Dæk på CB 400 N
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-07-04 10:20

Halløj!

CBerens dæk er færdige (for mange år siden) og så ville jeg bestille nogle
nye samtidig med at jeg ville købe nyt bagdæk til Kilofazeren.

Men størrelserne 4.10/18 (bag) og 3.60/19 (for) findes ikke hos
Reifenversand? Når jeg søger specifikt på modellen finder den nogle Dunlop
frem i den rigtige størrelse (men de er ikke på lager) og da jeg desuden
gerne ville sætte Bridgestone BT45 på den, så er jeg lidt "blank"?

Any clues?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-07-04 11:56

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> Dunlop frem i den rigtige størrelse (men de er ikke på lager) og da
> jeg desuden gerne ville sætte Bridgestone BT45 på den, så er jeg lidt

Ikke andet end at XJ'erens bagdæk både kan specificeres som 110-90/18 og
4.00-18 - måske det er clue nok?

--

vh
Torben Scheel

Fra : Grunnet

Dato : 30-07-04 16:43

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> Dunlop frem i den rigtige størrelse (men de er ikke på lager) og da
> jeg desuden gerne ville sætte Bridgestone BT45 på den, så er jeg lidt

Såvidt jeg husker var min CB400N monteret med 90/19 i for og 110/18 i bag,
hvilket også passer meget godt hvis du omregner fra tommer til milimeter.

Steen
GL500 SilverWing '84

---

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-07-04 16:53

> Såvidt jeg husker var min CB400N monteret med 90/19 i for og 110/18 i
> bag, hvilket også passer meget godt hvis du omregner fra tommer til
> milimeter.

Jeg mener at forhjulet på den er 3.50x19 lige nu.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Grunnet

Dato : 30-07-04 17:39

Martin Sørensen wrote:

> Jeg mener at forhjulet på den er 3.50x19 lige nu.
>
> signing off.. Martin Sørensen

Så må jeg huske forkert.
Eller er det fordi JDG fået nyt fordæk på siden onsdag, for der var den
stadig monteret med det jeg fik sat på i 1998/99 ??

--
Steen
GL500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet (om 2-hjulere m/motor, men intet om MC)

---

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-07-04 17:04

> Så må jeg huske forkert.

Eller mig.. Det er begrænset hvor meget jeg kender til detaljerne på den
cykel.

> Eller er det fordi JDG fået nyt fordæk på siden onsdag, for der var
> den stadig monteret med det jeg fik sat på i 1998/99 ??

Fik den ikke nyt fordæk på kort før han købte den (i 2002)?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Grunnet

Dato : 02-08-04 16:13

Martin Sørensen wrote:

> Eller mig.. Det er begrænset hvor meget jeg kender til detaljerne på
> den cykel.

> Fik den ikke nyt fordæk på kort før han købte den (i 2002)?

Nej - den fik nyt bagdæk (og det trænger også snart til en udskiftning)

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 31-07-04 00:44

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> Dunlop frem i den rigtige størrelse (men de er ikke på lager) og da
> jeg desuden gerne ville sætte Bridgestone BT45 på den, så er jeg lidt

Denne tabel burde kunne hjælpe dig
http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/z_diverse/faelge_daek_tabel.htm

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)