/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Støvler til mc-brug?
Fra : Anders Christensen


Dato : 27-07-04 16:59

Hejsa NG
Jeg fandt mig langt om længe en køreskole - Så nu skal jeg igang med at
tage MC kørekort i næste uge..

Jeg mangler i den anledning et par støvler.. (resten kan jeg låne af min
kørelærer) (hvis det ikke er i orden må jeg så ud og ofre nogle flere
penge på noget selv)

Hvad skal jeg være særligt opmærksom på når jeg skal ud og købe støvler?
Jeg er i forvejen vant til at bevæge mig rundt i store stive
vandrestøvler noget i retning af halvdelen af året (friluftsfreak)

Jeg bor i Århus, så en butik her i nærheden vil da helt klart være et hit...
Prisen behøver heller ikke være astronomisk.

--
Mvh
Anders Christensen

 
 
Tony Lorentzen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 27-07-04 17:07

Anders Christensen wrote:

> Jeg fandt mig langt om længe en køreskole - Så nu skal jeg igang med
> at tage MC kørekort i næste uge..

Godt træk!

> Jeg mangler i den anledning et par støvler.. (resten kan jeg låne af
> min kørelærer) (hvis det ikke er i orden må jeg så ud og ofre nogle
> flere penge på noget selv)
>
> Hvad skal jeg være særligt opmærksom på når jeg skal ud og købe
> støvler? Jeg er i forvejen vant til at bevæge mig rundt i store stive
> vandrestøvler noget i retning af halvdelen af året (friluftsfreak)

Køb nogle, der er vandtætte og evt. med carbon-indlæg for optimal
beskyttelse af anklen.

> Jeg bor i Århus, så en butik her i nærheden vil da helt klart være et
> hit... Prisen behøver heller ikke være astronomisk.

Køb i Tyskland, hvis du vil spare penge. Smut ind på Louis.de og kig på
deres varer - hvis du skal købe både støvler, hjelm, handsker, rygbeskytter,
jakke og bukser så er der mange tusinde kroner at spare!

--
Tony
(der gjorde den store fejltagelse at købe tøjet herhjemme i sin tid)
Fazer 1000 o>'o



Anders Christensen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Christensen


Dato : 27-07-04 17:14

Tony Lorentzen wrote:

> Anders Christensen wrote:
>
>
>>Jeg fandt mig langt om længe en køreskole - Så nu skal jeg igang med
>>at tage MC kørekort i næste uge..
>
>
> Godt træk!
>
>
>>Jeg mangler i den anledning et par støvler.. (resten kan jeg låne af
>>min kørelærer) (hvis det ikke er i orden må jeg så ud og ofre nogle
>>flere penge på noget selv)
>>
>>Hvad skal jeg være særligt opmærksom på når jeg skal ud og købe
>>støvler? Jeg er i forvejen vant til at bevæge mig rundt i store stive
>>vandrestøvler noget i retning af halvdelen af året (friluftsfreak)
>
>
> Køb nogle, der er vandtætte og evt. med carbon-indlæg for optimal
> beskyttelse af anklen.
>
>
>>Jeg bor i Århus, så en butik her i nærheden vil da helt klart være et
>>hit... Prisen behøver heller ikke være astronomisk.
>
>
> Køb i Tyskland, hvis du vil spare penge. Smut ind på Louis.de og kig på
> deres varer - hvis du skal købe både støvler, hjelm, handsker, rygbeskytter,
> jakke og bukser så er der mange tusinde kroner at spare!
>
Ja det har jeg set anbefalet her i gruppen
Men for et par støvler synes jeg det er for meget bøvl - Og sikkert også
noget der tager lidt tid, især hvis de skal sendes retur fordi de ikke
passer..
Og mon der er enorme summer at spare på et par støvler, hvis man f.eks
skal til at sende et par retur og vente på et nyt par..
Skal bruge dem engang sidst i næste uge.
Jeg vil helst prøve dem inden jeg køber dem for at sikre mig at de
sidder godt

--
Mvh
Anders Christensen

Jacob Bunk Nielsen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 27-07-04 17:13

Anders Christensen <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> writes:

> Jeg fandt mig langt om længe en køreskole - Så nu skal jeg igang med
> at tage MC kørekort i næste uge..

Cool

> Hvad skal jeg være særligt opmærksom på når jeg skal ud og købe støvler?

Først og fremmest skal de gå op over anklerne og støtte (gerne med
stålafstivninger).

> Jeg er i forvejen vant til at bevæge mig rundt i store stive
> vandrestøvler noget i retning af halvdelen af året (friluftsfreak)

Hvis du ikke lige har råd, så start med at bruge dine vandrestøvler.
De er sikkert ikke så ringe når det kommer til stykket. Pas blot
ekstra godt på at snørebåndene ikke farer vildt omkring, så de kan få
fat i kæden eller fodhvilerne.

Vil du købe rigtige MC-støvler, så gør dig klart om det skal være
race-støvler eller touringstøvler eller noget ind imellem. Skal det
være touringstøvler kan det være rart at finde noget med GoreTex eller
lignende membran, så de er vandtætte. Du kan godt finde nogle støvler
der lugter lidt af race, men stadig har GoreTex-membran.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Anders Christensen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Christensen


