Yamaha Maxim Logo
Fra : Simon

Dato : 29-07-04 14:22

Jeg vil gerne have malet et Maxim-logo på begge mine dæksler. Derfor har
jeg fjernet saddeltaskerne og brugt kalk-papir på det eksisterende
Maxim-logo lige over hjulet.

Det har dog vist sig at være ret besværligt at overføre i nogenlunde
kvalitet. Findes der derfor et billede på nettet i 1:1 over det logo
eller er der andre der har forsøgt dette før mig?

På Forhånd mange tak

Mvh
Simon

Fra : Uhreskov

Dato : 29-07-04 14:56

Hejsa Simon !!!

Har du prøvet at kigge på www.skiltemanden.dk der findes en masse MC
Stafferinger
Det kunne være at du var heldig og kunne finde noget der ??

Ellers prøv at søge på www.google.com

Mvh.
Uhreskov.

Kawasaki GPZ600R

Der findes en masse staferinger

Fra : Simon

Dato : 29-07-04 18:11

Hej Uhreskov
Takker for det hurtige svar, og skiltemanden er da også en meget
fornuftig hjemmeside, der desværre ikke har logoet.
Jeg havde i forvejen søgt google igennem og kan heller ikke finde det
der. Jeg må nok forsøge mig med lidt gammeldags overtegning og håbe
resultatet bliver tåleligt.

Mvh
Simon

Fra : Jørgen

Dato : 29-07-04 22:45

Simon wrote:
> [...]
> Jeg havde i forvejen søgt google igennem og kan heller ikke finde det
> der. Jeg må nok forsøge mig med lidt gammeldags overtegning og håbe

>>> Simon

-- Hej simon

Jeg kender ikke logoet men prøv dette link og kig på billedet af nøgleringen

http://www.xs11.com/goodies/xjkeytag1.html

hvis det er logoet du skal bruge kan jeg evt. rentegne det for dig i den
størrelse
du ønsker og sende det til dig.

Jørgen...