PUIG kåbeglas, hvor i EU ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-07-04 08:24

Hej,

på en amerikansk side har jeg set noget der hedder PUIG kåbeglas.

Men på trods af en del googlen har jeg ikke kunne en europæisk forhandler
eller PUIG´s hjemmesdie.

Nogen der kan hjælpe ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-07-04 08:34

hov glemte at sige at louis har dem, men vanter på svar om de har den model
jeg vil have, da den ikke er på deres side.

Fra : IJ

Dato : 12-07-04 11:17

> [...]
>
> på en amerikansk side har jeg set noget der hedder PUIG kåbeglas.
>
> Men på trods af en del googlen har jeg ikke kunne en europæisk forhandler

Der var bid her: http://www.motoplastic.com/index_oldi.htm
Men der er ikke noget til den nye Fazer på deres hp.

Ib

Fra : Armand

Dato : 12-07-04 12:50

IJ <ibmj@stofanet.dk> skrev i en

> Der var bid her: http://www.motoplastic.com/index_oldi.htm
> Men der er ikke noget til den nye Fazer på deres hp.

Det er problemet ved at køre på en ny model: Det varer oftest et par
sæson'er
før tilbehørsmarkedet dels har skønnet modellen som blivende på markedet, og
dels får iværksat en produktion!
Selv for den ellers populære SV'er gik der flere sæson'er før man kunne
skaffe sig en bund-kåbe-del, så skru optimismen ned på vågeblus omkring din
'04-Fazer medmindre at det mirakuløst vil vise sig at den deler kåbeglas med
andre Yamaha'er!

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-07-04 13:09

så skru optimismen ned på vågeblus omkring din
> '04-Fazer medmindre at det mirakuløst vil vise sig at den deler kåbeglas
med
> andre Yamaha'er!

nej jeg vil da ikke

Kan det fåes i USA må det også kunne fåes i europa
Som jeg skrev har jeg set det på en side, så jeg ved det findes, det er bare
dumt at bestille fra usa, hvis det findes i europa

Fra : Armand

Dato : 12-07-04 14:24

Thomas Jensen <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en
> så skru optimismen ned på vågeblus omkring din
>
> nej jeg vil da ikke
> Som jeg skrev har jeg set det på en side, så jeg ved det findes,

Det fremgik ikke at du specifikt havde set glasset til 2004'eren !

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-07-04 15:17

> Det fremgik ikke at du specifikt havde set glasset til 2004'eren !

´rolig nu bevares bevares

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-07-04 13:17

> [...]
> sæson'er
> før tilbehørsmarkedet dels har skønnet modellen som blivende på markedet,

der er jeg ikke helt enig, der findes allerede mange ting til den nye fazer,
kåber, slipons, komplette udstødninger og en masse andet gejl

Se fx. har hvor der er lavet en opsummering :
http://www.sportbikes.net/forums/showthread.php?t=278

så synes de har været rimelig hurtigt ude

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04 (som venter på sine nye potter)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Armand

Dato : 12-07-04 14:42

> der er jeg ikke helt enig, der findes allerede mange ting til den nye
fazer,
> ......slipons, komplette udstødninger

Slip-on's følger blot et antal rørdiametre, og har en noget universel
"potte-stræber", ligesom at komplette udstødninger hører til R6'eren hvorfra
motoren jo kommer :-|

Kåbedelene derimod kan jeg ikke lægge på hylde på samme måde - Kun at det er
mærkematchende sager eller let tilpassede (á beslag) lagervarer :-/

> Se fx. har hvor der er lavet en opsummering :
> http://www.sportbikes.net/forums/showthread.php?t=278
> så synes de har været rimelig hurtigt ude

Ok, nok!

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-07-04 15:20

> Slip-on's følger blot et antal rørdiametre, og har en noget universel
> "potte-stræber", ligesom at komplette udstødninger hører til R6'eren
hvorfra
> motoren jo kommer :-|

mjaaa men nu er potterne under sæddet og ikke lige til at tilpasse fra R6

> Ok, nok!

jamen dog, bevares da også

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-07-04 15:48

> Der var bid her: http://www.motoplastic.com/index_oldi.htm
> Men der er ikke noget til den nye Fazer på deres hp.

Mange tak for det,
forstår ikke det ikke er på siden men kan være de ikke har haft tid til at
opdatere den, har set det monteret på en FZ6.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-04 19:25

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> writes:

> ´rolig nu bevares bevares

Armand mener ikke udråbstegnene så alvorligt
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Steen Egeberg

Dato : 12-07-04 11:57

> på en amerikansk side har jeg set noget der hedder PUIG kåbeglas.
>
> Thomas Jensen
> FZ6S Fazer ´04
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Cee Bailey er også en stor leverandør af kåbeglas, med bredt udvalg :
http://www.ceebaileys.com/cycle/index.html
--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623