Dato : 27-07-04 17:18

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Anders Christensen <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> writes:
>
>
>>Jeg fandt mig langt om længe en køreskole - Så nu skal jeg igang med
>>at tage MC kørekort i næste uge..
>
>
> Cool
>
>
>>Hvad skal jeg være særligt opmærksom på når jeg skal ud og købe støvler?
>
>
> Først og fremmest skal de gå op over anklerne og støtte (gerne med
> stålafstivninger).
>
>
>>Jeg er i forvejen vant til at bevæge mig rundt i store stive
>>vandrestøvler noget i retning af halvdelen af året (friluftsfreak)
>
>
> Hvis du ikke lige har råd, så start med at bruge dine vandrestøvler.
> De er sikkert ikke så ringe når det kommer til stykket. Pas blot
> ekstra godt på at snørebåndene ikke farer vildt omkring, så de kan få
> fat i kæden eller fodhvilerne.
>
> Vil du købe rigtige MC-støvler, så gør dig klart om det skal være
> race-støvler eller touringstøvler eller noget ind imellem. Skal det
> være touringstøvler kan det være rart at finde noget med GoreTex eller
> lignende membran, så de er vandtætte. Du kan godt finde nogle støvler
> der lugter lidt af race, men stadig har GoreTex-membran.
>

Jeg ønsker ikke at anvende mine vandrestøvler til at køre motorcykel (De
koster 2100 kroner og har nogen afsindigt lange snørebånd..)
Jeg skrev det bare for at vise at jeg er vant til at bevæge mig rundt i
stift fodtøj.

Så planen er at jeg skal have mig et par MC støvler..

Hvad er forskellen på race støvler og touring støvler?
Der er vel mere komfort i et par touring støvler? (som du også nævner)

--
Mvh
Anders Christensen

Simon Nejmann (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Simon Nejmann


Dato : 27-07-04 20:53

On Tue, 27 Jul 2004 18:13:05 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

>Anders Christensen <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> writes:

>> Hvad skal jeg være særligt opmærksom på når jeg skal ud og købe støvler?
>
>Først og fremmest skal de gå op over anklerne og støtte (gerne med
>stålafstivninger).

En anden vigtig detalje er at de ikke må kunne trækkes af foden -
gummisko fyføj, hiv lidt i hælen og foden er nøgen. MC støvler skal
blive på under et styrt.

Jeg har set et klip med en lave-en-wheelie gut der styrter, og to
sekunder efter touch-down kan man se hans gummisko flyve gennem
luften.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Mikkel Christensen (03-08-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 03-08-04 08:44

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Du kan godt finde nogle støvler der lugter lidt af race, men stadig
> har GoreTex-membran.

F.eks. Sidi Vertebra - der er en fin Goretex membran i mine. De var
10 euro dyrere end dem uden.

(ja, jeg er kommet lidt bagud med news

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.
| - David Gerard

Anna (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Anna


Dato : 27-07-04 17:22

Anders Christensen <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote:

> Hejsa NG
> Jeg fandt mig langt om længe en køreskole - Så nu skal jeg igang med at
> tage MC kørekort i næste uge..
>
> Jeg mangler i den anledning et par støvler.. (resten kan jeg låne af min
> kørelærer) (hvis det ikke er i orden må jeg så ud og ofre nogle flere
> penge på noget selv)
>
> Hvad skal jeg være særligt opmærksom på når jeg skal ud og købe støvler?
> Jeg er i forvejen vant til at bevæge mig rundt i store stive
> vandrestøvler noget i retning af halvdelen af året (friluftsfreak)
>
> Jeg bor i Århus, så en butik her i nærheden vil da helt klart være et hit...
> Prisen behøver heller ikke være astronomisk.

Hejsa

Tog selv kørtet her for nogle måneder siden og har nu købt "alt
udstyret" undtagen støvler. Jeg brugte almindelige trekking støvler i
starten af April og kører bare med tennissko nu. Jeg vil råde dig til at
vente lidt med at købe støvler til du har fundet ud af om det med MC er
dig - det er efter min mening vigtigere med en god hjelm, jakke og
bukser med beskyttelse Det er virkelig dejligt at have sin egen
hjelm når man lige starter ud; der er mindre larm i den og den passer
dig og ikke andre. Alt i alt er der jo mange investeringer når man lige
starter; kortet, køreudstyr og mc'en ikke at forglemme...

Stort held og lykke herfra.

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Mureren (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Mureren


Dato : 27-07-04 19:41

> Tog selv kørtet her for nogle måneder siden og har nu købt "alt
> udstyret" undtagen støvler. Jeg brugte almindelige trekking støvler i
> starten af April og kører bare med tennissko nu. Jeg vil råde dig til at
> vente lidt med at købe støvler til du har fundet ud af om det med MC er
> dig - det er efter min mening vigtigere med en god hjelm, jakke og
> bukser med beskyttelse Det er virkelig dejligt at have sin egen
> hjelm når man lige starter ud; der er mindre larm i den og den passer
> dig og ikke andre. Alt i alt er der jo mange investeringer når man lige
> starter; kortet, køreudstyr og mc'en ikke at forglemme...


Det er jeg så vildt uenig med dig i...altså det med prioriteterne
Hvis man overhovedet kan tale om at prioritere sine kropsdele!
Hjelm, rygbeskytter, støvler og handsker, sådan prioriterer jeg det...andre
er sikkert uenige.
Foden er noget af det sværeste, sammen med hænderne, at operere i, fordi der
er så mange knogler. Der er ofte langvarige/livsvarige mén forbundet med
skader på hænder og fødder.

Læderdragt med ordentlige beskyttere i hofte, knæ, albuer er også et must
for mig, men hvis det endelig skulle være, så ville jeg nok hellere køre
uden læderdragt, og bare i jeans eller lignende, end undvære støvler.

For mig er valget nemt, jeg ville vælge race-støvler anytime, man skal nok
blive tør igen efter et regnskyl, men hvis du vælter i det samme regnskyl,
så er chancen for at slippe godt fra det større med race-støvler end med
touringstøvler...

