En mere :-)
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 29-07-04 06:47

Ja ja, det med smiley'en ser ikke så godt ud hva'?? hehe

Det skete natten til Tirsdag i Esbjerg, kl. 0145 stod jeg på sygehuset, kl.
0233 kom en mere, den sidste i rækken............... håber jeg da.

Det var en ung pige, godt rynket, men ellers meget sød, nøgen, blod lidt
over det hele, der var 2 søde piger der tog imod hende.

Hun kom bare lige pludselig, jahhh, vi vidste hun var omkring hjørnet, men
pludselig var hun der, helt hjælpeløs i vores arme, og SÅ skreg hun.

I bedste EB stil knipsede jeg løs, fik både ansigt og blod med.

Jeg blev far..... igen..... derfor var der en glad lille smiley på
hehe

Det skal ikke være så surt hvergang der står "En mere".

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-04 07:00

"hamselv(DKMC)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
>

> STORT TILYKKE HERFRA UNGER ER SGU DEJLIGE

Brian Jensen

Fra : Henrik

Dato : 29-07-04 07:18

Tillykke herfra også.....

/H

Fra : jacob johansen

Dato : 29-07-04 07:37

TILLYKKE

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-07-04 08:55

hamselv(DKMC) wrote:

> Jeg blev far..... igen..... derfor var der en glad lille smiley på
> hehe

Tillykke

Husk at :
- Skrive hende op til en lejlighed med garagemulighed, så du kan sparke
hende ud om 18 år
- Start børneopsparingen til en ZVXCBJ 878 GFH

vh
Torben

Fra : MrGSX

Dato : 29-07-04 07:54

Stort tillykke herfra

p.s. Konger føder princesser
/MrGSX (far til 2 princesser)

Fra : Gert Schlæger

Dato : 29-07-04 07:58

MrGSX wrote:

> p.s. Konger føder princesser

Sådan hedder det nu ikke !!

***** "Mænd laver mænd" *****

Mch Schlæger (far til to mænd)

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-07-04 09:11

MrGSX wrote:
> Stort tillykke herfra
>
> p.s. Konger føder princesser
> /MrGSX (far til 2 princesser)

En Princesse - er det en slags hun-smøger?

vh
Torben - med 2 prinsesser (& The Queen off course

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-07-04 08:02

MrGSX wrote:
> Stort tillykke herfra

Også herfra :)

> p.s. Konger føder princesser

Heheh troede nu det var dronninger som fødte.. :D

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Armand

Dato : 29-07-04 19:45

Anders Houmark <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en

> Også herfra :)

> Heheh troede nu det var dronninger som fødte.. :D

Og Princess'er, er det ikke engelske biler fra sidst-70'erne??

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 29-07-04 23:28

Armand wrote:

> Og Princess'er, er det ikke engelske biler fra sidst-70'erne??

Du skylder mig for 500 kroner mavesårsmedicin. Det brød op igen da
du bragte dem på banen.

Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 30-07-04 15:16

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> skrev i en

> Du skylder mig for 500 kroner mavesårsmedicin. Det brød op igen da
> du bragte dem på banen.

Hæ!
Ja det var godtnok engelsk bras efter sædvanen; men jeg fandt den pæn og den
sekscylindrede lød godt til designet

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 30-07-04 22:58

Armand wrote:

> Ja det var godtnok engelsk bras efter sædvanen; men jeg fandt den pæn og den
> sekscylindrede lød godt til designet

Sekscylinder række har altid en god lyd. Har haft/har adskillige
commodore/senator. Og har da også en enkelt gammel ('62) mercedes med seks på
række.

Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 31-07-04 09:38

> Sekscylinder række har altid en god lyd.

Jup!

> Har haft/har adskillige commodore/senator. Og har da også en enkelt gammel
> ('62) mercedes med seks på række.

Hvad med en sekser i mc-samlingen også??

--
Armand.
(med hele to af slagsen (egentlig kun 1½ eller mindre))

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 01-08-04 08:16

Armand wrote:

> Hvad med en sekser i mc-samlingen også??

