samtaleanlæg
Fra : S.B.

Dato : 01-08-04 20:00

Nogen der kan anbefale et godt samtaleanlæg?
Skal kunne bruges til musik, tale og mobiltelefon, og gerne i en så god
kvalitet at man også kan høre hvad der bliver sagt.
Bike 2 bike er ligegyldigt, ser ikke nogen jeg kender når jeg kører på job
alligevel

Søren

Fra : Martin Schyth

Dato : 01-08-04 21:17

> Nogen der kan anbefale et godt samtaleanlæg?

Jeg har et AutoCom Pro 7 - det styrer synes jeg - det er bare lidt dyrt.
Men man kan få 1000 forskellige ting til det, man kan koble
mobiltelefoner, CD-afspiller, MP3 afspiller, walkie talkies og alt
muligt andet...