Fra droslet XT600 til standart XT600
Fra : Anders Riis Jensen

Dato : 22-07-04 09:03

Hej NG!

Jeg stå og skal bruge en XT600 motor og er kommet dertil, at det nok bedst
kan betale sig at hente en hel cykel i tyskland.

Jeg har fundet en cykel som ser fornuftig ud rimelig tæt på grænsen.
Problemet er bare at den kun har 34HK mod de standart 46HK.

Er det nogen der ved hvordan denne model præsis er droslet og hvor
besværligt det er at lave den tilbage til standart???

MVH
Anders R. Jensen
99 Yamaha R6 og defekt XT600

Fra : Snusken

Dato : 22-07-04 13:25

Med lidt googling fås flg. opskrift, håber den ka bruges på xt600:

http://www.ringgi.com/Racing-Documente/XT600-Vergasertuning.pdf

mvh eric

Fra : Snusken

Dato : 22-07-04 13:27

Her er et dokument med XT600 modelhistorie, men godt nok på tysk:

http://www.ringgi.com/Racing-Documente/XT600-Modellgeschichte.pdf

mvh eric