Jeg tror jeg i det sted ville kigge på en Dainese "Safety Jacket". Det er en
slags trøje hvor der er sat godkendte beskyttere i, som man kender det fra
læderdragter, hvis du ikke ligefrem går efter læderdragten med det samme.
(jeg kan ikke engang huske om der er rygbeskytter i Safety jakken, men det
mener jeg der er)
Dernæst ville jeg kigge på nogle race-støvler, med den bedste ankel- og
fodbeskyttelse man kan få, racehandsker med carbon på de udsatte steder, og
selvfølgelig også en god hjelm.

Hvis du minder lidt om mig (hvad man nok ikke skal håbe på , så bliver
der altså ikke kørt ret meget i regnvejr, og derfor er spørgsmålet om læder
kontra Gore-tex-agtigt tøj ofte lidt overvurderet synes jeg. Bevares, der ER
da folk der kører i al slags vejr, og ikke har andet transportmiddel end
mc'en, men de fleste lader nu mc'en stå hvis det regner.

Mvh.
Mureren



Torben Scheel (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 28-07-04 09:15

Anna wrote:

> Hejsa
>
> Tog selv kørtet her for nogle måneder siden og har nu købt "alt
> udstyret" undtagen støvler. Jeg brugte almindelige trekking støvler i
> starten af April og kører bare med tennissko nu. Jeg vil råde dig til
> at vente lidt med at købe støvler til du har fundet ud af om det med
> MC er
> dig - det er efter min mening vigtigere med en god hjelm, jakke og
> bukser med beskyttelse

Anna - har du tænkt på hvordan du ville klare dig uden fødder?

Think again! (kør i det mendste med trekkingstøvlerne, hvis det er økonomien
der trykker.

--
I god mening
Torben Scheel - der også har været ung og kørt i gummisko og jeans.

http://dfmc.dk/default.asp?id=425



Jacob Bunk Nielsen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 27-07-04 17:24

Anders Christensen <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> writes:

> Jeg ønsker ikke at anvende mine vandrestøvler til at køre motorcykel
> (De koster 2100 kroner og har nogen afsindigt lange snørebånd..)

OK - fair nok.

> Hvad er forskellen på race støvler og touring støvler?

Race-støvler er ofte meget stivere og er normalt ikke vandtætte.

> Der er vel mere komfort i et par touring støvler? (som du også nævner)

Ja. Jeg har selv et par Oxtar med GoreTex, som jeg købte på tilbud for
1200 tror jeg. Dem har jeg snart haft i 2 år, og de har fungeret
perfekt, er stadig helt vandtætte, rimelig varme i ydersæsonen, og
ikke afsindigt varme om sommeren.

Race-støvler har du sikkert ikke brug for, hvis du ikke enten skal til
at køre på bane, eller skal imponere tøser på Langelinje i det vilde
race-outfit sammen med din spritnye raket, som du sikkert ikke kan
forsikre

.... med andre ord; jeg synes du skal købe dig et par touringstøvler.
Jeg har hørt mange gode ting om det mærke der hedder Daytona, sådan
nogle tror jeg selv jeg vil prøve næste gang jeg skal have nye
støvler.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

JP (27-07-2004)
Kommentar
Fra : JP


Dato : 27-07-04 19:24


"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote in message
news:ce5u5f$sue$1@news.cybercity.dk...
> Jeg mangler i den anledning et par støvler..

Jeg synes du skulle ofre et kig på MC-Onlines hjemmeside. Her kan du få et
par rigtig gode støvler for 1.000,-
De holder også til i nærheden af dig så hvorfor ikke besøge Gorm og de andre
og få en god snak om udstyr.

http://www.mconline.dk/

Køb nu noget godt udstyr og kom sikkert igang

Mvh
Jørgen (som er fuldekviperet i udstyr fra MC-Online til en samlet pris af
6.000,-)
SV650S



Anders Christensen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Christensen


Dato : 27-07-04 19:41

JP wrote:
> "Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote in message
> news:ce5u5f$sue$1@news.cybercity.dk...
>
>>Jeg mangler i den anledning et par støvler..
>
>
> Jeg synes du skulle ofre et kig på MC-Onlines hjemmeside. Her kan du få et
> par rigtig gode støvler for 1.000,-
> De holder også til i nærheden af dig så hvorfor ikke besøge Gorm og de andre
> og få en god snak om udstyr.
>
> http://www.mconline.dk/
>
> Køb nu noget godt udstyr og kom sikkert igang
>

Er det generelt at alle MC'ister tager 80 km som "i nærheden"?
Jeg tror jeg prøver at jage byen rundt efter et par støvler som opfylder
de "krav" Jakob remsede op.
Der må jo være et par forhandlere her i byen (Århus)

--
Mvh
Anders Christensen

Mikkel Kring (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Kring


Dato : 27-07-04 19:55

> Der må jo være et par forhandlere her i byen (Århus)

Det er der også men det er sikkert lidt for dyrt.
Jeg ville aldrig have andre støvler end mine sidi sports støvler med slides
der er ikke nogen form for membran men jeg har ikke problemer med at jeg får
våde fødder. Selv ikke da vi var i assen for kort tid siden, og jeg skal
hilse og sige at det regnede de fås for ca 189 euro.
ellers har mc online nogle gode falco de fås på nettet eller i vejle.
og "race " støvler er sq bedre at kører i og så er det jo ok at de ser
federe ud

Kringo
2 x gixxer 750 srad



Henrik Davidsen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Davidsen


Dato : 27-07-04 20:11

> Er det generelt at alle MC'ister tager 80 km som "i nærheden"?

hehe, ja nemlig ja. Det er nok ikke helt ved siden af


--
/Sjang

Honda CB 500 - Årg. 2000
http://www.dfmc.dk/?id=438



Anders Christensen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Christensen


Dato : 27-07-04 20:13

Henrik Davidsen wrote:
>>Er det generelt at alle MC'ister tager 80 km som "i nærheden"?
>
>
> hehe, ja nemlig ja. Det er nok ikke helt ved siden af

Så vil jeg da se frem til foråret næste år
Før får jeg mig nok ikke en cykel selv.. (skal jo lige have kortet i
hus, og så skriver kalenderen jo nok allerede "midt i september" til den
tid)
Mon ikke det er lidt sent at handle cykel der?
Er der stor forskel på priserne om foråret og efteråret? (kan det måske
ligefrem betale sig at købe om efteråret for bare at opstalde den?)

