træf på toppen
Fra : Olesen

Dato : 11-07-04 15:30

hvordan gik det ?
vejret ?
arrangementer ?

Fra : Frans jensen

Dato : 11-07-04 16:03

On Sun, 11 Jul 2004 16:29:40 +0200, "Olesen"
<olesen@jubiipost.dk> wrote:

>hvordan gik det ?

fint, den del jeg var med til, fed musik i det "lille" telt
torsdag aften

>vejret ?

natten mellem torsdag og fredag kom der et veritabelt skybrud, så
en af dem jeg kender blev nødt til at foretage en lynflytning af
sit telt klokken rigtig mange om natten

mvh F Frans

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 11-07-04 16:06

"Frans jensen" <nospam@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> natten mellem torsdag og fredag kom der et veritabelt skybrud, så
> en af dem jeg kender blev nødt til at foretage en lynflytning af

Ja det mildest stod ned i stænger torsdag nat og et enkelt klubmedlem havde
glemt hvor vores lejr var på det tidspunkt så han var godt gennemblødt da
han endelig kom i seng sent på morgenen.

men den lille træhytte var gang i for alle pengene absolut en dejlig
nyskabelse i forhold til sidste gang jer var deroppe.

Mvh

Jens
www.kantanamc.dk

Fra : Cykellapper

Dato : 11-07-04 16:14

Frans jensen wrote:

> fint, den del jeg var med til, fed musik i det "lille" telt
> torsdag aften

Hey! Det var jo os i Hound Dog Delivers (www.hounddog.dk).

Det var en FED aften. Tak skal I have! Og tak til den venlige sjæl, der samlede
penge ind i en papkasse til os, fordi vi spillede et par ekstra sæt.

Jeg reklamerede iøvrigt flittigt for DFM fra scenen

Når nu man ikke længere har MC, er det nu rart at kunne opleve træfstemningen
alligevel.

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 11-07-04 16:35

> Hey! Det var jo os i Hound Dog Delivers (www.hounddog.dk).
>

> --
> Preben Mortensen
> (Cykellapper)

Hej Preben
Ja det var ikke så ringe enda'

Fra : Cykellapper

Dato : 11-07-04 16:39

Kaj Gasseholm ... To respond by E-mail remove ZEROCRAP from address

> Hej Preben
> Ja det var ikke så ringe enda'

Hmmm... Ka' du huske det, Gasse?

Du så mig en anelse vissen ud, min ven

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-07-04 18:31

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> writes:

> hvordan gik det ?

Godt! God musik. Jeg var dog lidt skuffet over det der strip i går
aftes.

PMC genvandt i øvrigt pokalen for længst kørende klub indlands. I den
anledning gav klubben øl til de tilstedeværende pimser, så det var jo
herligt. Der var vist ikke nogen i det store telt der var i tvivl om
hvor vi stod da vi blev udråbt som vindere

Ud af de ca. 22 cykler der kørte med hos os var der 3 der måtte hentes
med Falck/Dansk Autohjælp. En tabte sin nøgle, ens alarm/startspærre
gik i udu på grund af vand, og en kørte sin Honda CX tør for olie.
Sådan en Hondakører burde ellers vide at det ikke går uden smørelse

> vejret ?

Fint fredag, skod lørdag. Heldigvis havde jeg nasset mig en plads i
Anders' telt, som viste sig at være helt vandtæt, så der var i det
mindste tørt når man skulle sove (hvilket jeg så også brugte en ikke
uvæsentlig del af lørdagen på). Jeg nåede dog at blive godt
gennemblødt da jeg skulle over og se Anders og Christian fra PMC bænke
deres cykler :-\

> arrangementer ?

Fin musik, og masser af kolde øl.

Mollers Bandit lagde en masse heste på feltet og næsten lige så meget
gummi på brænderbænken.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Charlotte petersson

Dato : 11-07-04 20:19

[...]

Ja nu ved jeg jo at i er en lykkelig flok, men det forklarer hvorfor i var
SÅ villige til at give øl i nat da jeg kom forbi.
Men tillykke med pokalen, jeg var desværre ude lige da det blev sagt, så jeg
gik glip af jubelen. Står det nogen steder hvem der vandt og detaljer? Jeg
har ikke faldet over det på træffets hjemmeside.

mange, efterhånden, tørre hilsner

Charlotte.
"Den grimme ælling"

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

Fra : Moller

Dato : 12-07-04 01:10

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Fin musik, og masser af kolde øl.

   Især AC/DC klonen om fredagen var kanon ;) dam, da de spillede Money
Talks til sidst :) savnede man igen de tider hvor man syntes Musik var
værd at give penge for :)

> Mollers Bandit lagde en masse heste på feltet og næsten lige så meget
> gummi på brænderbænken.

   hmmm, det var jo kun med nød/held jeg slog hastigs ZX-9r med Banditten,
så det må vi gøre noget ved, går jo ikke at folk begynder at kalde den
bandit lungesvag... så næste år :) så kan den bænk lære det :)

   Og så meget gummi røg der nu ikke, men når Mesterbrænder Pimsen fra
TPT's hjemmeside nærmest vælter på brænderstanden, måtte jeg jo lave et
røgslør for ikke at det blev alt for pinligt for Jon ;) og derved tage
opmærksomheden indtil han fik den op igen(Honda'en).

