DMCs bronzekursus
Fra : Uhreskov

Dato : 02-08-04 16:26

Kuk Kuk !!

Nu har jeg flere gange læst om "DMCs bronzekursus" i flere af indlægene, og
har et par spørgsmål til det.

Er det noget man kan læse mere om ?
Eventuel be' om et link ?
Jeg har prøvet www.dmc.dk det var ikke den... hæhæ den side er om
"stressniveau", og hvem har det ??

På forhånd TAK !!

Uhreskov.
Kawasaki GPZ 600R

Fra : Thorstein

Dato : 02-08-04 16:36

> Er det noget man kan læse mere om ?
> Eventuel be' om et link ?

Her: http://www.dmc-kursus.dk/index.php

/ Thorstein
Husk at tilmelde dig nyhedsbrevet på http://www.mcinternet.dk

Fra : Uhreskov

Dato : 02-08-04 16:46

Hejsa Thorstein

Tak for det hurtige svar

Svaret var her sammen med mit indlæg....

puha det tager laaaaaaaaaaaaang tid inden jeg selv kan se mit indlæg. (Har
prøvet F5 for update)
Måske man skulle få fat i en newsreader, eller måske prøve en anden server.

Syntes jeg så et link til en newsreader i et tidligere indlæg, kan bare ikke
huske hvor.
Så hvis der er en venlig sjæl der har et link ?? be' om

Tak igen.
Uhreskov
Kawasaki GPZ 600R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-08-04 16:52

Det kan være at det var http://news.dfmc.dk du har set link til?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Harry Sandholm

Dato : 02-08-04 17:02

Uhreskov wrote:

> [...]
> huske hvor.
> Så hvis der er en venlig sjæl der har et link ?? be' om

Eller

http://www.mozilla.org/download.html

Harry Sandholm

Fra : Uhreskov

Dato : 02-08-04 17:27

Jeg takker for venligheden

Uhreskov
Kawasaki GPZ 600R

Fra : Thorstein

Dato : 03-08-04 08:53

> Tak for det hurtige svar

Selv tak

> Syntes jeg så et link til en newsreader i et tidligere indlæg, kan bare
> ikke
> huske hvor. Så hvis der er en venlig sjæl der har et link ?? be' om

Prøv på mit site: http://www.mcinternet.dk/ og
http://www.mcinternet.dk/asp/debat/debat.asp

Hvis du bruger TDC kan man med fordel bruge news-serveren:
dtext.news.tele.dk - den er hurtigere, men indeholder ikke de binære
grupper.

/ Thorstein

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-08-04 17:28

"Uhreskov" <uhreskovFJERN@mail.dk> writes:

> puha det tager laaaaaaaaaaaaang tid inden jeg selv kan se mit indlæg. (Har
> prøvet F5 for update)

Det er nok fordi du bruger TDC's newsserver. Den bruger jeg også på
arbejdet. Indlægget kommer hurtigt nok rundt til de andre udbydere,
men det tager lidt tid før det dukker op på deres readerbokse.

> Måske man skulle få fat i en newsreader, eller måske prøve en anden server.

Hvad med begge dele?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-08-04 18:02

"Uhreskov" <uhreskovFJERN@mail.dk> writes:

> Hvordan finder jeg adresser på andre server ??

Jeg vil umiddelbart anbefale dig news.sunsite.dk (se
<http://news.sunsite.dk/> først) eller news.individual.net (se
<http://www.individual.net/> først). Begge kræver at man registrerer
sig først. Det er dog gratis hos begge.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 03-08-04 18:27

Hej Uhreskov!
Kan stærkt anbefales,var på det selv i juni måned.
mvh
Rene Mikkelsen
http://www.dfmc.dk/?id=601