--
Mvh
Anders Christensen

Mikkel Kring (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Kring


Dato : 27-07-04 20:18


> Er der stor forskel på priserne om foråret og efteråret? (kan det
> måske ligefrem betale sig at købe om efteråret for bare at opstalde
> den?)

Det kommer an på maskinen men jeg har da lige cyklen til dig sjovt nok en
srad Og jeg kan da godt stalde den op for dig hvis det er et problem

Kringo
2 x gixxer 750 srad



Anders Christensen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Christensen


Dato : 27-07-04 20:23

Mikkel Kring wrote:
>>Er der stor forskel på priserne om foråret og efteråret? (kan det
>>måske ligefrem betale sig at købe om efteråret for bare at opstalde
>>den?)
>
>
> Det kommer an på maskinen men jeg har da lige cyklen til dig sjovt nok en
> srad Og jeg kan da godt stalde den op for dig hvis det er et problem
>
> Kringo
> 2 x gixxer 750 srad
>

Mine tanker gik nu nærmere i retning af en CBR 600

Mikkel Kring (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Kring


Dato : 27-07-04 20:26



>
> Mine tanker gik nu nærmere i retning af en CBR 600

ALARM det er jo ingen suzuki



Anders Christensen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Anders Christensen


Dato : 27-07-04 20:28

Mikkel Kring wrote:

>>Mine tanker gik nu nærmere i retning af en CBR 600
>
>
> ALARM det er jo ingen suzuki
>
Nej, jeg har også fået tydet ørene fulde om at man skal holde sig fra
sådan nogen
For mig at se virker det lidt som en religionskrig mellem to folk der
elsker hver deres mærke.. (så, nu har jeg vist også lagt mig ud med dem
begge!)

--
Mvh
Anders Christensen

Jacob Larsen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 27-07-04 20:35

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote
in message news:ce6acr$1p6i$2@news.cybercity.dk
> Mikkel Kring wrote:
>
> > > Mine tanker gik nu nærmere i retning af en CBR 600
> >
> > ALARM det er jo ingen suzuki
> >
> Nej, jeg har også fået tydet ørene fulde om at man skal
> holde sig fra sådan nogen
> For mig at se virker det lidt som en religionskrig mellem
> to folk der elsker hver deres mærke..

Så sandt som det er sagt. Bortset fra at der er lidt flere mærker end to.

--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der
ikke er andre, der kan." - J.Larsen



Mikkel Kring (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Kring


Dato : 27-07-04 20:36



> For mig at se virker det lidt som en religionskrig mellem to folk der
> elsker hver deres mærke.. (så, nu har jeg vist også lagt mig ud med
> dem begge!)

Næ jeg kan tåle det bare man ikke sviner noget ubegrundet til, og ved havd
man taler om. Jeg har bare min over bevisning om hvad der er bedst ogselv om
det ikke er dyrest. Kast bare et blik i de racer klasser som minder mest om
gade maskiner fra de årgange du nu en gang har råd til.

Men jeg tror mange falder tilbage til hvad de havde først, altså hvis man
ikke havde for mange problemer.'

Mit råd prøv så menge forskællige som du nu en gang kan komme afsted med og
dan dit eget indtryk. Men husk race støvler

Kringo
2 x Gixxer 750 srad
www.mc-vollekanne.dk



Tony Lorentzen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 27-07-04 22:07

Anders Christensen wrote:

> Nej, jeg har også fået tydet ørene fulde om at man skal holde sig fra
> sådan nogen

LOL! Det er nemlig rigtigt

> For mig at se virker det lidt som en religionskrig mellem to folk der
> elsker hver deres mærke.. (så, nu har jeg vist også lagt mig ud med
> dem begge!)

Jep - og tidligere "polls" bevidner at der er flest Suzuki-ejere her i DFM,
så pas hellere på.

Meeen... Det eneste, der rigtigt dúr - det er jo Yamaha

--
Tony
Kilofazer o>'o



Armand (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 27-07-04 23:51


Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
news:ce6g5a$22if$1@news.cybercity.dk...
> Anders Christensen wrote:
>
> > For mig at se virker det lidt som en religionskrig mellem to folk der
> > elsker hver deres mærke.. (så, nu har jeg vist også lagt mig ud med
> > dem begge!)
>
> Jep - og tidligere "polls" bevidner at der er flest Suzuki-ejere her i
> DFM, så pas hellere på.
> Meeen... Det eneste, der rigtigt dúr - det er jo Yamaha

Det er lige den slags snævertsynet mærkefanatisme der kan få det til at
vende sig i mig:
Folk overfocuserer snævertsynet på simple argumenter, og fører dem frem i en
sådan grad at deres model fremstår som ubestridt bedst, og under alt dette
navlepilleri mister de helt overblikket så de ikke fatter at Kawasaki er den
absolut bedste motorcykel på markedet!




--
Armand.





Tony Lorentzen (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 28-07-04 01:59

Armand wrote:

> Det er lige den slags snævertsynet mærkefanatisme der kan få det til
> at vende sig i mig:
> Folk overfocuserer snævertsynet på simple argumenter, og fører dem
> frem i en sådan grad at deres model fremstår som ubestridt bedst, og
> under alt dette navlepilleri mister de helt overblikket så de ikke
> fatter at Kawasaki er den absolut bedste motorcykel på markedet!

