brake warning system ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 31-07-04 11:51

Hej,

Jeg sad for nogle dage siden og kiggede i et FDM blad, hvor de nævnte noget
om et system ved navn "Brake Warning", som kunne monteres på MC - som vil
aktivere havari-blink, hvis der foretages en meget hård opbremsning, hvor
bremsepåvirkningen er højere end 0.7G (mener jeg det var). Der var desværre
ingen reference til eventuelle forhandlere eller lignende af systemet...

Er der nogen herinde, der ved mere, og måske har nogle links eller kender
forhandlere, som har systemet ?

/Brian

Fra : Armand

Dato : 31-07-04 19:14

Brian Ipsen <me@nowhere.net> skrev i en
> [...]
systemet...

> Er der nogen herinde, der ved mere, og måske har nogle links eller kender

Har RS-components ikke en G-counter lagerført??

--
Armand.
(som forøvrigt efterlyser en lille håndholdt gyro til småpenge)

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-08-04 17:08

Armand wrote:

Noget om gyroer som man ikke kan citere i OE quotefix :-/

Hvad med en havereret modelhelikopter? Koster dog sikkert ikke kun
småpenge.. http://www.rc-unionen.dk/start.asp

--
vh
Torben Scheel

Fra : Armand

Dato : 03-08-04 01:15

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en
> Armand wrote:
>
> Noget om gyroer som man ikke kan citere i OE quotefix :-/
>
> Hvad med en havereret modelhelikopter? Koster dog sikkert ikke kun
> småpenge.. http://www.rc-unionen.dk/start.asp

Er dé gyro-monterede??

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-08-04 12:12

Armand wrote:
> Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en

> Er dé gyro-monterede??

Ja, et forskydeligt batteri er vist ikke helt nok til sådan en . Check
brugtbørsen under helikoptere på ovennævnte link for noget at søge efter -
f.eks Futaba GY401