   Skal så sige at et BT-020 dæk er fint til at køre derop og tilbage igen
+ brænder osv... og så lige en 7-8000km kørsel resten af året :) og så
ryger det jo nærmest lige meget i alle gear på sådan en bandit, når der
skal fjernes dæk.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-07-04 21:31

"Charlotte petersson" <egersundvej@hotmail.com> writes:

> Ja nu ved jeg jo at i er en lykkelig flok, men det forklarer hvorfor i var
> SÅ villige til at give øl i nat da jeg kom forbi.

Det var nu ikke derfor. Den kasse klubben gav da vi havde vundet var
hurtigt væk. Vi er en tørstig flok. Morten havde vist bare "fundet"
(eller købt, eller hvad ved jeg) en kasse. Jeg gik i seng lidt i 3 da
jeg gerne ville være frisk til køreturen i dag, så jeg var nok gået i
seng på det tidspunkt. Jeg hørte dog godt hans forsøg på at pushe de
der øl.

Jeg fik så heller ikke hilst på dig - måske næste gang.

Der var i øvrigt stadig et par øl tilbage i morges, hvis nogen skulle
have været mere tørstige. Jeg sov under 10 meter fra hvor de testede
begrænser på en ZZR 1100 (på tyskermåden, altså start den og drej
håndtaget til den rammer begrænseren) kl. 5 i morges, så der må have
været lidt gang i den.

> Men tillykke med pokalen, jeg var desværre ude lige da det blev sagt, så jeg
> gik glip af jubelen. Står det nogen steder hvem der vandt og detaljer? Jeg
> har ikke faldet over det på træffets hjemmeside.

Det ved jeg desværre ikke noget om :-\
Men jeg kan afsløre at pokalen er lige så grim som den fra sidste år,
og så delte jeg endda telt med den i nat

> mange, efterhånden, tørre hilsner

Anders' telt var som sagt helt vandtæt, så det var faktisk helt
perfekt. Lige så snart det holdt op med at regne steg humøret
kraftigt. Der var desværre flere der var kørt hjem på grund af det
dårlige vejr.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : m.grewy

Dato : 11-07-04 22:23

> hvordan gik det ?
> vejret ?
> arrangementer ?

Vejret var ihvertfald udmærket fredag, det var da tørvejr.
Men jeg skulle desværre allerede hjem lørdag og føj hvor en byge jeg kom i
ved århus.
Men træffets blødeste mand var frank som jeg kørte derop med og han vandt en
kasse øl til os, så det kunne vi jo ikke brokke os over :)

Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-07-04 10:02

God stemning i træfpunkt onsdag (og sikkert også de andre dage) og sjovt i
træ-bar torsdag og fredag. Lørdag kørte jeg hjem.

Jeg synes dog det store telt er for dunkelt og stort set uden mulighed for
at sidde ned, sammen med vennerne og hygge omkring lidt humle, lige som i de
"gamle dage" (=få år siden). Nu ved jeg ikke med lørdag, men det store telt
virkede allerede affolket omkring midnat de andre dage, og det var da synd
for musikerne. Der var anderledes gang i den og hygge i træfpunkt, træ-bar
og oven i købet madteltet om torsdagen, hvor Gøsta holdt fødselsdag og havde
hyret 2 bands...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Mikkel Kring

Dato : 12-07-04 10:34

Ja det var lidt ærgeligt med fredag for husmor strip hvor de ikke smider
meget andet end ved stranden stinker´.
Men live wire var gode og der var da gang i den til ved 4 tiden

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 12-07-04 12:05

Olesen wrote:
> hvordan gik det ?
> vejret ?
> arrangementer ?

Fint-fint.............og vejret var jo strålende

Det der irriterede _mig_ mest , var alle de idioter på deres knoldhoppere,
skulle race op og ned af gang/køre arealerne med fuld skrue !, og overdænge
gående - telte - og folks maskiner med mudder/græstørv, og vendinger foregik
med fuld gas - fuldt hjulspind !uanset hvad/hvem der var bagved, mage til
idioter skal man lede længe efter.

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-07-04 13:44

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> [...]
> mudder/græstørv, og vendinger foregik med fuld gas - fuldt hjulspind
> !uanset hvad/hvem der var bagved, mage til idioter skal man lede

Det forstår jeg godt. Det kunne være en god idé at opfordre arrangørerne til
at være lidt mere udfarende overfor den slags opførsel. Det kan jo heller
ikke være helt ufarligt i tilfælde af at fjolset mister kontrollen over
cyklen og smider den i et nærliggende telt, hvor nogen ligger og sover
brændert ud

Der skal være plads på et træf dtil at skeje ud og være "primitive" - men
gerne under sikre og tålelige forhold. Specielt natten til søndag, hvor folk
gerne vil kunne sove lidt må man acceptere at støjniveauet skal ligge lidt
lavere end andre aftener.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Brian Laursen

Dato : 12-07-04 16:14

> hvordan gik det ?
> vejret ?
> arrangementer ?

For mange åndsvage knoldhoppere. Så i øvrigt at Dots styrtede lige omkring
der hvor exerne lå. Veret ku ha været bedre. Der var mange der tog hjem om
lørdagen pga vejret.
Galten MC vandt ( som sædvanlig) pokalen for størst deltagende klub for 5 år
i træf
Vi håber vejret bliver bedre næste år.

--
Venlig Hilsen