ny tanktaske, hvor er billig
Fra : Mads Petersen

Dato : 17-07-04 17:49

Hej

Jeg er ved at plane en tur til tyskland imorgen for at købe lidt ind,
og i den anledning har jeg tænkt mig at købe en ny tanktaske,
jeg har tænkt mig at købe hos louis,er der et bedre og billigere
sted,og hvilken taske er god?den skal sidde på en bmw.

mvh mads

Fra : NielSV650

Dato : 17-07-04 18:19

"Mads Petersen" <petersen@fredericianer.dk> wrote in message
> jeg har tænkt mig at købe hos louis,er der et bedre og billigere
> sted,og hvilken taske er god?

Billigere, nej. Bedre, måske ja.

Motodetail virker som et solidt mærke. Undersøg syninger og lynlåse,
størrelse og udvidelsesmuligheder og hvad du nu ellers synes der skal være
at bærehåndtag, -strop, regnovertræk osv.

>den skal sidde på en bmw.

Tag tanken med og prøv pasform ;-b

/Niels
S FAU sucati
http://dfmc.dk/158

Fra : Palle

Dato : 19-07-04 07:52

> Billigere, nej. Bedre, måske ja.
> Motodetail virker som et solidt mærke.

Jeg har sådan en superbillig til min mc (ca. 160 dkk)... Den virker fint,
indtil videre ihvertfald.
Min taske er med remme, og altså UDEN magnet. Jeg har glasfiber tank, så
det er jo lidt umuligt med magnet.

Palle - Daytona

Fra : Per P.

Dato : 18-07-04 20:19

"Mads Petersen" <petersen@fredericianer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har tænkt mig at købe hos louis,er der et bedre og billigere
> sted,og hvilken taske er god?den skal sidde på en bmw.

Den fedeste løsning er en Bagster taske. Se her:
http://www.bagster.com/en/moto/bagagerie.php

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat: Har du noget plastisk metal? Jeg har slidt hul på motoren......