Brugt topbox beslag
Fra : Ronni Jensen

Dato : 21-07-04 16:17

Heys..

Jeg står og mangler et topbox beslag (til Givi box bag på), men synes 900,-
er lidt for pebret bare for et beslag. Er der nogen der ved hvor jeg kan
opdrive et brugt beslag til en Suzuki GSX600F '95'er til fornuftige penge?

/Ronni

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-07-04 20:00

Ronni Jensen <jackass@fail_udendette.dk> skrev i

> [...]
> 900,- er lidt for pebret bare for et beslag. Er der nogen der ved hvor
> jeg kan opdrive et brugt beslag til en Suzuki GSX600F '95'er til

Steens MC har lidt brugt box-grej liggende.
Måske er der noget der passer eller kan mode´s
Esbjerg.

--
Mxtfzh - Arne -
http://dfmc.dk/arne_lorenzen