Hvem forhandler "Hoysung"
Fra : Jan Nielsen

Dato : 12-07-04 20:59

Hej

Jeg har set et, for mig, nyt mærke i dag, nemlig Hoysung.
Det var en smart 650'er en sport/turing maskine
Hvem forhandler den? her i DK

Mvh
Jan

Fra : Janner

Dato : 12-07-04 21:09
Fra : Jan Nielsen

Dato : 12-07-04 21:27

"Janner" <spamfri@spamfri.spam> skrev i en meddelelse
> 2 sekunders søgning http://www.clausmaymc.dk/clausmay.htm

Damn, jeg har søgt på jubii, google, copernic, og ikke fundet en s... Men
tak for linket

Tror I det ville være en fin begynder MC?
for en 100+kg 38 årig

Sjovt iøvrigt, hvad er det der sker med os mænd når vi nærmer os de 40, det
er nærmest sådan, at hvis vi ikke lige har lyst (eller held) til at finde en
elskerinde, så SKAL vi have en MC
Jeg kender flere, af sidstnævnte, forståes

Jan

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 12-07-04 21:37

Jan Nielsen wrote:

> Tror I det ville være en fin begynder MC?
> for en 100+kg 38 årig

Motorcyklen er kommet til Danmark som en nyhed i år, og flere her i gruppen
har tidligere spurgt, om det er en god / smart mc at købe. Mener nok de
fleste er kommet frem til, at det er bedre på næsten alle måder, at købe en
lettere brugt Suzuki SV650'er for omtrent det samme. (Som Hoysung'en jo er
en kopi af!) Fordelene er bl.a. at du får en motorcykel som er gennemtestet
og prøvet, og som vist fungerer rigtig fint i mekanikken, og måske vigtigst
af alt, så holder SV'erne priserne helt vanvittigt godt i forhold til
nypris. Du vil nok næsten kunne sælge en SV'er for det samme om 2 år, som du
selv gav for den - noget du helt sikkert ikke vil kunne sige om Hoysung'en.
Der er mange flere fordele, men søg på http://groups.google.com og læs i
nogle af de gamle indlæg.

LOL
Så gammel er jeg så ikke blevet endnu!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : Hekto

Dato : 12-07-04 21:41

Psycho Cowboy wrote:

> [...]
> selv gav for den - noget du helt sikkert ikke vil kunne sige om Hoysung'en.

Eller vente lidt, indtil importøren sætter prisen ned til et realistisk
niveau, i panik over ikke at have solgt det forventede antal i år.

Jeg tør næsten væde en stegt rødspætte, med smør midt imellem øjnene, at
det kommer!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Ronni

Dato : 13-07-04 08:35

Jan Nielsen wrote:

> Damn, jeg har søgt på jubii, google, copernic, og ikke fundet en s... Men
> tak for linket

Det er nok fordi det staves "Hyosung"

//Ronni

Fra : Kenneth

Dato : 12-07-04 21:27

Buchberg MC lige uden for Slagelse, hvis du er herfra..

Kenneth..

Fra : JO

Dato : 12-07-04 21:40

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har set et, for mig, nyt mærke i dag, nemlig Hoysung.
> Det var en smart 650'er en sport/turing maskine
> [...]

Prøv Jes Egeskov, Damhus Boulevard 55, 2610 Rødovre (tidligere BMW Service).
Her kan du også få en prøvetur.

Jo.

Fra : Onkel

Dato : 12-07-04 22:08

http://www.bikes-and-parts.dk

men læs nu lige lidt på denne test først.....
http://mc.dba.dk/asp/artikler/main.asp?SekItem=292&NyhedskategoriId=292 når
linket virker igen....

P.S 39 år, og har kørt MC siden jeg var
18...hmmm.....elskerinde....nop...kone og børn.

Jens

Fra : anders majland

Dato : 13-07-04 07:00

> P.S 39 år, og har kørt MC siden jeg var
> 18...hmmm.....elskerinde....nop...kone og børn.

Med både mc, kone og børn har du vel heller ikke tid til en

--
Anders dot Majland at jyde dot dk Der kun er i starten af 30'erne
email address in header is not valid

Fra : Onkel

Dato : 15-07-04 18:35

nop..........hmmm

meddelelse news:40f3980e$0$23879$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Palle

Dato : 13-07-04 07:08

> Hvem forhandler den? her i DK

Steven's MC i Kastrup

www.stevensmc.dk

Han har iøvrigt også rigtige mc'ere. Triumph & MV Augusta

Palle - Daytona

Fra : CBR-DK

Dato : 13-07-04 09:38

"Palle " <hansenpallefjerndette@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Steven's MC i Kastrup
>
> www.stevensmc.dk
>
> Han har iøvrigt også rigtige mc'ere. Triumph & MV Augusta
>
> Palle - Daytona

Næsten rigtigt link

Det rigtige er www.stevensmcshop.dk

mvh. Kim / Tårnby MC 78
CBR 1000F(N) med (P) optik

Fra : Peter Hasselby

Dato : 13-07-04 11:11

Du kan købe den hos buchberg mc lige uden for slagelse, inden du køber synes
jeg at du skal anskaffe dig det forrige nummer af bike (www.bike.dk) her
testedede de den og var ikke særligt positive, men du får jo hvad du betaler
for.