torsdags "træf" Søby
Fra : Frans jensen

Dato : 29-07-04 21:31

Tilsyneladende var alle(næsten) Danmarks motorcyklister blevet
enige om at tage til brunkulslejerne ved Søby her i aften, en af
pølsesælgerne anslog at der var et sted mellem 1500 og 2000
mennesker til "træffet"

jo sådan en aften med rimeligt vejr kan virkelig få folk ud at
køre, og det var bare skønt at hilse på nogle kendte "hoveder"
fra nær og fjern, så jeg kan kun opfordre folk til at prøve det
næste gang torsdag d. 26. august

--
mvh Frans

husk Thytræf den 13. - 15. august

Fra : Kasper Simonsen

Dato : 29-07-04 22:21

> Tilsyneladende var alle(næsten) Danmarks motorcyklister blevet
> enige om at tage til brunkulslejerne ved Søby her i aften, en af

Var også dernede for første gang, der var masser af mennesker og maskiner et
rigtigt godt arrangement.

> pølsesælgerne anslog at der var et sted mellem 1500 og 2000
> mennesker til "træffet"

Mit gæt vil være mellem 2000 og 2500, hvilket resulterede i udsolgt af
"dansk bøf", men så var det godt der var store pølser :)

> næste gang torsdag d. 26. august

Jeg kommer det er helt sikkert :)

/Kasper, Århus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-07-04 23:56

"Kasper Simonsen" <anyone@anywhere.dk> writes:

> Var også dernede for første gang, der var masser af mennesker og maskiner et
> rigtigt godt arrangement.

Jeg har været derude nogle gange, men denne gang slår vist rekorden
hvad angår mc'er. Der burde bare være nogle flere pølsevogne :-/

Det skal nok passe.

> Mit gæt vil være mellem 2000 og 2500, hvilket resulterede i udsolgt af
> "dansk bøf", men så var det godt der var store pølser :)

> Jeg kommer det er helt sikkert :)

Det gør jeg nok også Så må jeg hellere få dfm-tshirten på.

--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Kasper Simonsen

Dato : 30-07-04 06:47

> Det gør jeg nok også Så må jeg hellere få dfm-tshirten på.

Findes der sådan nogle?

/Kasper

Fra : Denise

Dato : 30-07-04 08:58

"Kasper Simonsen" <anyone@anywhere.dk> wrote in message

> Findes der sådan nogle?
>
> /Kasper

Oh yes, meget flotte sorte med hvidt tryk. Kan desværre ikke finde billeder
af dem, og det er jo ikke sikkert, der er flere tilbage - Tony er du dér ??

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Denise

Dato : 30-07-04 17:31

Denise wrote:
> [...]
>

> Oh yes, meget flotte sorte med hvidt tryk. Kan desværre ikke finde
> billeder af dem, og det er jo ikke sikkert, der er flere tilbage -

Åbenbart ikke, sorry.

Hilsen Denise

Fra : Mikkel Kring

Dato : 30-07-04 00:12

> [...]
> køre, og det var bare skønt at hilse på nogle kendte "hoveder"
> fra nær og fjern, så jeg kan kun opfordre folk til at prøve det

Ja det var en fin aften og men rigtig mange mennesker
så det ville jo være dejligt hvis vores med kører ikke valgte at parkere i
indkørslerne til " parkerings rækkerne" så de begrensede p muligheder ville
blive bedre udnyttet.
Og til alle jer som ikke har været der kom nu afsted vejene der oppe i
nærheden er kanon.

Kringo
2 x gixxer 750 srad
www.mc-vollekanne.dk

Fra : Lasse L

Dato : 30-07-04 13:21

Hvilken Søby ?

Søby (Ærøskøbing)
Søby (Grenaa)
Søby (Nysted)
Søby (Odder)
Søby (Rosenholm)
Søby (Skive)

jaja det var hvad gps kom frem med på en søgning....krak forslår en på Ærø

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650S

Fra : Ronni Sørensen

Dato : 30-07-04 14:56

"Lasse L" <laslun@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken Søby ?
>
> Søby (Ærøskøbing)
> Søby (Grenaa)
> Søby (Nysted)
> Søby (Odder)
> Søby (Rosenholm)
> Søby (Skive)
>
> jaja det var hvad gps kom frem med på en søgning....krak forslår en på Ærø
>
> Lasse
> Mille & Karin & Neelix & SV650S

Ikke nogle af dem du nævner.. Søby (Herning)

Ronni
'93 Fireblade