Opstaldning
Fra : Søren

Dato : 14-07-04 12:23

Har lige set på DMI.dk

Jeg tror jeg stiller cyklen op nu, vinteren er jo kommet.

Nu mangler vi bare der er islag om natten, det kommer nok i august ;-(((((

Eller måske skulle jeg købe en mc der kan tåle regn . HE HE

Mvh Søren

PS. på den positive side er at man slipper for at vaske cyklen

Fra : anders majland

Dato : 14-07-04 13:39

> Eller måske skulle jeg købe en mc der kan tåle regn . HE HE

Ja det er meget bedre for humøret

Men mine bukser går retur til louis på fredag (når jeg går på ferie)- De
er ikke længere vandtætte i skridtet og de er kun 4 år gamle (Rukka
giver 5års garanti). Kolde våde nosser øger ikke køreglæden...

Btw så har jeg fået skiftet alle trykknapper i min rukka jakke - også på
garantien - igennem touring.se.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 14-07-04 16:28

meddelelse news:40f53356$0$23867$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> giver 5års garanti). Kolde våde nosser øger ikke køreglæden...
>
> Btw så har jeg fået skiftet alle trykknapper i min rukka jakke - også på

Tænk på at der ikke længere skal skrabes et to cm tykt lag insekter af
visir/lygte mere - hvis vi skal finde noget godt ved det hæslige sommervejr

Jens
rf900
www.kantanamc.dk

Fra : Kim A. C

Dato : 15-07-04 04:43

>Har lige set på DMI.dk

>Jeg tror jeg stiller cyklen op nu, vinteren er jo kommet.
-----------------------------

Gør som jeg, mandag kører jeg ned hvor der er sol og varme.) hvor kort
jeg skal køre ved jeg ikke,
der er ikke noget der hedder langt at køre på mc. Stopper ved ca. 30/35
grader og fuld sol,
Jeg vil tænke på jer mens jeg sidder med en kølig pils, og "hvordan jeg
kommer hjem igennem sneen må jeg finde ud af."

God sommer til jer alle

--
MVH: Kim A. C.
XJ 600n

http://dfmc.dk/?id=554

Fra : jørgen Sørensen

Dato : 15-07-04 05:07

Hej god tur
husk pigdæk og ski til det første stykke af udturen
og det sidste stykke af hjemturen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-07-04 08:00

"Kim A. C" <sibm@SLETofir.dk> writes:

> -----------------------------
>
> Gør som jeg, mandag kører jeg ned hvor der er sol og varme.)

Damn, jeg har en uge mere på arbejde inden sommerferien. Men min plan
er den samme. Hohoho, så kan I have jeres regnvejr for jer selv så længe

> Jeg vil tænke på jer mens jeg sidder med en kølig pils, og "hvordan
> jeg kommer hjem igennem sneen må jeg finde ud af."

Hmmm, jeg tror mere jeg vil fintænke over _om_ jeg overhovedet vil hjem
igen.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-07-04 11:05

"Søren" <søren@æøå.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh Søren
>
> PS. på den positive side er at man slipper for at vaske cyklen

Ja det er godt nok lidt kedeligt, jeg har på nuværende tidspunkt kørt 7000
km i år, og jet tror sq ikke jeg overdriver ved at sige at de 3500 af dem er
kørt i regnvejr :-/

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-07-04 12:51

Dennis Hellan Pedersen skrev:

> Ja det er godt nok lidt kedeligt, jeg har på nuværende tidspunkt kørt
> 7000 km i år, og jet tror sq ikke jeg overdriver ved at sige at de 3500
> af dem er kørt i regnvejr :-/

Og så siger man det er fedt på MC? tsk tsk

2 hjul er fedt de 10 dage om året hvor solen skinner ellers kan den sq
passe sig selv..

Hilsen en som selv er på 2 hjul men som aldrig i verden vil undvære 4
hjul ved siden af...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"