GRILL!

--
Tony
Kilofazer o>'o



Armand (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 28-07-04 16:01


Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
news:ce6to5$2nva$1@news.cybercity.dk...
>
> Kilofazer o>'o

Jeg kan se at der ér kommet clip-on's på kilofazeren!

--
Armand.



Tony Lorentzen (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 29-07-04 21:40

Armand wrote:

> Jeg kan se at der ér kommet clip-on's på kilofazeren!

I wish - jeg leder stadig efter nogle, der passer. Det ender nok med en
alternativ løsning - dvs. custom-made...

--
Tony
Fazer 1oo>'o



Armand (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 29-07-04 22:13


Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
news:cebnal$1ii1$1@news.cybercity.dk...
> Armand wrote:
>
> > Jeg kan se at der ér kommet clip-on's på kilofazeren!
>
> I wish - jeg leder stadig efter nogle, der passer. Det ender nok med en
> alternativ løsning - dvs. custom-made...
>
> Fazer 1oo>'o
^^^^
Det var den hér, at jeg refererede til!

--
Armand.





Tony Lorentzen (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 29-07-04 22:15

Armand wrote:

>> Fazer 1oo>'o
> ^^^^
> Det var den hér, at jeg refererede til!

Den havde jeg fanget! Men det er stadig ønsketænkning.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o



Mikkel Christensen (03-08-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 03-08-04 08:46

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Folk overfocuserer snævertsynet på simple argumenter, og fører dem
> frem i en sådan grad at deres model fremstår som ubestridt bedst, og
> under alt dette navlepilleri mister de helt overblikket så de ikke
> fatter at Kawasaki er den absolut bedste motorcykel på markedet!

Smukkere kan det ikke siges. Alle de andre er ignoranter

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.
| - David Gerard

Torben Scheel (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 28-07-04 09:19

Tony Lorentzen wrote:

> Jep - og tidligere "polls" bevidner at der er flest Suzuki-ejere her
> i DFM, så pas hellere på.

Det er klart - de skal jo hele tiden have råd om knaster, ladesystem og
lakforbedringer.

> Meeen... Det eneste, der rigtigt dúr - det er jo Yamaha

Nemlig! Indtil jeg får en Honda, forstås.

--
vh
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425





Jacob Larsen (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 28-07-04 10:31

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in
message news:41075bcd@news.carlbro.dk
> Tony Lorentzen wrote:
>
> > Jep - og tidligere "polls" bevidner at der er flest
> > Suzuki-ejere her i DFM, så pas hellere på.
>
> Det er klart - de skal jo hele tiden have råd om knaster,
> ladesystem og lakforbedringer.

Det er selvf. fordi dem, der kører suzuki, kører mange flere km end de andre
pga. cyklernes fortræffeligheder. Det slider jo altsammen.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der
ikke er andre, der kan." - J.Larsen



Dennis Hellan Peders~ (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 28-07-04 16:02


"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
news:41077230$0$35881$14726298@news.sunsite.dk...
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in
> message news:41075bcd@news.carlbro.dk
> > Tony Lorentzen wrote:
> >
> > > Jep - og tidligere "polls" bevidner at der er flest
> > > Suzuki-ejere her i DFM, så pas hellere på.
> >
> > Det er klart - de skal jo hele tiden have råd om knaster,
> > ladesystem og lakforbedringer.
>
> Det er selvf. fordi dem, der kører suzuki, kører mange flere km end de
andre
> pga. cyklernes fortræffeligheder. Det slider jo altsammen.
>

HA' ! ...............nemlig, vi kører på modellen, i stedet for at holde til
offentlig beskuelse på Langelinie eller foran den lokale grillbar !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00 ( 64817,4 km siden Maj år '00 )
DMCN#819 http://link.dfmc.dk/25






Mikkel Kring (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Kring


Dato : 28-07-04 12:00



> > Meeen... Det eneste, der rigtigt dúr - det er jo Yamaha
>
> Nemlig! Indtil jeg får en Honda, forstås.
>
> --
> vh
> Torben Scheel
> http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Forklar lige hvorfor det er i tror at gade cyklerne af suziki er ringere
eller med dårligere køre egenskaber???
Jeg ved da godt det er øv at give flere penge for en yamaha honda eller i
nogen grad kawazaki for at finde udaf at de har glemt at montere den op med
en up side down eller eller 3 vejs justerbar affjedring i bag, for slet ikke
at tale om en motor som aflevere det lovede antal heste. Det er jo heller
ikke sjjovt på den nye 1000ccm langtom længe honda, ikke at kunne ryste en
750 suzuki af ned af langsiden,
og hvordan er det lige det går for honda i supersport eller tt løb???
Hvorfor er den Best og er den nu det??
1100xx vs gsx-r1300 eller zx12R ????

Kringo
2 x gixxer 750 srad



Tony Lorentzen (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 28-07-04 12:19

Mikkel Kring wrote:

> Forklar lige hvorfor det er i tror at gade cyklerne af suziki er
> ringere eller med dårligere køre egenskaber???
> Jeg ved da godt det er øv at give flere penge for en yamaha honda
> eller i nogen grad kawazaki for at finde udaf at de har glemt at
> montere den op med en up side down eller eller 3 vejs justerbar
> affjedring i bag, for slet ikke at tale om en motor som aflevere det
> lovede antal heste. Det er jo heller ikke sjjovt på den nye 1000ccm
> langtom længe honda, ikke at kunne ryste en 750 suzuki af ned af
> langsiden,
> og hvordan er det lige det går for honda i supersport eller tt løb???
> Hvorfor er den Best og er den nu det??
> 1100xx vs gsx-r1300 eller zx12R ????

