MC Revyen
Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 24-07-04 23:32

Der er vel ikke nogen der har mcrevyen liggende til download? Jeg fandt
engang nogle på nettet, men mangler dem fra 2002 og frem. Send mig gerne en
mail hvis du har nogle!

For de interesserede kan det nævnes at der faktisk findes mennesker der
hedder McRevy til efternavn... utroligt hvad man kan finde på google!

--
Rune D. Jørgensen
Fjern REMOVE_THIS fra emailadressen

Fra : Jesper Andersen

Dato : 26-07-04 10:03

Jeg er også interreseret, skriv på min mail med informationer....

email: jka@teknik.dk

Jesper Andersen

Fra : tigger_n00b

Dato : 13-08-04 09:09

Hej Rune

Du nævner at du ligger inde med MC-revyen på elektronisk for. Kunne du evt
fortælle hvor du har downloadet dem, eller var det muligt at lave en
aftale om at du kunne mail dem til mig?

Mvh, Christian

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 13-08-04 12:38

[posted and mailed]

Det var smuk og solrig dag da tigger_n00b skrev
i dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> evt fortælle hvor du har downloadet dem, eller var det muligt at lave
> en aftale om at du kunne mail dem til mig?

Jeg skrev vist ikke noget om at jeg havde dem liggende
De kan hentes via emule eller lignende program.

--
Rune D. Jørgensen