MC klub i Aalborg/Nørresundby
Fra : Lars Andersen

Dato : 13-07-04 22:43

Hejsa

Jeg har lige købt mc og kunne godt tænke mig nogle kammerater at køre med af
og til. Der er ikke lige nogen i min omgangskreds der kører mc men jeg
tænkte på om der var nogle klubber rundt omkring i aalborg/nørresundby
området ?? Der skulle jo nok kunne findes nogen at køre med...

Mvh Lars

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-07-04 04:36

Lars Andersen wrote:
> [...]
> men jeg tænkte på om der var nogle klubber rundt omkring i
> aalborg/nørresundby området ?? Der skulle jo nok kunne findes nogen

Hej.
Jeg er ikke selv medlem af nogen klub. Men der er ihvertfald www.gug-mc.dk
og vel også MC Ulvene???

> Mvh Lars

Thomas

Fra : Peter Risager

Dato : 14-07-04 06:56

> Jeg er ikke selv medlem af nogen klub. Men der er ihvertfald
> www.gug-mc.dk og vel også MC Ulvene???

Der ligger vist også en klub i Vejgård, kan ikke lige huske navnet.

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Ole Hansen

Dato : 14-07-04 09:10

"Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> writes:

> Der ligger vist også en klub i Vejgård, kan ikke lige huske navnet.

Vejgård MC?

--
Ole Hansen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-04 08:30

> Der ligger vist også en klub i Vejgård, kan ikke lige huske navnet.

Bulls MC og Nørresundby mc findes også, sidstnævnte er jeg ihvertfald
ret sikker på at jeg så i Skagen... og så skal vi jo ikke glemme
Aalborg Offroad MC Klub
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Janner

Dato : 14-07-04 09:57

> Hej.
> Jeg er ikke selv medlem af nogen klub. Men der er ihvertfald www.gug-mc.dk

Nemli ja ..... Her kører jeg *S* du kan læse lidt mere på www.gugmc.dk ....
medlemmerne kører hoved sageligt på sports maskiner men du skal være så
velkommen.

Der er klub aftener onsdag og fredag fra en ca. 19-20 tiden og så fremover

Hygge

Jan

CBR929RR

Fra : Lars Andersen

Dato : 14-07-04 11:35

Hej igen

Tja sportsMC ved jeg nu ikke helt om jeg vil kalde den hehe...en GPZ500S fra
95, men jeg betaler for den som sportsMC ved Tryg, så den er nok god nok

Fra : Lars Andersen

Dato : 28-08-04 00:13

Hejsa

Har i stadig klubaftener, selvom det er ved at være sent på sæsonen?? Jeg
havde nemlig tænkt mig at kigge forbi, men synes måske det virker lidt palle
alene i verden bare at dumpe ind....eller det er måske meget normalt??

Mvh Lars

Fra : Lars Andersen

Dato : 14-07-04 11:35

Hvad MC har du? Jeg synes jeg har set dit navn i forbindelse med en
gpz500s?? eller er det helt forkert?

Fra : Janner

Dato : 14-07-04 12:42

"Lars Andersen" <larsea@NOSPAMstofanet.dk> wrote in message
> Hvad MC har du? Jeg synes jeg har set dit navn i forbindelse med en
> gpz500s?? eller er det helt forkert?

Ja en smule har en Honda CBR929 Fireblade *S*

Fra : Lars Andersen

Dato : 14-07-04 12:58

nåååå...jamen det var egentlig også til thomas jeg skrev hehe...Jeg synes
nemlig jeg havde set hans navn i forbindelse med en gpz'er..

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-07-04 13:45

Lars Andersen wrote:
> Hvad MC har du? Jeg synes jeg har set dit navn i forbindelse med en
> gpz500s?? eller er det helt forkert?

Jeg har godtnok en GPZ 500S jow :)
Motoren er bare stået af, så jeg skal ud og finde mig en ny.

Thomas

Fra : Lars Andersen

Dato : 15-07-04 02:10

Okay..jeg har set en der har en komplet tilsalg u.afgift...måske det
var noget? Hvor gammel er den mc og hvad har motoren gået?? Hvad er gået
galt?

Hvor i landet er du fra??

Mvh Lars

Fra : Thorstein

Dato : 14-07-04 07:59

> [...]
> tænkte på om der var nogle klubber rundt omkring i aalborg/nørresundby
> området ?? Der skulle jo nok kunne findes nogen at køre med...

Tag et kik på disse oversigter:
<http://www.mcinternet.dk/asp/oversigt.asp?frapost=9000&tilpost=9400&Submit=S%F8g&menu1=0>

eller

<http://www.dmcn.dk/klubber/menu.asp?SEARCHON=Lokale+klubber&FRA=9000&TIL=9999&AREA=Jylland>>

/ Thorstein
Husk at tilmelde dig nyhedsbrevet på http://www.mcinternet.dk - nu også med
450 Mb motorcykel Video'er

Fra : Charlotte petersson

Dato : 14-07-04 20:00

Der er faktisk en klub i nr. sundby, hyggelige folk, lå sammen med nogle af
dem på toppen.

Så hvis du ikke har fået nok, sender jeg dig gerne en adresse.

Charlotte

Den ind imellem lykkelige ejer af den grimme ælling, som der ikke er meget
brug for lige nu.

Fra : Jan

Dato : 14-07-04 22:09

> [...]
> tænkte på om der var nogle klubber rundt omkring i aalborg/nørresundby
> området ?? Der skulle jo nok kunne findes nogen at køre med...

Hej Lars.

Jeg kører i Elgene MC. Klubben ligger godt nok på "lars tyndskids mark" ude
bagved støvring i skørping området. Mange af medlemmerne bor dog i Aalborg
området. Vi kører på alt ligefra gamle maskiner fra 80´erne til de nyeste
sportsmaskine. En enkelt Harley har også sneget sig ind, så der er lidt for
enhver smag.

Vi kører til en del træf.. hovedsageligt i Jylland, og vi holder også selv
træf og forskellige fester i løbet af året. Vores hovedformål med klubben er
selvfølgelig at køre en masse km. sammen og dele vores fælles interesse for
MC.. en ikke uvæsentlig ting er desuden at feste max., når vi nu kommer ud

Du er velkommen til at skrive en mail og få mit nummer, hvis du vil ha´ en
snak. Du kan også tjekke vores nyligt opdaterede hjemmeside på
www.elgenemc.dk.

Mvh. Jan
*Fætteren*
CBR 929 RR

Fra : Sonny Toft

Dato : 16-07-04 11:33

> MC.. en ikke uvæsentlig ting er desuden at feste max., når vi nu kommer ud

Ja Nemlig Ja.....

Sonny - R1'02 - ELG