Rolig, Mikkel.

Kig på http://www.dfmc.dk/love.asp og tør tårerne af kinderne

--
Tony
Kilofazer o>'o



Torben Scheel (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 28-07-04 13:23

Mikkel Kring wrote:
>>> Meeen... Det eneste, der rigtigt dúr - det er jo Yamaha
>>
>> Nemlig! Indtil jeg får en Honda, forstås.
>>
>> --
>> vh
>> Torben Scheel
>> http://dfmc.dk/default.asp?id=425
>
> Forklar lige hvorfor det er i tror at gade cyklerne af suziki er
> ringere eller med dårligere køre egenskaber???

Jeg har haft en Suzuki. Den havde ikke ringere køreegenskaber end de Honda'
er og Yamaha'er jeg har kørt - men det mindes jeg nu heller ikke at have
skrevet.

> Jeg ved da godt det er øv at give flere penge for en yamaha honda
> eller i nogen grad kawazaki for at finde udaf at de har glemt at
> montere den op med en up side down eller eller 3 vejs justerbar
> affjedring i bag,

Min bagaffjedring bevæger sig kun i 2 retninger ??
Mit MC køb er betinget af andre ting end tekniske landvindinger - bl.a.
value for money.
Kunne du ikke oplyse mig om hvorfor upside down fungerer bedre? Jeg véd det
simpelthen ikke.

> for slet ikke at tale om en motor som aflevere det
> lovede antal heste.

Jeg bruger mest mine NM'er - og jeg har tilstrækkeligt med heste til at køre
mig ihjel, skulle jeg få lyst til det. Hvad Yamaha lovede om motoren engang
i start 90'erne er ikke så vigtigt for mig, men jeg tror nu det er tæt på
virkeligheden den dag i dag.

> Det er jo heller ikke sjjovt på den nye 1000ccm
> langtom længe honda, ikke at kunne ryste en 750 suzuki af ned af
> langsiden,

Hvilken langside? Hillerødmotorvejen? FJ'eren ryster ikke andre end sig selv
og mig dér. Hvis en Suzuki(kører) gør det, ryster jeg bare på hovedet.

> og hvordan er det lige det går for honda i supersport eller tt løb???


Det kan du sikker oplyse mig om. Men hvad angår det min daglige for-sjov
eller alvor transport?

> Hvorfor er den Best og er den nu det??
> 1100xx vs gsx-r1300 eller zx12R ????

FJR1300 ville opfylde mit behov for færge et stykke tid frem.

> Kringo
> 2 x gixxer 750 srad

Skulle jeg rigtig rulle mig ud kunne jeg komme med en bemærkning om at man
skal have en reserveSuki for at være sikker på at komme ud at køre, men det
kunne jo blive en boomerang tilbage i hovedet, så selvfølgelig gør jeg ikke
det

Tag lige et humorkursus ved lejlighed.

vh
Torben - ex. MZ 150, Honda CB400F, Honda VF750S, Suzuki GSX1100F



MKS - 74 (28-07-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 28-07-04 16:05

On Wed, 28 Jul 2004 12:59:30 +0200, "Mikkel Kring"
<kring@FJERNosterbo-net.dk> wrote:

<Snip-massive mindreværdskomplekser overfor Honda>

>og hvordan er det lige det går for honda i supersport

Det går da egentlig ret fint ...En CBR600RR fører VM i SS600, bedste
Skrammel'suki på 8.pladsen (bag 2 andre CBR'ere) og en Honda CBR600
har vundet de sidste 2 år....

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Tue Jensen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Tue Jensen


Dato : 27-07-04 23:17

> Så vil jeg da se frem til foråret næste år
> Før får jeg mig nok ikke en cykel selv.. (skal jo lige have kortet i
> hus, og så skriver kalenderen jo nok allerede "midt i september" til den
> tid)
> Mon ikke det er lidt sent at handle cykel der?
Bestem ikke
> Er der stor forskel på priserne om foråret og efteråret? (kan det måske
> ligefrem betale sig at købe om efteråret for bare at opstalde den?)

Der er mange penge at spare(tjene) ved at købe sin mc i vintermånederne,
jeg købt mc sidst på sommeren og solgte midt i sommeren så bliver det lige
pludseligt meget billigt at køre mc. Ser du på priserne i dba svinger
priserne meget mellem ydersæson og højsæson. Jeg kender til at de kan
svinge op til 10k, et eks. er en Suzuki SV650N hvor priserne svinger mere
end 5k.

--
Mvh. Tue S. Jensen
http://www.dfmc.dk/?id=389

JP (27-07-2004)
Kommentar
Fra : JP


Dato : 27-07-04 21:26


"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> wrote in message
news:ce67km$1l1p$1@news.cybercity.dk...

> Er det generelt at alle MC'ister tager 80 km som "i nærheden"?

Nej det er faktisk for kort, så vælg helere "the scenic road" så MC (og du)
bliver ordentlig varm (hehe:)

> Der må jo være et par forhandlere her i byen (Århus)

At handle med MC-Online er faktisk hurtigere og nemmere end at farte rundt i
Århus, da du sagtens kan handle med dem via PC og telefon. Sådan gjorde jeg
og med de mål jeg opgav passede mit tilsendte udstyr første gang, så jeg fik
'desværre' ikke brug for deres udmærkede GRATUR-system.
Og jeg har ikke aktier i foretagenet !! :) Men er blot en tilfreds kunde.

Mvh Jørgen



anders majland (27-07-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 27-07-04 21:56

> Er det generelt at alle MC'ister tager 80 km som "i nærheden"?

Afstand kan ikke gøre op i km men i tid. Jeg har ca. 80km til århus og
det kan tager ikke længere tid end 15-20km på en ringvej omkring
københavn ...

