snegletræf
Fra : Charlotte petersson

Dato : 22-07-04 19:28

Hejsa

Er der nogen herinde der skal til snegletræf imorgen? Det er i København.
Det er ikke så stort, men sidste år var det meget hyggeligt.

Mange hilsner

Charlotte

Der efterhånden igen er godt tilfreds med "den grimme ælling"

Fra : Anja-Niklas

Dato : 22-07-04 21:25

"Charlotte petersson" <egersundvej@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mange hilsner
>
> Charlotte
>
> Der efterhånden igen er godt tilfreds med "den grimme ælling"

selvfølgelig skal jeg det og det skulle være skide godt efter hvad jeg har
hørt. husk telt

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 23-07-04 10:23

Anja-Niklas wrote:
> selvfølgelig skal jeg det og det skulle være skide godt efter hvad
> jeg har hørt. husk telt
Hov,Niklas..
Det var da vist lige lidt skjult reklame..((-:
Gad ellers godt at kunne komme.
Håber I får ordentligt vejr og mange gæster.
Mvh
Rasmus ZX9R-C (som sidder på Grønland)