MZ 150ccm Krumtap - Hvorkøbes den
Fra : Elbarto

Dato : 03-08-04 15:01

Vi har fået en MZ 150ccm foræret den har en død krumtap

Hvor køber man dele til sådan en fætter helst i DK

Vi har ikke fået den hjem endnu men når den kommer smider jeg billede online
også håber jeg at i kan fortælle mig hvad det er for en MZer enste jeg ved
er at den er gammel

Elbarto Simpsoniac

Fra : Moller

Dato : 03-08-04 15:30

Elbarto wrote:
> [...]
> også håber jeg at i kan fortælle mig hvad det er for en MZer enste jeg ved

   Ole Bendtsen laver en bytter handel til fornuftige pris, og så er der
en masse andre ting du skal bruge, som han også skaffer for dig.

   Men på den anden side.... du må IKKE bruge mere en 3k i alt på den, for
det er hvad du kan få en køreklar til, og nogen gange enda synet.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Elbarto

Dato : 03-08-04 21:25

"Moller" <Lars@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men på den anden side.... du må IKKE bruge mere en 3k i alt på den, for
> det er hvad du kan få en køreklar til, og nogen gange enda synet.

ingen planer om at den skal synes her den skal bruges til markræs o.l.

Men hvem er ham Ole Bendtsen ?
Det er iøvrigt pejlstangen der er bøjet

Elbarto Simpsoniac

Fra : Moller

Dato : 05-08-04 20:05

Elbarto wrote:

> ingen planer om at den skal synes her den skal bruges til markræs o.l.

   Så bør du komme af med skramlet, og bruge dine penge på en eller anden
Offroader uden afgift... at rede en gammel 150cc MZ er kun for
nostalgikere, ellers er det penge ud af vinduet...

> Men hvem er ham Ole Bendtsen ?

   Danmarks MZ pusher nr. 1 ... rødmose er ren nybegynder, og for dyr i
forhold til Ole :)

> Det er iøvrigt pejlstangen der er bøjet

   Så er det en bytter du skal ha gang i... og hvor meget skade er der så
ikke sket i Cyll ??? du snakker her om udgifter i omkring 1500-2500Kr.
alt efter hvor heldig du er, og så er der resten af maskinen.

   VH
   Lars Molnit

Fra : Henrik & Karina

Dato : 03-08-04 22:29

Elbarto wrote:
> [...]
> også håber jeg at i kan fortælle mig hvad det er for en MZer enste jeg ved

her er hans hjemmeside http://hjem.get2net.dk/eMZet/eMZet/index.dk.htm

Henrik

Fra : Bent Eriksen

Dato : 04-08-04 00:37

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
online
> også håber jeg at i kan fortælle mig hvad det er for en MZer enste jeg ved

Du kan måske finde en ny krumtap her:

RØDMOSE HANDEL
Frank Petersen,
Rødmosevej 144,
Tiufkær, 6052 Viuf, DK
Tlf / Fax : (+DK) 7586 3251
kl. 19.00-21.00 på hverdage.
(FAX selvfølgelig åben døgnet rundt)

Kun postordre-salg. Ingen butikssalg.
Dele kan dog afhentes efter aftale.
http://members.tripod.com/~roedmose/

/Bent

Fra : Bent Eriksen

Dato : 04-08-04 00:41

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> og så håber jeg at i kan fortælle mig hvad det er for en MZer,
>det eneste jeg ved er at den er gammel.
>

> Elbarto Simpsoniac

De forskellige modeller kan du se her:
http://siltec.tripod.com/mzslides/mz8/indexmz8.htm