> Der må jo være et par forhandlere her i byen (Århus)

Tag en rundtur og se hvad de har på hylderne ... Se evt en liste på
www.dmcn.dk


--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Torben Scheel (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 28-07-04 09:22

anders majland wrote:
>> Er det generelt at alle MC'ister tager 80 km som "i nærheden"?
>
> Afstand kan ikke gøre op i km men i tid. Jeg har ca. 80km til århus og
> det kan tager ikke længere tid end 15-20km på en ringvej omkring
> københavn ...

SÅ LÆNGE?? Hvordan finder du tid til det?

vh
Torben - daglig bruger af (Motor)ring 3




Jacob Bunk Nielsen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 27-07-04 19:44

Anders Christensen <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> writes:

> Er det generelt at alle MC'ister tager 80 km som "i nærheden"?

Ja, når først man har fået cyklen

God shoppingtur.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 27-07-04 20:59

Anders Christensen <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> writes:

> Mon ikke det er lidt sent at handle cykel [i september]?

Nejda. Jeg fik kørekort først i august og købte MC midt i september,
og nåede at køre på den i halvanden måned før jeg staldede den op.

Jeg er glad for at jeg nåede at køre lidt den sæson, og ikke skulle
starte helt fra nul året efter.

> Er der stor forskel på priserne om foråret og efteråret?

Der er lidt forskel.

> (kan det måske ligefrem betale sig at købe om efteråret for bare at
> opstalde den?)

Det kommer nok lidt an på hvad du vælger af forsikring, og om du skal
betale for at have den opstaldet.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Jacob Bunk Nielsen (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 28-07-04 13:24

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Kunne du ikke oplyse mig om hvorfor upside down fungerer bedre? Jeg véd det
> simpelthen ikke.

Vist primært fordi man med sådan en har mindre uaffjedret vægt.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Torben Scheel (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 28-07-04 14:42

Jacob Bunk Nielsen wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:
>
>> Kunne du ikke oplyse mig om hvorfor upside down fungerer bedre? Jeg
>> véd det simpelthen ikke.
>
> Vist primært fordi man med sådan en har mindre uaffjedret vægt.

Elementært, min kære Watson. Thank's.

vh
Torben



MKS - 74 (28-07-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 28-07-04 16:09

On Wed, 28 Jul 2004 14:24:06 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
wrote:

>Vist primært fordi man med sådan en har mindre uaffjedret vægt.

Nej - Det er primært en stivere konstruktion, med mindre lateral
udbøjning...Men ikke ubetinget en fordel, selvom nogle tror det

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Mikkel Kring (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Kring


Dato : 28-07-04 23:27


"MKS - 74" <mks74temp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:27gfg05rj1l9dqbpanok7bat5hboeaen6p@4ax.com...
> On Wed, 28 Jul 2004 14:24:06 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc>
> wrote:
>
> >Vist primært fordi man med sådan en har mindre uaffjedret vægt.
>
> Nej - Det er primært en stivere konstruktion, med mindre lateral
> udbøjning...Men ikke ubetinget en fordel, selvom nogle tror det

Længere nede har du næsten ret mht. supersport 600 men kun næsten.
Ukvæms ord er vel ikke nødvendige jeg kalder jo heller ikke honda en gang
kedeligt kønsløst letkørt mortor svagt skidt som jeg ikke vil køre på om jeg
blev det givet.

forklar lige hvorfor det ikke er en fordel eller har öhlins showa og de
andre taget fejl??

Kringo
2 x gixxer 750 srad
( de kører skam begge men jeg tror ikke jens betjent ville klappe i sine
hænder hvis geden bliver brugt på vejen)



MKS - 74 (29-07-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-07-04 00:46

Mikkel Kring wrote:

> Længere nede har du næsten ret mht. supersport 600 men kun næsten.

Hvorfor kun næsten ?? Du spurgte hvordan det går for Honda i SS600, jeg
svarede, selvom du sikkert ikke brød dig om det , Suzuki vinder
sjældent noget som helst (borset fra sekundaserier), Honda vinder som
regel det de vil vinde...

> Ukvæms ord er vel ikke nødvendige

Skrammel'suki ?? Det er da ikke ukvemsord - blot et faktum såmænd...,
jeg har selv een.

> jeg kalder jo heller ikke honda en gang
> kedeligt kønsløst letkørt mortor svagt skidt som jeg ikke vil køre på om jeg
> blev det givet.

Hvorfor ikke, hvis du synes (tror) det så gør det da endelig, doesn't
bother me, fakta taler for sig selv...Fortæl det iøvrigt lige til K.R. JR,
han brokker sig altid over at Honda'erne kører fra ham på langsiden (and
everywhere else). Letkørt ja for søren sikke et ukvemsord, hellere en
Skru'suki man skal kæmpe med, det er jo en kæmpe fordel

> forklar lige hvorfor det ikke er en fordel eller har öhlins showa og de
> andre taget fejl??

Det kan være en fordel eller ikke afhængig af situtionen og cyklen,
Honda's CBR600RR f.eks var forventet med USD i 2003, men de prøvede det af
og fandt at til de ville med den var det ikke en fordel og at den
kontrollerede flex som man kunne indbygge i en RSU (ganske som man også
gør f.eks med bagsvingeren på MotoGP-cykler) var bedre, derfor fik den
ikke USD i første omgang, iøvrigt blev netop RR'erens RSU fremhævet
positivt som modsætning til ZX6R'erens USD i nogle af de første
storttests da de blev introduceret - Og man kan da vist rolig sige at
Honda-RSU'en har bevist i f.eks SS600 at det absolut ikke behøver at være
en ulempe, i hvert fald på en 600 - så er der selvfølgelig nogle der lader
sig narre og tror på at en cykel absolut _må_ være toppen når den har RSU,
radial monteret kalipre osv. men så enkel er verden bare ikke , at
RR'eren får USD og radialkalipre i 2005 er nok mere show end reelt
go...many clueless bastards outthere og de køber jo også cykler .

