Hvor sider DVI'en på min Fireblade...
Fra : HondaDriver

Dato : 01-08-04 19:41

hejsa,
Jeg er lige kommet hjem med min nye Fireblade årgang 98, kanon fed
maskine. men nu er jeg lidt i tvivl, fordi forhandleren gav mig sådan en
gul bøtte med noget hvidt fedtet stads, som han sagde jeg skulle huske at
fylde i på DVI'en.

Men er der nogen som kunne hjælpe mig med at sige hvor denne DVI sider, og
hvordan jeg fylder den op ? hvis det kan hjælpe, så er der en grøn
firkløver på den gule bøtte.

--
VH
HondaDriver

Fra : MKS - 74

Dato : 01-08-04 20:32

On Sun, 1 Aug 2004 18:40:35 +0000 (UTC), Honda@Driver.dk (HondaDriver)
wrote:
>Men er der nogen som kunne hjælpe mig med at sige hvor denne DVI sider, og
>hvordan jeg fylder den op ? hvis det kan hjælpe, så er der en grøn
>firkløver på den gule bøtte.

*LOL* ...sådan en web-dimmer kan åbenbart bruges til lidt af hvert
.

Du fylder det bare på foroven eller forneden - det gør ingen forskel
her ....tror jeg

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Moller

Dato : 01-08-04 21:02

MKS - 74 wrote:

> *LOL* ...sådan en web-dimmer kan åbenbart bruges til lidt af hvert
> .
>
> Du fylder det bare på foroven eller forneden - det gør ingen forskel
> her ....tror jeg

   Mener nu at DirectVaselineInjection modulet sider lige bag tanken, lidt
over sædet, og der skal bare fyldes på, så det er godt fedtet til.

--
VH
Lars Molnit

Fra : MKS - 74

Dato : 01-08-04 21:22

On Sun, 01 Aug 2004 22:01:57 +0200, Moller <Lars@molnit.com> wrote:

>   Mener nu at DirectVaselineInjection modulet sider lige bag tanken, lidt
>over sædet, og der skal bare fyldes på, så det er godt fedtet til.

Don't give up your dayjob...

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 03-08-04 17:27

> Don't give up your dayjob...

Ak ja. Lige siden jeg konserverede mine stik på CBR'en med vasline, har jeg
måtte høre for en del Homo relaterede kommentarer fra klubben.

--
Mojn Jens Bager Jensen
MZ ETZ 251 '89, 39Kkm, Givi, synet, 6500kr BILLIGT!

Fra : Moller

Dato : 04-08-04 09:53

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Ak ja. Lige siden jeg konserverede mine stik på CBR'en med vasline, har jeg
> måtte høre for en del Homo relaterede kommentarer fra klubben.

   Hæ hæ, ja Kløverblomst stikkersne er stadig på tegnebordet ;)

--
VH
Lars Molnit