Hjælpsomhed
Fra : Elbarto

Dato : 12-07-04 13:35

På det sidste syntes jeg en del har skrevet om at de har holdt et eller
andet sted og været kørt i stykker hvor ingen har stoppet for at hjælpe.
Må vi liiige have lavet om på.
Igår eftermiddags er jeg på vejen hjemover fra Vejle på SReren og ca 4 km
før Viuf (For dem der nu kender området) hvor remmen springer og en lettere
baghjulsblokade Jeg når ikke engang at pille vario dækslet af (skulle have
pillet remme ud så scoten kunne trækkes) Så holder der 3 styk Hollandske
MCer bag ved mig og soørger om der er problemer.
Men en sprungen rem er der jo ikke megt at gære ved men de giver mig så et
lift til Kolding bag på en lækker Honda og en lige så lækker tøs :
Hun kørte iøvrigt meget godt .. Tror godt jeg kunne vænne mig til at sidde
bag hende.
Så det er skam ikke alle der bare fortsætter, Ok dette var så heller ikke på
motorvejen.

Elbarto Simpsoniac