Mc butik i Malmø
Fra : Nicolai

Dato : 12-07-04 11:26

Hej NG

Jeg står og skal et smut til Sverige og mener at have
hørt der skal være en god og billig !! forretning i Malmø
er det helt forkert ?

evt link

Hilsen Nicolai

Fra : Palle

Dato : 12-07-04 11:35

> Jeg står og skal et smut til Sverige og mener at have
> hørt der skal være en god og billig !! forretning i Malmø
> er det helt forkert ?

Hvad skal du ha´ ?? Der er flere butikker i Malmö.

www.mchuset.se er den største forhandler.
www.mcdepan.se er Louis forhandler, men er ikke billigere end Louis,
tværtimod.

Derudover findes der en stor butik med tøj. Den ligger på havnen i Lomma
(kan ikke huske navnet)

www.mitonga.se er Triumph forhandler, og expert i race. Har lidt billge
dragter, og meget dyrt (men super godt) udstyr.

Sig til når du kommer herover. Så skal jeg da gerne vise dig nogle veje i
særklasse ! Der er for godt at køre i Skåne

Palle - Daytona, Malmö

Fra : Nicolai

Dato : 13-07-04 13:21

>jeg mangler et kåbe glas til min Gsx 600 F måske er
der lidt at spare.

Det bliver desværre ikke forløbig kærsten får kvalme hvergang hun får
hjelmen på

Fra : Palle

Dato : 13-07-04 14:54

> Det bliver desværre ikke forløbig kærsten får kvalme hvergang hun får
> hjelmen på

Hvad fa'en har det med din kåbe at gøre ??? Kan det ikke være ligegyldigt
om hun så brækker sig med hjelmen på, du skal vel stadig ha' glas på din
mc ???

Palle - Daytona