08-04 02:12

"KimGregersen" <kimgregersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Derude.
>
> Jeg søger noget Mc beklædning.
>
> Str. XXL, da jeg er en rimelig stor gut. om det er læder eller
> syntetisk gør ikke det store, bare det ikke er lyserødt :)

Jeg har samme problem. De fleste dyre mærker fås i store størrelser, men de
smider ofte lige et par tusser oven i prisen...

En billigere løsning er Jaguar Gloveco på Søborg Hovedgade 23. Han har ret
store størrelser, og laver også efter mål.

/JD

Fra : Hornsved

Dato : 04-08-04 08:34

Lige et par ord om Brdr. Jensen (eller Brdr. Fusk, som nogen også
ynder at kalde dem). Det er ganske givet at de opkøber ukurante varer
fra nær og fjern og sælger videre til lave priser, men vær opmærksom
på at ukurante varer også kan være produkter med fejl. F.eks købte én
af mine bekendte lædersmækbukser, hvor spænderne konsekvent gik op
(fejlkonstruktion). Senest har jeg selv konstateret at de har hjelme
til salg, som er produceret sidst i 80'erne.
Motorcyklerne er et kapitel for sig - man ved næsten ikke om man skal
grine eller græde - det meste af det burde høre hjemme hos en hugger
og gjorde det nok også, hvis ikke vi havde de tåbelige afgifter her i
landet!

Hornsved
TRX850

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 04-08-04 09:57

"Hornsved" <hornsved@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> grine eller græde - det meste af det burde høre hjemme hos en hugger
> og gjorde det nok også, hvis ikke vi havde de tåbelige afgifter her i

Hvilke motorcykler?

/JD

Fra : Ronni Jensen

Dato : 04-08-04 09:14

Prøv hos MC Forum i Ølstykke (www.mc-forum.com), der købte jeg mit - de har
rigelig med store størrelser

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-08-04 12:12

"De fleste dyre mærker fås i store størrelser, men de smider ofte lige et
par tusser oven i prisen"

Tjaah, min lille erfaring er at udvalget er større i tyskland, uden at det
går ud over prisen. Min kæreste har lige købt "stort" tøj, da hun er gravid
og gerne ville kunne køre med "mave på". Og det var egentlig ikke særlig
dyrt.

--
Mvh.
Henrik