Billeder fra Træf På Toppen.
Fra : news.tele2.dk

Dato : 17-07-04 08:42

Hej alle.
Så kom min komputter op og køre igen og jeg fik endelig lagt billeder ud fra
træf på toppen.
Så hvis i har lyst kan i jo tage et kig.
www.bikez.dk/kow

MVH Esben, Odense
KidsOnWheels

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-07-04 11:18

news.tele2.dk wrote:
> [...]
> ud fra træf på toppen.
> Så hvis i har lyst kan i jo tage et kig.

Hej Esben
Fine billeder, mange tak for synet.. Men der er nogle billeder som mangler,
f.eks. her:
Thumb:
http://www.bikez.dk/kow/galleri/2004/2004-07-04_tpt/fredag/fredag102_small.JPG
Det linker til dette:
http://www.bikez.dk/kow/galleri/2004/2004-07-04_tpt/fredag/fredag102JPG og
det findes ikke på serveren..
Det er selvfølgelig HELT tilfældigt at det lige er dette billede jeg
bemærker ikke virker....

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-07-04 11:37

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i

> Hej Esben
> Fine billeder, mange tak for synet.. Men der er nogle billeder som
> [...]

Der mangler . før "jpg" såén her:
http://www.bikez.dk/kow/galleri/2004/2004-07-04_tpt/fredag/fredag102.JPG

> Det er selvfølgelig HELT tilfældigt at det lige er dette billede jeg
> bemærker ikke virker....

Det er klart

--
Mxtfzh - Arne -
http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-07-04 14:38

Arne Lorenzen wrote:

> Der mangler . før "jpg" såén her:
> http://www.bikez.dk/kow/galleri/2004/2004-07-04_tpt/fredag/fredag102.JPG

*SUK*... Nu blev jeg en af dem jeg altid selv sidder og tænker "hvor dum kan
man være, læs linket og find fejlen"

> Det er klart

hehe

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Brian Laursen

Dato : 17-07-04 17:49

news.tele2.dk wrote:
> [...]
> ud fra træf på toppen.
> Så hvis i har lyst kan i jo tage et kig.

3. søndag i måneden kl. 14.30 MC TOURING CAMP, Nødager, maj til september.
Se campkalender.

3. søndag i måneden Kaffemøde i Egernsund ved Arno's pølsevogn "TRÆFPUNKTET"
ved Flensborg fjord lige ved vandet, masser af plads til mc'erne, gratis
kaffe/småkager fra kl. 14.00.

3. søndag i måneden kl. 12.00 (April-oktober) Lauses Grill i Nyborg havn.
Mød op i god tid vi kører præcis. Påregn en længere tur, hvorhen finder vi
ud af i fællesskab. Hvis det regner er turen aflyst. Info: Johnnie og Sanne
tlf. 8616 0904 - 2815 0583 eller www.johnnie-sanne.dk/mc

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-07-04 21:13

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i

> news.tele2.dk wrote:
[klip]
> 3. søndag i måneden Kaffemøde i Egernsund ved Arno's pølsevogn
> "TRÆFPUNKTET" ved Flensborg fjord lige ved vandet, masser af plads til
> mc'erne, gratis kaffe/småkager fra kl. 14.00.
[klip]
Vejrudsigten og herlighedsværdien i vejnettet taget i betragtning snupper jeg
denne - havde helt glemt kaffemødet dernede, tak for hintet!

--
Mxtfzh - Arne -
http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : news.tele2.dk

Dato : 18-07-04 15:06

Hosa der var vist lige en lille fejl derm men det skulle være ok nu.

Hilsen Esben
www.bikez.dk/kow