Det går vist ikke. Men der er nu noget over Benneli og CBX.

Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 02-08-04 22:48

> Det går vist ikke. Men der er nu noget over Benneli og CBX.

Tror nok at en given lottopræmie ville blive brugt på en 900'er til min
samling!!

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 29-07-04 08:23

Stort tillykke.

Jeg skal selv have én om knap 2 mdr. Og turen til Skagen blev nok den sidste
for min kæreste, på MC i år. Hun måtte sidde på en pude for at få maven "fri
af tanken", og sad temlig oprejst, og tog al vind :-/ Det var for hårdt.
Hvad gør man ikke for at komme ud og køre. Men sjovt så det ud

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-07-04 08:26

Tillykke,

har du bestilt en mini mc til hende ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Thorstein

Dato : 29-07-04 08:42

> [...]
>
> Det var en ung pige, godt rynket, men ellers meget sød, nøgen, blod lidt
> over det hele, der var 2 søde piger der tog imod hende.

Stort tilykke herfra - fik selv min første onsdag den 21/7 kl. 21.29

/ Thorstein

Fra : Hekto

Dato : 29-07-04 09:34

In article <cea2t0$l48$1@news.net.uni-c.dk>, hamselv@brammmmingnet-
slet2m.dk says...
> Ja ja, det med smiley'en ser ikke så godt ud hva'?? hehe
>
> Det skete natten til Tirsdag i Esbjerg, kl. 0145 stod jeg på sygehuset, kl.
> 0233 kom en mere, den sidste i rækken............... håber jeg da.

Det bestemmer du jo selv!!! ... hvis det er dig der skal være
fraderen!!!

> Jeg blev far..... igen..... derfor var der en glad lille smiley på
> hehe

TILLYKKE!

--
/Hekto
Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650

Fra : Martin Poll

Dato : 29-07-04 09:48

hamselv(DKMC) wrote:
> [...]
> hehe
> Det skal ikke være så surt hvergang der står "En mere".

Du ønskes et stort tillykke herfra.
Jeg fik selv en lille datter den 26/6-04. Hun er bare perfekt

Med venlig hilsen
Martin Poll
SL1000 Falco
www.martinpoll.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-07-04 09:54

hamselv(DKMC) wrote:

> Jeg blev far..... igen..... derfor var der en glad lille smiley på
> hehe

Hjerteligt tillykke. Start med at få dig en ordentlig nats søvn - det får du
ikke det næste års tid

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Per Jakobsen

Dato : 29-07-04 16:09

[SNIP]
> Det skal ikke være så surt hvergang der står "En mere".
>

> hamselv herfra
> --
> VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Et stort tilykke, nu soergede du vel for at der kom tilstraekkeligt med
bensin med over i blodet paa poden

Per J

Fra : Michael Lykke

Dato : 29-07-04 23:23

Tillykke herfra ..

v.h

Michael Lykke

GS%00E, GSX600F og nu DT175

Fra : Armand

Dato : 29-07-04 19:48

> [...]
> I bedste EB stil knipsede jeg løs, fik både ansigt og blod med.
>
> Jeg blev far..... igen..... derfor var der en glad lille smiley på

Fint komponeret

Tillykke med pigebarnet - Også til moderen!

--
Armand.

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 29-07-04 21:41

Tillykke herfra osse. Uden unger var der sku ikke meget ved det hele.

FOCs
(Far til fire meget MC-begejstrede unger)

Fra : Brian Laursen

Dato : 30-07-04 06:03

hamselv(DKMC) wrote:

> Jeg blev far..... igen..... derfor var der en glad lille smiley på
> hehe

Tilløk.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-08-04 09:33

"hamselv\(DKMC\)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> writes:

> Jeg blev far..... igen..... derfor var der en glad lille smiley på
> hehe
>
> Det skal ikke være så surt hvergang der står "En mere".

Hoho, tillykke med datteren.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.