Honda CB250 Reservedele?
Fra : Michael H. Madsen

Dato : 10-07-04 00:37

Hej NG.

Så er jeg snart den lykkelige ejer af et motorcykel kørekort.

I den forbindelse har jeg fået fat i en gammel Honda CB250. Men den skal
først have en total service tur. Hvordan ser det ud med reservedele til
sådan en? Kan alt stadig fås og skal jeg bare købe det hos den lokale MC?

Mvh. Michael.

Fra : Richard

Dato : 10-07-04 10:57

Michael H. Madsen wrote:

> I den forbindelse har jeg fået fat i en gammel Honda CB250. Men den skal
> først have en total service tur. Hvordan ser det ud med reservedele til
> sådan en? Kan alt stadig fås og skal jeg bare købe det hos den lokale MC?

Det kommer nok an på årgangen; Honda har haft CB250-modeller siden 1968.
Men fabriksnye reservedele til selv 20 år gamle Hondaer plejer ikke
at være noget stort problem, og der er mange brugte at få rundt omkring
i verden hos ophuggere, på ebay etc etc.

Så start hos din lokale Honda-forhandler, men husk at tage stel og evt.
motornummer med - det viser også årgangen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 12-07-04 00:27

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK
> '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Ok, finder lige ud af hvilken årgang det er, men takker.

Og ja, ebay er godt til mange ting.

Mvh. Michael.