Nogen som har billeder fra TPT på nettet ~
Fra : Moller

Dato : 12-07-04 11:44

Heysa,

   Nogen som har taget billeder fra træffet, og som har smidt dem på
nettet til deling med os andre :) ???

   især ku jeg godt tænke mig at nogen af dem som knipsede løs da Jon og
mig ofrede dæk for underholdningen delte lidt ud :) da der jo ikke var
nogen Pimser der magtede at trykke på knappen der :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Charlotte petersson

Dato : 12-07-04 11:55

Der er nogen på træffets hjemmeside: http://www.skagentraef.dk/index1.htm,
og her: http://www.egelund2.dk/arkiv/traef/traefindex.htm
Skagen fotografen tog også en masse iår, så de kommer nok.
MVH

charlotte Petersson

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 12-07-04 13:51

"Moller" <Lars@molnit.com> skrev i en meddelelse
> Heysa,
>
> Nogen som har taget billeder fra træffet, og som har smidt dem på
> [...]

Hæi do

Har lagt lidt ud på www.slowriders.dk --> Slowriders National --> Træf På
Toppen 2004.

Eller direkte:
http://www.slowriders.dk/historier/nationale/toppen2004/toppen2004.htm

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-07-04 21:53

Moller <Lars@molnit.com> writes:

>    især ku jeg godt tænke mig at nogen af dem som knipsede løs da
> Jon og mig ofrede dæk for underholdningen delte lidt ud :) da der jo
> ikke var nogen Pimser der magtede at trykke på knappen der :)

Jo, Theis fik nogle fine billeder. Der er sendt link til dem på
pimselisten.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Moller

Dato : 13-07-04 09:23

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Jo, Theis fik nogle fine billeder. Der er sendt link til dem på
> pimselisten.

   Wuhuuuu... så fik man nogen :) næste år må vi få Fer med, og hans
Super paparatzi Cam :) så vi kan få taget nogen stjernegode billeder :)

   Indtil da, skal jeg ha den kære B12 til at køre mere end 10km/L, og
smide de sidste 3 heste så vi rammer de magiske 130 TPT heste :) så kan
den lære det, skal ikke komme her med opgivelser der siger 98 i
motoren... næ nej.

--
VH
Lars Molnit