Skanderborg Festival
Fra : Jeanett

Dato : 14-07-04 13:19

Forhåbentlig er vejret til at man kan tage cyklen med - men hvordan er
faciliteterne på MC parkering? - har været til festivalen i en del år nu,
men har ikke rigtig checket faciliteterne ud...

/J

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-04 14:23

"Jeanett" <J2H@post.com> skrev i en meddelelse
> Forhåbentlig er vejret til at man kan tage cyklen med - men hvordan er
> faciliteterne på MC parkering? - har været til festivalen i en del år nu,
> men har ikke rigtig checket faciliteterne ud...

Hej Jeanett,

Sidst jeg var der for 2 år siden, var forholdene absolut gode, og jeg ville
overhovedet ikke være bekymret for min Mc der, teltpladsen for Mc´er ligger
så man kan se sin Mc hele tiden, hvis man altså er i lejren, og er i stand
til at se ud af øjnene.

Mvh.

Dannie

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-07-04 14:33

DJ wrote:

> [...]
> Mc´er ligger så man kan se sin Mc hele tiden, hvis man altså er i
> lejren, og er i stand til at se ud af øjnene.

Har man på Skanderborg ligeledes været så forudseende at lægge plader frem
til at sætte støttefoden på? Det var måske en god idé at medbringe
hjemmefra - idet man på de fleste festivaler parkerer på græs.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Brian Laursen

Dato : 14-07-04 14:59

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> frem til at sætte støttefoden på? Det var måske en god idé at
> medbringe hjemmefra - idet man på de fleste festivaler parkerer på

Sidste år kunne man ikke køre ind på kværn. Mc telt/parkering er inddraget
til krejler P. Så det er slut med at tage kværnen med ind på festivalen. Jeg
kunne ihvertfald ikke få min med ind og jeg arbejder endda dernede.! Så i må
tage bussen i år.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

---

Fra : Jeanett

Dato : 14-07-04 21:29

Jeg er ganske sikker på at der var en MC camping plads sidste år, da jeg
sendte en hel del derhen.. og siden den figurerer på kortet over
campingpladser, så gemmer den sig nok dér ...

Mht støtteplader - er det nok en ganske god idé.. hvis vejret holder sig
lige så lækkert som indtil nu ;)

Jeanett - snart på fesival :)

Fra : brian pedersen

Dato : 14-07-04 21:58

Der var helt sikkert en mc camp sidste år
jeg lå der i hvert fald.
Mc campen ligger i forlængelse med alm.camp
men væk fra festival pladsen så det er ok

God festival

Brian

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-07-04 22:41

Jeanett wrote:

> Jeg er ganske sikker på at der var en MC camping plads sidste år, da jeg
> sendte en hel del derhen.. og siden den figurerer på kortet over
> campingpladser, så gemmer den sig nok dér ...

Den plads du omtaler er den nye ude på Vrold Tværvej, og som Brian
skriver kan transport til festivalpladsen ske med de altid kørende
shuttlebusser på Vroldvej 100 m fra mc-campen.
Den gamle plads før 2003 lå på den anden side af vejen overfor Capri
(Crazy Daisy) aka medhjælperbespisning.

> Mht støtteplader - er det nok en ganske god idé.. hvis vejret holder sig
> lige så lækkert som indtil nu ;)

Altid en god foranstaltning.

> Jeanett - snart på fesival :)

Osse her skal lige være færdig med at bygge et par barer m.v.

Allan Bojesen

Fra : Jeanett

Dato : 15-07-04 10:52

Der ER en Mc plads i år - ligesom der var sidste år - man skal bare have
hjernen og øjnene med sig ;)

Jeanett* som har mega lidt tid på vagt i år :)))))*