Suzuki www adresse?
Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 14-07-04 11:57

Er der nogen der kan oplyse mig om Suzukis adresse på www?

Problemet er at jeg ikke har fået noget svar på mit spørgsmål den 9.juli om
svømmerhøjden for Mikuni karburatorerne på en Suzuki GSX 750 fra 1989.
Derfor vil jeg om muligt søge på Suzukis adresse på www.

Mvh. Gert Thorgesen.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 14-07-04 12:42

"Gert Bo thorgersen" <gbt@loxinfo.co.th> wrote in message
> [...]
om
> svømmerhøjden for Mikuni karburatorerne på en Suzuki GSX 750 fra 1989.

http://www.suzukicycles.com/

Kenneth S

Fra : Per Jakobsen

Dato : 14-07-04 14:48

14.6 mm plus/minus 1.0 mm, taget direkte fra vaerksteds manualen. (shop
manualen GSXR 750 89-92)

MIKUNI
BST36SS

Per

Fra : Moller

Dato : 14-07-04 15:06

Per Jakobsen wrote:
> 14.6 mm plus/minus 1.0 mm, taget direkte fra vaerksteds manualen. (shop
> manualen GSXR 750 89-92)

   Nu skriver han jo kun GSX ... ikke GSX-R :)

   På den anden side Gert, du burde jo nemt kunne justere den flyderhøjde
ind selv, da det jo er en gammel svend, og derved ikke skal regne med at
fabriksindstillingen er den mest optimale :)

   Tjek. f.eks. factoryPro's CV carbtune guide, omkring flyderhøjden :)
men jeg vil helt klart vælge omkring 14-15mm til udgangspunkt :) da det
tit er området hvor Suzuki'erne ligger i, når der er monteret Mikunier på.

--
VH
Lars Molnit