Dæk.
Fra : Kenneth

Dato : 21-07-04 15:06

Hej.

Jeg har lige købt et nyt dæk, som jeg troede var et Michelin Pilot Road, men
jeg har fået det forkerte dæk. Jeg har fået et Pilot Race. Nu vil jeg lige
vide, inden jeg skal smide penge ud for at sende det tilbage måske, om jeg
kan køre en sæson på sådan et dæk eller om det bliver slidt for vildt. Jeg
forventer at køre omkring 500-1000 km på en måned, hvis jeg går virkeligt
til den.

MVH

Kenneth

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-07-04 15:25

> [...]
> bliver slidt for vildt. Jeg forventer at køre omkring 500-1000 km på
> en måned, hvis jeg går virkeligt til den.

Hej Kenneth

Send det tilbage! Det er et ræs dæk du har fået. Det er svært at holde
varmen i det, og de slides for hurtigt. Desuden er de så spidse, at det
absolut ikke macher det andet dæk du har på.

Ræs dæk til landevej er en misforståelse for alle andre end de aller mest
focuserede, der alligevel burde holde sig til banen.

--
Mojn Jens Bager Jensen
MZ ETZ 251 '89, 39Kkm, Givi, synet, 6500kr BILLIGT!

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 21-07-04 17:52

Kenneth wrote:
> [...]
> bliver slidt for vildt. Jeg forventer at køre omkring 500-1000 km på
> en måned, hvis jeg går virkeligt til den.

Hej Kenneth

Hvilken størrelse er det, hvor i landet, og hvad koster det?
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

---

Fra : Kenneth

Dato : 21-07-04 19:16

Hej Rune.

Det er et 170/60/17. Det befinder sig i Slagelse og koster 1600.

MVH

Kenneth.

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 21-07-04 20:07

Kenneth wrote:
> Hej Rune.
>
> Det er et 170/60/17. Det befinder sig i Slagelse og koster 1600.
>
> MVH
>
> Kenneth.

Øv, så kan jeg desværre ikke bruge det
--