http://www.louis.de/ alarm?
Fra : Henning Lund

Dato : 25-07-04 22:15

Jeg har her i gruppen set flere som har omtalt m+s alarmer fra tyskland,
nu er det sådan at jeg kun kan sige øl på tysk, så jeg er lidt på
herrens mark med hjemmesiden. Jeg har stavet mig frem til en alarm som
hedder KMR 66, er det den eneste han har? Jeg kan ikke finde andre hvis
jeg i søgefeltet på louis.de skriver alarm.
Hvordan virker alarmen, jeg tænker på om alarmen giver advarsel fra sig
inden den starter med alarmen, hvis nu en kommer til at skubbe til
køretøjet, eller starter alarmen med det samme, og hvor længe kører
alarmen inden den slukker igen?
Bruger den meget strøm når den er aktiveret, jeg havde en bilalarm som
hedder Big Howl liggende i mit værksted, efter at have monteret den på 2
hjuleren, tømtes batteriet på 1 dag, det kan jeg ikke bruge til noget.
Er alarmen noget han har på lager altid, og hvad er fragt mv fra Louis?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Anders Thorup

Dato : 25-07-04 22:28

Henning Lund wrote:
> [...]
> alarm som hedder KMR 66, er det den eneste han har? Jeg kan ikke
> finde andre hvis jeg i søgefeltet på louis.de skriver alarm.

Hvis du går ind på Louis.de og søger på "alarmanlagen"
eller "diebstahlschutz" så skulle der gerne dukke noget op.

> [...]
> sig inden den starter med alarmen, hvis nu en kommer til at skubbe til
> køretøjet, eller starter alarmen med det samme, og hvor længe kører

KMR'en giver ingen advarsel fra sig, men der skal dog også rimelig meget til
at sætte den igang. Jeg ved ikke lige hvor længe den kører, men der er vist
nogle regler om at de ikke må hyle i mere end 30 sek, eller 1 min.
Fordelen ved KMR'en er at den er forsynet med et 9 volts back-up batteri, så
en evt. tyv får ikke noget ud at at klippe ledningerne til batteriet

> [...]
> på 2 hjuleren, tømtes batteriet på 1 dag, det kan jeg ikke bruge til
> noget. Er alarmen noget han har på lager altid, og hvad er fragt mv

Den KMR66 du kigger på, er vist magen til den jeg har monteret på min VFR.
Den bruger faktisk ikke noget strøm (har haft den stående i over 1 uge med
alarmen slået til), og jeg har aldrig haft problemer med at batteriet har
været fladt.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Henning Lund

Dato : 25-07-04 22:53

Anders Thorup skrev:
> [...]
> VFR. Den bruger faktisk ikke noget strøm (har haft den stående i over
> 1 uge med alarmen slået til), og jeg har aldrig haft problemer med at

Mange tak for svaret, hvad har du givet for den i alt, og er det noget
han sender fra dag til dag?

Fra : Anders Thorup

Dato : 26-07-04 09:16

Henning Lund wrote:

> Mange tak for svaret, hvad har du givet for den i alt, og er det noget
> han sender fra dag til dag?

Louis et KÆMPE firma (europas største leverandør af reservedele og tilbehør
til MC), og du modtager som regel dine varer i løbet af 3-5 arbejdsdage. Når
du kigger på et produkt, er der en lille motorcykel der angiver om varen er
på lager. En grøn motorcykel betyder at de har varen på lager, så de har
altså KMR'en hjemme.

Fra : Anders Thorup

Dato : 26-07-04 09:20

Henning Lund wrote:

> Mange tak for svaret, hvad har du givet for den i alt, og er det noget
> han sender fra dag til dag?

Glemte vist lige at svare på et af dine spørgsmål. Jeg har ikke lige prisen
i hovedet, men det koster 6,95Euro i forsendelse, dvs. ialt 76,90 euro for
KMR'en

Fra : Henning Lund

Dato : 26-07-04 12:30

Anders Thorup skrev:

> Glemte vist lige at svare på et af dine spørgsmål. Jeg har ikke lige
> prisen i hovedet, men det koster 6,95Euro i forsendelse, dvs. ialt
> 76,90 euro for KMR'en

Mange tak for svaret, jeg må se om jeg kan hugge mig gennem siden.

Fra : Per

Dato : 26-07-04 08:11

Jeg har en krm 66 monteret, den er ok , men du skal montere den direkte på
stel.
Min gamle alarm virkede fint hvor jeg havde den før , men krm 66 virkede
ikke fordi boksen er gummiophængt.
Efter jeg har monteret den direkte på stel virker den fint.
Det er som om at vibrationsalarmn skal have skarpe stød for at slå til, mens
min gamle gik i gang efter hældningen.

Se evt. osse på lego 3, som har det hele, er dog sværere at montere.

Mvh Per

Fra : Henning Lund

Dato : 26-07-04 09:09

Per skrev:

> [...]
> til, mens min gamle gik i gang efter hældningen.
>
> Se evt. osse på lego 3, som har det hele, er dog sværere at montere.

Tak for svaret, sælges den andre steder end hos louis? Her i dk evt.