--
-Michael


Mikkel Kring (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Kring


Dato : 29-07-04 08:45



> --
> -Michael


skriv en masse

i ss600 ligger suzuki nr 8 og der er desuden bedre kører ved honda
og ellers hvordan et firma laver racere i gp klasser har jo ikke meget at
gøre med hvordan deres gade klasse at gøre.
Bliver det næste nu du ikke tror på usd og radial monterede at hvis honda
siger det kunne du finde på at tropå at tromlebremser og spring fjedre kunne
være godt??? glem ikke at der er mange penge at spare ved at bruge rsu og
ikke radial monterede. Plus det pinlige ved at sætte en lige så dyr maskine
med billegere komponenter på gaden!!!!
TROR du så også at challenge kørene frivilligt kører cbr eller kunne det
have noget at gøre med antallet af mærker som skal rapresenteres i klassen.
Hvorfor kører du ikke selv honda? Så dyre er de jo heller ikke kun i forhold
til hvad man får for pengene.
Hvilken suzuki kører du da selv??

Kringo






MKS - 74 (29-07-2004)
Kommentar
Fra : MKS - 74


Dato : 29-07-04 11:41

On Thu, 29 Jul 2004 09:45:23 +0200, "Mikkel Kring"
<kring@FJERNosterbo-net.dk> wrote:


>skriv en masse

Nej det tror jeg virkelig ikke jeg behøver....

>i ss600 ligger suzuki nr 8 og der er desuden bedre kører ved honda

Nåh hvor er det altså synd...sjovt nok er det 3 forskellige kørere der
har vundet/fører de sidste 3 år - Er Chambon og Fujiwara dårligere
kørere, det tror jeg da ikke de bliver glade for at høre , hvad med
SBK er det så også kun fordi Vermeulen er så meget bedre at han har
vundet de sidste 3 løb, mens Gixeren roder nede i bunden..

>og ellers hvordan et firma laver racere i gp klasser har jo ikke meget at
>gøre med hvordan deres gade klasse at gøre.

Øhh...Nå

>Bliver det næste nu du ikke tror på usd og radial monterede at hvis honda
>siger det kunne du finde på at tropå at tromlebremser og spring fjedre kunne
>være godt???

Mikkel - det er jo en direkte infantil og virkelig komisk kommentar,
du er velkommmen til at tro andet...men hvis er din argumentationsform
så kræver det vist intet svar..

> glem ikke at der er mange penge at spare ved at bruge rsu og
>ikke radial monterede.

Det må stå for din regning... Det behøver skam ikke at være _meget_
dyrere...og som bevist (i racing f.eks) kan det være akkurat ligeså
godt.

> Plus det pinlige ved at sætte en lige så dyr maskine
>med billegere komponenter på gaden!!!!

Hmmm - Du har en Gixxer ik' ....nuff said.

>TROR du så også at challenge kørene frivilligt kører cbr eller kunne det
>have noget at gøre med antallet af mærker som skal rapresenteres i klassen.

*LOL* funny guy, nåh SS600 var ikke så sjovt længere...det er du nu


>Hvorfor kører du ikke selv honda?

Det gør jeg da også, hvorfor tror du jeg ikke gør det

>Så dyre er de jo heller ikke kun i forhold
>til hvad man får for pengene.

Nej netop - _Jeg_ vidste at _du_ godt vidste det inderst inde..du må
bare spare lidt mere op Mikkel

>Hvilken suzuki kører du da selv??

The only kind there is....en Skrammel'suki.

Jeg har iøvrigt prøvet stort set hele Suzuki's sportsegment de sidste
5 år en eller flere gange..

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Ukendt (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-07-04 14:38


Mikkel Kring skrev i meddelelsen
<4108ab18$0$35871$14726298@news.sunsite.dk>...

>at hvis honda siger det kunne du finde på at tropå at tromlebremser og
spring fjedre >kunne være godt???

Nogen sinde hørt om Grimeca ? (forbehold for stavefejl) Så vil Du nok få et
lidt andet syn på tromlebremser Prisen alene gør dem sjældne....

mvh
Orla


>Kringo




Armand (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 29-07-04 18:27


Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> skrev i en
news:spamdrop+m3acxk721l.fsf@abbeden.bunk.cc...
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:
>
> > Kunne du ikke oplyse mig om hvorfor upside down fungerer bedre?
> > Jeg véd det simpelthen ikke.
>
> Vist primært fordi man med sådan en har mindre uaffjedret vægt.

Igen:
USD er stivere og lettere glidende qua en længere føring (á yderrøret) :-|
Mere er der ikke i den ged!

--
Armand.





Jes Vestervang (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 28-07-04 20:47

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Jeg bruger mest mine NM'er

Pas på!!!
<http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&q=moment+eller+hk+OR+effekt+group%3Adk.fritid.motorcykel&btnG=Search>

(første hit "Moment vs hk" indeholder 104 artikler
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Torben Scheel (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 29-07-04 08:40

Jes Vestervang wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:
>
>> Jeg bruger mest mine NM'er
>
> Pas på!!!
>
<http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&q=moment+eller+
hk+OR+effekt+group%3Adk.fritid.motorcykel&btnG=Search>
>
> (første hit "Moment vs hk" indeholder 104 artikler

I know - jeg ville bare se om de ku' "trolles" frem igen



N/A (28-07-2004)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 28-07-04 14:42



N/A (28-07-2004)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 28-07-04 14:42



N/A (28-07-2004)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 28-07-04 14:42



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408903
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste