dæk
Fra : Jan Hansen

Dato : 29-07-04 12:09

halløjsa der

Nogen gode råd til dækvalg til 1100xx blackbird,jeg tænker mest på
slidstyrke da jeg ikke er så modig i svingene endnu(der er fandeme langt fra
knæskallerne ned til asfalten)

p.f.t. Jan(ny xx ejer)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 29-07-04 12:25

> Nogen gode råd til dækvalg til 1100xx blackbird,jeg tænker mest på
> slidstyrke da jeg ikke er så modig i svingene endnu(der er fandeme
> langt fra knæskallerne ned til asfalten)

Hej Jan

Nogle forslag er:

Metzeler Z6
Bridgestone BT020
Dunlop D220
Pirelli Dragon GTS
Michelin Pilot Road

--
Mojn Jens Bager Jensen
MZ ETZ 251 '89, 39Kkm, Givi, synet, 6500kr BILLIGT!

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-07-04 23:19

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Hej Jan
>
> Nogle forslag er:
>
> Metzeler Z6

Jeg har netop (dvs for lidt over en sommerferie siden, ~7.000km)
monteret et Z6 bagdæk på min Retter, og er så langt meget imponeret
over dels slidstyrke og dels vedhæftning i såvel tørt som vådt.

--Kai