Pris for inddysning
Fra : Troels Nielsen

Dato : 26-07-04 13:17

Jeg skal ud og have min knallert (CBR600 F4) dyset ind efter der er kommet
ny potte og K&N på. Hvilket prisleje skal jeg forvente det ligger i? Eller
rettere hvad er en fair pris for det - det er jo surt hvis de tager r.... på
en.

/TN

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 13:42

Troels Nielsen wrote:
> [...]
> kommet ny potte og K&N på. Hvilket prisleje skal jeg forvente det
> ligger i? Eller rettere hvad er en fair pris for det - det er jo surt

Jeg ved at både fv-motor og mc-hospitalet tager 1500,- som fast pris...
Synes det er en ok pris, hvis du tager arbejdet i betragtning...

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join BOINC now !!!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-07-04 21:46

"Troels Nielsen" <chef@mailme.dk> writes:

> [...]
> kommet ny potte og K&N på. Hvilket prisleje skal jeg forvente det
> ligger i? Eller rettere hvad er en fair pris for det - det er jo

Sørg endelig for at det gøres vha. et rullefelt. En af mine kammerater
hoppede på MC- Husets (Kølkær v. Herning) søforklaring om at de
sagtens kunne dyse den ind uden rullefelt. Den gik ad h. til bagefter,
og så røg den op til Rydberg ved Aidt mellem Silkeborg og Randers. Der
kom der styr på sagerne - og det viste sig at MC-Huset havde dyset den
30 numre ved siden af. Svjv. (ikke så vidt er det da en hel del.

Generelt synes jeg at de er nogle talentløse klamphuggere der tager
overpris for deres dele i Kølkær. Hvis jeg havde
1. hånds-erfaringer skulle dmcn nok få en anmeldelse Mange af mine
kammerater har købt dele derude, og det er tvingende nødvendigt at man
har en værkstedshåndbog med, for at se om delene de finder frem
passer, for de ved det ikke (på trods af at de lader som om). Min bror
har f.eks. en ZXR750H1, men fik dele til det meste af modelrækken før
de fandt de rigtige. Han havde heldigvis en Haynes med...
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 23:38

Jes Vestervang wrote:

> [...]
> har f.eks. en ZXR750H1, men fik dele til det meste af modelrækken før
> de fandt de rigtige. Han havde heldigvis en Haynes med...

Yep, de er sgu nogle gøglere...

De har en blå zx12 deropppe som min bror var opppe for at se på før mig..
For det første er det en 2001 model, men de kalder den sgu 2002.
Bremsegrebet var knækket på den, men det "havde" da altid været der... Da
jeg var deroppe ville de pludselig godt indrømme at den havde været
væltet... Bevares, de er da vældig flinke, men seriøse, de er de ikke i mine
øjne... Behøver jeg at sige at jeg købte min ZX12 et andet sted