cdi rd350
Fra : Anette og Jens Ove

Dato : 19-07-04 15:35

Hej
Jeg søger efter en cdi mærket 29k-50.
I Tyskland kan jeg købe en mærket 52y50. Kan jeg bruge den ?

Mvh

Jens Ove

Fra : Wheeler

Dato : 19-07-04 20:22

"Anette og Jens Ove"
> Hej Jeg søger efter en cdi mærket 29k-50.
> I Tyskland kan jeg købe en mærket 52y50. Kan jeg bruge den ?

Nope - har forsøgt mig den vej med fire forskellige CDIer Den skal være til
den eksakte model!

Selv et hurtigt øjekast på strømdiagrammerne bagerst i Haynes bekræfter, at
opgaven er håbløs...

Endvidere tænder de forskelligt gradtal...

Jeg prøvede sammen med en elektroingeniør at få fingrene i et diagram over
indholdet i CDIen - dog uden held!

De dukker med jævne mellemrum op på ebay - spørgsmålet er om man tør købe

Wheeler
TDR 125R
VFR 750F