Malerklemmen - idag?
Fra : Hekto

Dato : 01-08-04 08:36

I anledning af dette overstrømmende, vanvittigt varme, vanvittigt
solrige, sommeragtige vejr, er det vist tid til årets første tur til
'klemmen'!

Kommer der andre? - jeg kunne forestille mig at der bliver sort af
MC'er dernede!!! ;oP

jeg (vi) er der nok ca. kl.13.

--
/Hekto
Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650

Fra : Richard

Dato : 01-08-04 10:17

Hekto wrote:
> I anledning af dette overstrømmende, vanvittigt varme, vanvittigt
> solrige, sommeragtige vejr, er det vist tid til årets første tur til
> 'klemmen'!

Ja, det er da vist på tide...

> Kommer der andre? - jeg kunne forestille mig at der bliver sort af
> MC'er dernede!!! ;oP

....og stegende hedt at gå rundt i mc-tøj - kører en tur hen mod aften i
stedet

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Hekto

Dato : 01-08-04 10:33

In article <410cb52a$0$199$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
richardpunktumpade@mail.dk says...

> Ja, det er da vist på tide...

> ...og stegende hedt at gå rundt i mc-tøj - kører en tur hen mod aften i
> stedet

- du ka' jo kig' forbi!

Fra : Richard

Dato : 01-08-04 11:38

Hekto wrote:

> - du ka' jo kig' forbi!

Havde jeg nemlig også tænkt mig - ringer sidst på eftermiddagen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK